Retourbedrag

  • 3 April 2023
  • 2 reacties
  • 25 Bekeken

Ik heb op 17 februari een bestelling gedaan en ondertussen heb ik die ook geanulleerd alleen heb ik tot aan de dag van vandaag geen retourbedrag binnen gekregen. Bellen heeft geen zin blijkbaar want die weten zelf ook niet wat er aan de gaande is.

Hajar van Odido 11 maanden geleden

Hi @Ashmazr 

Ik heb jou in dit topic van een reactie voorzien. Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics aanmaakt met hetzelfde onderwerp en dus gaat dit topic op slot. 

Ik hoor graag van je in dat ander topic. 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ashmazr 

Ik heb jou in dit topic van een reactie voorzien. Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics aanmaakt met hetzelfde onderwerp en dus gaat dit topic op slot. 

Ik hoor graag van je in dat ander topic. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ashmazr,

Heb je wel bericht ontvangen dat de bestelling daadwerkelijk geannuleerd is?
Wat heb je precies besteld op 17 februari? Gaat het om een toestel i.c.m. abonnement of om een thuis abonnement i.c.m. met een of enkele diensten? We horen graag van je.