Beantwoord

klantvoordeel 4g voor thuis + mobiel

  • 20 November 2022
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Ik probeer nu al enkele maanden tevergeefs klantvoordeel te activeren voor mijn abonnementen. Ik maak gebruik van 4g voor thuis en heb een mobiel abonnement van T-Mobile. Ik kan in de omgeving telkens maar 1 van de 2 abonnementen toevoegen en daarna krijg ik een melding dat het andere abonnement niet gekoppeld kan worden. Hierdoor betaal ik al maanden teveel.

 

Zijn er meer mensen bekend met dit probleem? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 20 November 2022, 15:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Rboy18 

Probeer je eerst beide abonnementen in 1 omgeving te koppelen? De persoonsgegevens van beide abonnementen moet hiervoor wel overeen komen.

Wat ook kan is voor de 2 abonnement een eigen My T-Mobile account aanmaken en zorgen dat ze onder het kopje klantvoordeel aangemeld staan voor klantvoordeel, beide abonnementen moeten op hetzelfde adres geregistreerd staan.

Reputatie 7
Badge +17

Als beide op hetzelfde adres staan geregistreerd zou het moeten werken.

Reputatie 7
Badge +20

@Rboy18 

4G voor thuis is ook geschikt voor klantvoordeel icm een mobiel abonnement bijvoorbeeld 🙂

 

Reageer