Op 17 februari een bestelling gedaan en 23ste van februari geannuleerd. Heb het retour bedrag nog steeds niet ontvangen, al zijn we bijna 2 maanden verder.
Hi
Ik wil dit graag voor je uitzoeken, want je zou normaal gesproken het bedrag binnen 14 werkdagen terug. Heb je wel een bevestiging ontvangen van je annulering? Ik heb wat gegevens nodig om dit uit te zoeken dus zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook je bestelnummer dan kan ik die erbij pakken.
Ik zie je bericht graag tegemoet zodat ik je verder kan helpen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen (T-Mobile Klant 06- en 097-nummer) Inloggen (T-Mobile Klant, 06- en 097- nummer)
of
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.