Beantwoord

mijn nummer is geblokkeerd

  • 16 January 2023
  • 8 reacties
  • 205 Bekeken

Ik heb met iPhone Shortcuts automatisch berichten gestuurd en ben daardoor snel geblokkeerd ondanks het feit dat jullie unlimited sms binnen nederland en eu beloven. Oke ik snap dat jullie oplichters zijn maar ik heb wel dienst nodig dus deblokkeer mn nummer ik zal niet meer automatisch berichten sturen.

[Persoonsgegevens verwijderd door Moderator]

icon

Beste antwoord door eric 16 January 2023, 17:13

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Sms en bellen is unlimited alleen naar NL nummers als je zelf in Nederland bent.

Als je aan het roamen bent in de EU dan is sms en bellen naar alle EU nummers inbegrepen.

Ik denk dat het geautomatiseerd versturen van sms berichten niet onder de FUP valt. Of je hebt veel buiten de bundel kosten gemaakt als je vanuit Nederland NAAR EU nummers hebt gesmst. Over hoeveel smsjes hebben we het hier?

Sms en bellen is unlimited alleen naar NL nummers als je zelf in Nederland bent.

Als je aan het roamen bent in de EU dan is sms en bellen naar alle EU nummers inbegrepen.

Ik denk dat het geautomatiseerd versturen van sms berichten niet onder de FUP valt. Of je hebt veel buiten de bundel kosten gemaakt als je vanuit Nederland NAAR EU nummers hebt gesmst. Over hoeveel smsjes hebben we het hier?

Honderd sms berichten ofzo. Gewoon van binnen nederland naar nederlandse nummers. Het is allemaal prima als het niet mag maar ik ben zonder waarschuwinf geblokkeerd en er is 0 communicatie. Waardeloze partij tmobile. Heel slecht

Reputatie 7
Badge +14

Honderd klinkt niet extreem.  Maar wat staat er in jouw my-tmobile omgeving? Kan het niet een openstaande rekening zijn die voor de blokkade zorgt?

Honderd klinkt niet extreem.  Maar wat staat er in jouw my-tmobile omgeving? Kan het niet een openstaande rekening zijn die voor de blokkade zorgt?

Betaling moet pas 21 januari staat er, dus dat is het niet.

Hallo? Word ik nog geholpen. Iemand van tmobile moet ff mn nummer deblokkeren

Reputatie 6
Badge +6

Hallo? Word ik nog geholpen. Iemand van tmobile moet ff mn nummer deblokkeren

Hi! De reden waarom je bent geblokkeerd, kijk ik graag voor je na! Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Dan ga ik direct voor je op onderzoek uit en kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hallo? Word ik nog geholpen. Iemand van tmobile moet ff mn nummer deblokkeren

Hi! De reden waarom je bent geblokkeerd, kijk ik graag voor je na! Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Dan ga ik direct voor je op onderzoek uit en kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik heb gestuurd

Reputatie 6
Badge +6

Hallo? Word ik nog geholpen. Iemand van tmobile moet ff mn nummer deblokkeren

Hi! De reden waarom je bent geblokkeerd, kijk ik graag voor je na! Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Dan ga ik direct voor je op onderzoek uit en kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik heb gestuurd

Dank voor het sturen van je DM. De reden hiervan heb ik toegelicht en ik hoop dat het duidelijk is geworden. Voor nu heb ik de blokkade voor je verwijderd en je kunt er weer gebruik van maken. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer