Beantwoord

Korting bij jaarbetaling?

  • 16 November 2022
  • 4 reacties
  • 249 Bekeken

Ik heb zowel een mobiel abonnement met toestel als een t-mobile thuis abonnement. Als ik de lasten hiervan voor een heel jaar vooruit wil betalen in een keer, kan T-mobile mij dan ook een leuke korting van zeg 3% bieden?

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 November 2022, 15:19

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @vluggejapie 

T-Mobile biedt volgens mij geen optie aan om voor het hele jaar in 1 keer te betalen.

Voor thuis krijg je de eerste 6 maanden een welkomstkorting en met klantvoordeel krijg je nog eens 5 euro korting per maand op thuis. Voor mobiel betaal je 25 euro voor een unlimited mobiel abonnement en voor de niet unlimited abonnementen krijg je €2,50 korting per maand en 2GB extra per maand.

Dank je voor het uitleggen van het klant voordeel. Hier maak ik al gebruik van.

Is er een medewerker van T-Mobile die hier wel een definitief antwoord op heeft? 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @vluggejapie  Als die korting er was zouden ze het ook zeker weten vermelden.

Zo’n korting is niet te doen omdat je misschien in de loop van dat jaar je abonnementen wil aanpassen “Meer of minder data bestellen, je mobiel abonnement is maandelijkse bij te stellen. een film huren, lid van Deezer Videoland worden noem maar op.


Dit soort kortingen geven verzekeringen die 1% kost hun niets daar ze dan minder administratieve handelingen hebben. Bij een provider is dat gewoon niet mogelijk en zal het in veel gevallen zelfs meer werk voor de providers opleveren.

Hopelijk begrijp je waarom dit niet kan. Wie weet komt er ooit eens een optie maar dan kan je ook niets meer aanpassen voor een heel jaar dat lijkt mij ook niet handig. Je weet namelijk nooit wat morgen kan gebeuren 

Je redenatie is een beetje wereldvreemd, maar het is er dus niet. Je kan natuurlijk je vaste kosten gewoon op jaarbasis afrekenen, mocht er dan extra uitgave zijn kan die natuurlijk er bovenop gefactureerd worden. Het lijkt me nooit een straf als klanten extra producten afnemen. 

Zo heb je dat bij een verzekeraar ook; eventuele extra kosten of eigen risico betalingen worden ook gewoon afgerekend als extra, bovenop de jaarpremie. 

Voordelen voor T-Mobile; 

- vooraf voor een heel jaar geld; goed voor de liquiditeit

- 1x incasso ipv 12x, dus een kostenbesparing

- minder controle werk, dus een kostenbesparing

 

 

 

 

 

 

 

Reageer