Beantwoord

Onterecht toestelkrediet

  • 30 December 2021
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Mijn vrouw en ik hebben bijde een mobiel abonnement, nu kreeg mijn vrouw een mail van t mobile om te kiezen over te stappen op unlimited naar alle kortingen zouden we op 25€ per maand komen zodoende gedaan, maar nu kijken we op de nieuwe factuur staat er 9 euro toestelkrediet heel vreemd omdat we haar mobiel los hebben gekocht bij mediamarkt zonder abonnement, nu zien we tot onze grote schrik dat deze ook op de oude facturen staan a 9 euro per maand heel vreemd. Ik vind dit heel slecht van t mobile hoe kun je nou toestelkrediet hebben terwijl je nooit een mobiel heb aangeschaft bij t mobile vanwege dat mijn vrouw geen bkr wou op haar naam?

Hoe kunnen jullie dit verklaren t mobiel?

 

icon

Beste antwoord door eric 30 December 2021, 22:57

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Rietler , welkom bij de community.

Met 9 euro afbetaling per maand is het afgesloten krediet (9x24) €216. Dat zit onder de bkr grens van €250. Jouw toestel krediet staat dus niet geregistreerd. Afhankelijk van het gekozen toestel zul je de rest van de toestelprijs direct aan MediaMarkt hebben betaald. Kijk even op het contract dat je getekend hebt.

Nee wij hebben het toestel los gekocht bij mediamarkt los van t mobile 

Nee wij hebben het toestel los gekocht bij mediamarkt los van t mobile 

Misschien kan je het aankoopbewijs/contract eens opzoeken en bekijken.

Ik vermoed dat je aan de kassa namelijk de bijbetaalprijs betaald hebt, en via de factuur van je telefoonprovider het resterende bedrag.

Als je aankoopbewijs/contract iets anders zegt, laat het dan nog even weten in een reactie. één van de moderatoren (T-Mobile medewerkers) zal je bericht binnenkort dan oppakken zodat je aan hen je aankoopbewijs kunt sturen. Wellicht dat ze het issue dan kunnen oplossen.