Ik heb zaterdag de betalingsachterstand via ideal overgemaakt. In mijn factuuroverzicht zie ik dat ze zijn betaald maar de blokkades op onze telefoons wordt niet opgeheven. Ook niet na aan en uitzetten telefoon. Ik kan niet bellen naar de klantenservice maar wil wel zo snel mogelijk weer worden aangesloten. Hoe los ik dit op?
Hi
Je kan bij de zakelijke afdeling vragen of ze de blokkade willen controleren, omdat het om een zakelijk abonnement gaan kan ik geen wijzigingen doorvoeren. Je moet hiervoor echt contact opnemen met de zakelijke afdeling. Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112. Ik hoop dat je zo verder komt.
Mijn probleem is nog steeds niet opgelost, contact gehad met de zakelijke klantenservice, alles betaald maar nog steeds een blokkade. wij hebben de telefoons hard nodig! Help ons alsjeblieft
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen (T-Mobile Klant 06- en 097-nummer) Inloggen (T-Mobile Klant, 06- en 097- nummer)
of
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.