opheffen blokkade

  • 5 September 2022
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb zaterdag de betalingsachterstand via ideal overgemaakt. In mijn factuuroverzicht zie ik dat ze zijn betaald maar de blokkades op onze telefoons wordt niet opgeheven. Ook niet na aan en uitzetten telefoon. Ik kan niet bellen naar de klantenservice maar wil wel zo snel mogelijk weer worden aangesloten. Hoe los ik dit op?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Leaniek 

Ik wil graag uitzoeken of je nog een blokkade actief hebt. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met je mee!

Mijn probleem is nog steeds niet opgelost, contact gehad met de zakelijke klantenservice, alles betaald maar nog steeds een blokkade. wij hebben de telefoons hard nodig! Help ons alsjeblieft

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Leaniek 

Je kan bij de zakelijke afdeling vragen of ze de blokkade willen controleren, omdat het om een zakelijk abonnement gaan kan ik geen wijzigingen doorvoeren. Je moet hiervoor echt contact opnemen met de zakelijke afdeling. Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112. Ik hoop dat je zo verder komt. 

Reageer