Beantwoord

Subway surfer


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen, 

In mei heb ik een factuur gekregen met ongeveer 20 eur extra aan diensten die zijn afgenomen. 

Nou dacht ik gelijk dat klopt niet en gelijk gebeld met klantenservice van T-Mobile. 

Het blijkt dus dat er een dienst van subway surfers is afgenomen en daarvoor betaal ik. 

Ik een formulier invullen, na drie en een halve week blijkt dat er dus akkoord voor het spel gegeven is en de kosten mijn verantwoordelijkheid zijn. ik vraag me af hoe een kind van 3 jaar akkoord kan geven voor een spel dat niet eens op de telefoon staat en gespeeld word door middel van op de reclame te drukken. 

Nou zegt T-Mobile zelf dat zulke games vaak geniepig zijn, waarom werkt T mobile met zulke games? 

Hoe kan het dat T-Mobile zulke diensten door laat factureren of geen waarschuwing geeft na een week? 

Waarom is T-mobile wel coulant tegen bepaalde klanten en waarom niet tegen iedereen. 

Hoort dit niet op een bepaalde manier te stoppen, de provider hoort je ook te beschermen vind ik? 

 

Nou moet ik 45 eur extra betalen door een niet gedegen onderzoek van T-Mobile. 

 

Wie heeft hier nog meer ervaring mee?

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 9 October 2022, 11:45

Bekijk origineel

44 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ABenES 

Bij dit soort abonnementen is het helaas zo dat drukken op de link al genoeg is om te abonneren.

Om dit in het vervolg te voorkomen wil ik je vragen om in de app bij meer onder blokkades deze 3 dingen to blokkeren :

 

Reputatie 7
Badge +14

Als je een kind van 3 met een telefoon laat spelen waar je commerciele spelletjes op laat draaien, dan blijft dat nog altijd de verantwoordelijkheid van de abonnementhouder. Daarom moet je ook 18 jaar zijn omdat je een financiele verplichting aan gaat.

Er is ook een mogelijkheid om je nummer voor SMS diensten te blokkeren via payinfo.nl. Dat overstijgt de settings van een mobiele provider en zelfs als je jouw nummer laat porteren blijft deze blokkering in stand. Payinfo is een samenwerkingsverband tussen operators en de premium sms sector. (dus niet voor aankopen bij Google of Apple)

Zeker blijft het een verantwoordelijkheid van een abbonement houder. Denk dat je me verhaal uit zijn verband. Heb zelf nog nooit iets te maken gehad met zulk gevallen. Als een provider weet dat zoiets geniepig kan gebeuren en ze zien dat er een dienst staat en het gebeurt dus vaker op internet te zien. Dat kan je ook als volwassenen gebeuren, zou het een service van T-Mobile zijn om je er mogelijk voor te waarschuwen. Zij zien dat er dus wekelijks een bedrag van 5 euro word gefactureerd. Ik wist het niet totdat ik me factuur kreeg omdat ik zelf nooit had geweten dat je een dienst kunt afnemen door op een reclame te drukken en zo akkoord gaat met de voorwaarden.

 

Dan vind ik dat een bedrijf als T-Mobile daar veel beter voor kan waarschuwen. 

Ook vraag ik me af hoe zij zo een onderzoek uitvoeren en hoe de een het wel vergoed krijgt en de ander niet. Een ieder heeft akkoord gegeven anders kan een dienst geen 5 euro factureren. 

Maar bedankt voor je reactie uiteraard is alles door T-Mobile wel geblokkeerd dat is wat ze gelukkig nog wel konden doen. 

 

 

 

Geheel verbaast zagen wij zojuist dat er via de T-Mobile rekening van mijn vrouw een abonnement loopt van 5 euro in de week voor een soort van spelletjes website. Zij speelt geen spelletjes op haar telefoon en heeft nooit een akkoord gegeven op dit abonnement.

Gewenste Oplossing

Kunt u het bedrag dat sinds 18 augustus via haar telefoonrekening wordt afgeschreven zo snel mogelijk terugstorten?

Hopende op u snelle medewerking, vanzelfsprekend zal ik deze gang van zaken bij de autorisaties aanmelden want dit is een hele raar gang van zaken. U begrijpt dat dit voor het gehele gezin inclusief Internet thuisverbinding betekend dat wij overstappen van T-Mobile als dit niet snel opgelost wordt

Dit gebeurd op regelmatige schaal, is gewoon diefstal en opvallend vaak bij klanten van T-Mobile, zie dit artikel

 

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5168171/t-mobile-gamcraze-izeplay-telefoon-abonnement-klacht

Geheel verbaast zagen wij zojuist dat er via de T-Mobile rekening van mijn vrouw een abonnement loopt van 5 euro in de week voor een soort van spelletjes website. Zij speelt geen spelletjes op haar telefoon en heeft nooit een akkoord gegeven op dit abonnement.

Gewenste Oplossing

Kunt u het bedrag dat sinds 18 augustus via haar telefoonrekening wordt afgeschreven zo snel mogelijk terugstorten?

Hopende op u snelle medewerking, vanzelfsprekend zal ik deze gang van zaken bij de autorisaties aanmelden want dit is een hele raar gang van zaken. U begrijpt dat dit voor het gehele gezin inclusief Internet thuisverbinding betekend dat wij overstappen van T-Mobile als dit niet snel opgelost wordt

Om alvast 

Goedemorgen, 

In mei heb ik een factuur gekregen met ongeveer 20 eur extra aan diensten die zijn afgenomen. 

Nou dacht ik gelijk dat klopt niet en gelijk gebeld met klantenservice van T-Mobile. 

Het blijkt dus dat er een dienst van subway surfers is afgenomen en daarvoor betaal ik. 

Ik een formulier invullen, na drie en een halve week blijkt dat er dus akkoord voor het spel gegeven is en de kosten mijn verantwoordelijkheid zijn. ik vraag me af hoe een kind van 3 jaar akkoord kan geven voor een spel dat niet eens op de telefoon staat en gespeeld word door middel van op de reclame te drukken. 

Nou zegt T-Mobile zelf dat zulke games vaak geniepig zijn, waarom werkt T mobile met zulke games? 

Hoe kan het dat T-Mobile zulke diensten door laat factureren of geen waarschuwing geeft na een week? 

Waarom is T-mobile wel coulant tegen bepaalde klanten en waarom niet tegen iedereen. 

Hoort dit niet op een bepaalde manier te stoppen, de provider hoort je ook te beschermen vind ik? 

 

Nou moet ik 45 eur extra betalen door een niet gedegen onderzoek van T-Mobile. 

 

Wie heeft hier nog meer ervaring mee?

Hoi ABenES,

 

Wij hebben een soortgelijk ervaring alleen het abonnement loopt nu bijna een half jaar. Op welke manier kan T-Mobile nu aantonen dat jij een akkoord hebt gegeven? Alle aankopen in de app store lopen via een code, die wij nooit delen aan derde. En dan zou je toch ook ergens een aankoopbevesting moeten krijgen, of T-Mobile moet dit ten minste kunnen overleggen.

 

 

zie ook https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5168171/t-mobile-gamcraze-izeplay-telefoon-abonnement-klacht

En dat terwijl providers het eigenlijk ontzettend gemakkelijk kunnen oplossen door bij nieuwe abonnementen en verlengingen per default aankopen via je T-Mobile Factuur uit te schakelen. Wat de consument eenvoudigweg kan inschakelen via de My T-Mobile website.

Daarnaast zou het zelfs een stuk veiliger zijn als er op voorhand een pincode moet worden opgegeven om de betaling via T-Mobile factuur, te verifiëren waardoor het per ongeluk klikken op een banner, een kind die - zonder toestemming - aankopen wilt doen niet tot uiteindelijke problemen lijdt bij de consument.

Ik moet zeggen, ik ben blij dat ik op alle mobiele abonnementen hier in huis per definitie al aankopen via Google Play, Apple App Store of zelfs FTMSC etc. geblokkeerd heb. Maar eigenlijk zou dit gewoon standaard moeten zijn.

 

@eric  Via My T-Mobile kan het nog veel gemakkelijker. Voordeel is dat je dan ook meteen 090x nummers kunt blokkeren. Als je kinderen al laat spelen met een telefoon met daarin een abonnement kan je beter al sowieso al die betaalzooi op voorhand uitschakelen. 

 

Ben blij dat wij hier altijd gewoon een oude smartphone hebben gegeven zonder ook maar één sim-kaart. Nu ook de jongste (10) die af en toe Roblox doet op een smartphone, maar dat dan natuurlijk wel op een smartphone zonder simkaart.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RutgerRozen 

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien. Ik hoop dat je zo verder komt!

Blij dat ik dit tegenkom, want ik vroeg mij al af hoe mijn zoon met Down dit voor elkaar had gekregen. Ik heb ook geen spelletje op mijn mobiel staan, het is ook niet terug te vinden in de play store en ik heb alles waar zonder extra pin/vingerafdruk/ww iets betaald zou moeten worden uitstaan. Bij playstore moet ik als ik iets aanschaf nog extra toestemming geven, wat mijn zoon dus absoluut niet zou kunnen.

Als hij al vele jaren zo af en toe op mijn mobiel even netflix zit te kijken (daarvoor heb ik ook ooit unlimmited aangeschaft)  en het is  nog nooit gebeurd, dan is het wel vreemd dat het nu wel ineens gebeurd.

 

Waar dit is gebeurd en hoe precies is mij nog steeds onduidelijk. Via de app kan ik dit alles niet blokkeren, de medewerkster die meekeek kreeg het ook niet voor elkaar. Dus hoop dat dit iig snel opgelost is.

 

Maar ik ben het eens dat dit soort dingen standaard op geblokkeerd zouden moeten staan. En niet andersom.

Ik heb geen kinderen en tot mijn verbazing ook uit het niets een maand lang €5 per week betaald voor Subway surfers. Een spel waar ik tot voor heen nog nooit van gehoord heb en ook zeker niet mee akkoord ben gegaan om te betalen!

Echt een sneaky constructie. Tevens wat er los van staat, T-Mobile rekent ook bizar hoge kosten voor 0906 service nummers! 4x met de klantenservice van Ziggo gebeld, kosten: TACHTIG euro. Bizar!!

Echt een sneaky constructie. Tevens wat er los van staat, T-Mobile rekent ook bizar hoge kosten voor 0906 service nummers! 4x met de klantenservice van Ziggo gebeld, kosten: TACHTIG euro. Bizar!!

0906-nummers kent twee bedragen. De bedragen bestaan uit het tarief van het servicenummer, deze ligt overal gelijk ongeacht met welke provider je belt daar bovenop gelden de kosten per minuut behorende bij je mobiel abonnement en deze kunnen wel verschillen per provider. Deze gaan uit je bundel als je nog bundeltegoed hebt, bij Unlimited gebeurt dit altijd vanuit de bundel.

De kosten die je kwijt bent als je Ziggo belt zijn hooguit je mobiele belkosten. als je € 80,00 betaalt omdat je Ziggo gebeld hebt dan heb je ruim 320 minuten met hen aan de telefoon gehangen ervan uitgaande dat je buiten je belbundel belde. Heb je niet zolang gebeld, dan heb je mogelijk te maken gehad met een nep-nummer zoals bijvoorbeeld 0906-1850 wat niet het nummer van Ziggo is.

Echt een sneaky constructie. Tevens wat er los van staat, T-Mobile rekent ook bizar hoge kosten voor 0906 service nummers! 4x met de klantenservice van Ziggo gebeld, kosten: TACHTIG euro. Bizar!!

0906-nummers kent twee bedragen. De bedragen bestaan uit het tarief van het servicenummer, deze ligt overal gelijk ongeacht met welke provider je belt daar bovenop gelden de kosten per minuut behorende bij je mobiel abonnement en deze kunnen wel verschillen per provider. Deze gaan uit je bundel als je nog bundeltegoed hebt, bij Unlimited gebeurt dit altijd vanuit de bundel.

De kosten die je kwijt bent als je Ziggo belt zijn hooguit je mobiele belkosten. als je € 80,00 betaalt omdat je Ziggo gebeld hebt dan heb je ruim 320 minuten met hen aan de telefoon gehangen ervan uitgaande dat je buiten je belbundel belde. Heb je niet zolang gebeld, dan heb je mogelijk te maken gehad met een nep-nummer zoals bijvoorbeeld 0906-1850 wat niet het nummer van Ziggo is.

Ik heb totaal 77:54 min gebeld met Ziggo en de kosten waren 61:34 zie die andere €20 waren dat achterlijke spelletje waar ik nooit een abbo heb op genomen.

Heb overigens een unlimited abonnement bij tmobile.

Ik heb totaal 77:54 min gebeld met Ziggo en de kosten waren 61:34 zie die andere €20 waren dat achterlijke spelletje waar ik nooit een abbo heb op genomen.

Heb overigens een unlimited abonnement bij tmobile.

Het nummer van Ziggo is

Zoals te zien gelden hiervoor geen servicekosten maar alleen gebruikelijke belkosten. Omdat je belt met Unlimited heb je niets te maken met de gebruikelijke belkosten. Gebruikelijke belkosten zijn namelijk € 0,00 per minuut (Unlimited).

Als je wel een factuur hebt en kosten berekend worden voor het bellen naar Ziggo, dan heb je mogelijk niet het nummer van Ziggo zelf gebeld maar bijvoorbeeld een doorschakelnummer die je veelal in de 0906-reeks tegenkomt. Dit zijn vaak partijen die nietsvermoedende mensen flink wat geld uit hun zak troggelen door niets meer of minder te doen dan doorverbinden met een nummer dat goedkoper of zelfs gratis is met een flinke rekening voor de beller als gevolg.

 

Voor wat betreft de kosten die je hebt moeten betalen voor dat spelletje;

Via deze pagina kan je overigens het online meldingsformulier invullen (wel eerst even inloggen), wanneer je het formulier ingevuld hebt, kan T-Mobile een onderzoek doen naar de kosten. Meer informatie vind je trouwens ook op payinfo.nl

Ik heb totaal 77:54 min gebeld met Ziggo en de kosten waren 61:34 zie die andere €20 waren dat achterlijke spelletje waar ik nooit een abbo heb op genomen.

Heb overigens een unlimited abonnement bij tmobile.

Het nummer van Ziggo is

Zoals te zien gelden hiervoor geen servicekosten maar alleen gebruikelijke belkosten. Omdat je belt met Unlimited heb je niets te maken met de gebruikelijke belkosten. Gebruikelijke belkosten zijn namelijk € 0,00 per minuut (Unlimited).

Als je wel een factuur hebt en kosten berekend worden voor het bellen naar Ziggo, dan heb je mogelijk niet het nummer van Ziggo zelf gebeld maar bijvoorbeeld een doorschakelnummer die je veelal in de 0906-reeks tegenkomt. Dit zijn vaak partijen die nietsvermoedende mensen flink wat geld uit hun zak troggelen door niets meer of minder te doen dan doorverbinden met een nummer dat goedkoper of zelfs gratis is met een flinke rekening voor de beller als gevolg.

 

Voor wat betreft de kosten die je hebt moeten betalen voor dat spelletje;

Via deze pagina kan je overigens het online meldingsformulier invullen (wel eerst even inloggen), wanneer je het formulier ingevuld hebt, kan T-Mobile een onderzoek doen naar de kosten. Meer informatie vind je trouwens ook op payinfo.nl

Het nummer was 09064001234 een officiël doorschakel nummer van Ziggo dat ze notabene in hun eigen brief hadden geplaatst, wat een smeerlappen!!

Het nummer was 09064001234 een officiël doorschakel nummer van Ziggo dat ze notabene in hun eigen brief hadden geplaatst, wat een smeerlappen!!

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar ergens ben ik bang dat het zelfs geen officiële brief van Ziggo betrof - het zou namelijk niet voor het eerst zijn wanneer een kwaadwillende zich uitgeeft voor een bedrijf om slachtoffers te maken.

Wanneer Ziggo (of welke provider ook) een telefoonnummer vermeld bijvoorbeeld voor eventuele vragen, interesse etc. dan verwijzen ze over het algemeen naar een lokaal/nationaal nummer of een 0900-nummer.

Een T-Mobile medewerker (moderator hier op de community) kan misschien wel iets voor je betekenen aangaande de kosten. Daarnaast is het raadzaam om een melding te doen bij de ACM en hen e.e.a. te laten uitzoeken, melden kan via het algemene contactfomrulier, wanneer je een foto van de brief kunt maken en mee wilt sturen, dan kan je beter direct een e-mail sturen naar info@consuwijzer.nl, vergeet hierbij dan niet je contactgegevens bij te voegen.

Ook mijn vrouw helaas slachtoffer geworden van dit type scam.

Helemaal nergens op geklikt, heel deze game niet eens geïnstalleerd staan en geen enkele vorm van bevestiging SMS ontvangen en toch een hele hoge factuur.

T-Mobile doet het af als “Eigen verantwoordelijkheid". Te bizar voor woorden gewoon. Bizar dat deze opties ook niet simpelweg standaard uit staan met een grote waarschuwing als je ze wel aan wilt zetten.

Ik vraag me af of er te achterhalen is vanuit welk account/IP-adres dit dan 'aangeschaft' is. Je hebt ook totaal geen transactie ID o.i.d. waarmee je kan aankloppen bij de betreffende partij (SYBO Games in dit geval).

Als het inderdaad zo geniepig is dat je enkel een link hoeft te klikken om te abonneren, zou je bij wijs van spreken zelf een site kunnen hosten welke doorverwijst naar die betreffende link en zo miljoenen mensen zeer eenvoudig kunnen oplichten op deze wijze. Zo kan ik ook wel een mobiele app maken en miljarden verdienen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Xitro 

Je kan op deze pagina de online meldingsformulier invullen als je bent aangemeld met My T-Mobile en dan wordt er onderzoek gedaan naar de kosten. In dit topic kun je ook meer uitleg vinden over hoe je deze diensten kan blokkeren en zo extra kosten voorkomen. Ik hoop dat je zo verder komt! 

Hi @Xitro 

Je kan op deze pagina de online meldingsformulier invullen als je bent aangemeld met My T-Mobile en dan wordt er onderzoek gedaan naar de kosten. In dit topic kun je ook meer uitleg vinden over hoe je deze diensten kan blokkeren en zo extra kosten voorkomen. Ik hoop dat je zo verder komt! 

Zoals je kunt lezen zijn beide zaken al gebeurd: "T-Mobile doet het af als “Eigen verantwoordelijkheid". Te bizar voor woorden gewoon. Bizar dat deze opties ook niet simpelweg standaard uit staan met een grote waarschuwing als je ze wel aan wilt zetten.”.

We hebben er meer aan als dit gewoon standaard uitgezet gaat worden en de slachtoffers hun geld terug krijgen.

Goedendag, 

Ik heb nu precies hetzelfde probleem.

Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik stond aangemeld voor een spel met wekelijkse afschrijving. Helaas nu 25eu Extra kosten.

Hier heb ik mij ook nooit voor aangemeld. Ik lees echter in de reacties dat als je alleen al op een reclame per ongeluk klikt dit activeert. 

Belachelijke gang van zaken.

Alles ondertussen hiervan geblokkeerd en afgemeld.

Graag hoor ik of ik deze kosten nog terug kan draaien? 

Iemand ervaring?

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mamitami 

Je kunt dit meldingsformulier invullen als je het niet eens bent met de kosten.

Hallo @Mamitami 

Je kunt dit meldingsformulier invullen als je het niet eens bent met de kosten.

Heb ik ondertussen inderdaad gedaan. Dank! 

Goedendag, 

Ik heb nu precies hetzelfde probleem.

Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik stond aangemeld voor een spel met wekelijkse afschrijving. Helaas nu 25eu Extra kosten.

Hier heb ik mij ook nooit voor aangemeld. Ik lees echter in de reacties dat als je alleen al op een reclame per ongeluk klikt dit activeert. 

Belachelijke gang van zaken.

Alles ondertussen hiervan geblokkeerd en afgemeld.

Graag hoor ik of ik deze kosten nog terug kan draaien? 

Iemand ervaring?

 

Behalve dat ik het formulier van tmobile heb ingevuld, heb ik ook de helpdesk gemaild van de site waar het spel/abonnement van is en zij hebben ondertussen gereageerd dat ze kunnen zien dat de dienst niet door mij actief is gebruikt waardoor ik mijn geld nu terug gestort ga krijgen.

Dus tip voor wie dit leest, niet alleen maar naar tmobile stappen die waarschijnlijk gaan zeggen dat het onder de eigen verantwoordelijkheid valt 👍🏻

Hi @Xitro 

Je kan op deze pagina de online meldingsformulier invullen als je bent aangemeld met My T-Mobile en dan wordt er onderzoek gedaan naar de kosten. In dit topic kun je ook meer uitleg vinden over hoe je deze diensten kan blokkeren en zo extra kosten voorkomen. Ik hoop dat je zo verder komt! 

Zoals je kunt lezen zijn beide zaken al gebeurd: "T-Mobile doet het af als “Eigen verantwoordelijkheid". Te bizar voor woorden gewoon. Bizar dat deze opties ook niet simpelweg standaard uit staan met een grote waarschuwing als je ze wel aan wilt zetten.”.

We hebben er meer aan als dit gewoon standaard uitgezet gaat worden en de slachtoffers hun geld terug krijgen.

Lees mijn laatste reactie. Misschien heeft u er iets aan 👍🏻

Reputatie 5

Hoi Rutger, 

Ik kan me voorstellen dat het allesbehalve fijn is als een factuur hoger is dan normaal. Ik zie dat mijn collega al heeft aangegeven dat je een aanmelding van sms-diensten kan laten onderzoeken en dat het onderzoek ook al heeft plaatsgevonden. Ik weet niet precies hoe een dergelijk onderzoek verloopt maar wat ik mij heb laten vertellen is dat wordt gekeken of je redelijkerwijs kunt concluderen dat er nergens op ‘ja’ is gedrukt of niet in die hoedanigheid dat het hier heel erg veel op leek. Op basis van de uitkomst vermoed ik dat er ergens in het aanmeldproces zoiets heeft plaatsgevonden waardoor de conclusie is dat er wel degelijk duidelijk een akkoord zou zijn gegeven voor de aanmelding (hoe zich dat in de praktijk heeft voltooid durf ik niet te zeggen omdat ik niet bekend ben met de dienst en dus ook niet weet welke schermen je te zien krijgt). In jouw situatie geef je aan dat je zoontje of dochtertje (van drie) dit heeft gedaan. Ik begrijp dat het in die zin niet per se bewust is gedaan. Verder denk ik niet dat het onredelijk is om het standpunt in te nemen dat een individueel in zo’n geval verantwoordelijk is voor die kosten. In jouw geval zou dat betekenen dat jij verantwoordelijk bent voor de handelingen die je zoontje/dochtertje al dan niet onbewust doet op een toestel. 

In beginsel is er natuurlijk niets mis met sms-diensten en zie je eigenlijk ook nooit terug als het wel goed gaat. Ik denk niet dat er veel mensen een topic openen met een bericht in de richting van: ‘Sms-dienst X gaat als een tierelier, top!’. In beginsel is er ook niets mis met sms-diensten en ik vind er wat voor te zeggen dat deze optie niet preventief wordt geblokkeerd. Dat zou betekenen dat ook goedwillende aanbieders worden gehinderd. Het is via My T-Mobile te blokkeren (of via ons) en ik denk dat het ook voortvloeit uit de gedachte dat een actuele status te allen tijde ook inzichtelijk is via My T-Mobile, dat het niet vooraf wordt geblokkeerd. In theorie is er de mogelijkheid om snel in te grijpen, al begrijp ik ook dat je niet dagelijks inlogt in My T-Mobile. Het is verder natuurlijk ook wat lastig te waarschuwen omdat het onmogelijk is om in te schatten in hoeverre zo’n aanmelding gewenst is. Ik zou het bijvoorbeeld best indringend vinden als mijn provider mij een sms-bericht stuurt met een bericht dat ik ben aangemeld voor dienst X. Dat voelt voor mij toch ook niet helemaal goed, ook al begrijp het argument om het wel te doen, bovendien kunnen voorkeuren daarin wisselen. Feitelijk vervroegt het overigens alleen het onderzoeksmoment. Ook dan zou nog steeds de aanmelding dienen te worden onderzocht. 

Ik weet dat het niet ineens de omstandigheid verandert maar hopelijk biedt het zo wat meer achtergrond. Voor nu wens ik je in ieder geval nog een mooie (zondag)avond. 


 

 

 

Reageer