Beantwoord

T-mobile brengt hogerere maandkosten dan overeengekomen op het contract

  • 2 December 2022
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Ik ben overeengekomen om 45 euro per maand te betalen voor een looptijd van 2 jaar. Tot mijn verbazing zie ik 56,50 staan en dan bel je de klantenservice, wordt er opgehangen door mevrouw invanzon. 20 minuten in de wacht gestaan en dan wordt je weggedrukt maar dat is schijnbaar de normale gang van zaken bij de klantenservice. Heel veel mensen zijn mij  voorgeweest om zo behandeld te worden.

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 December 2022, 15:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Waardeloos2023 

Wat heb je precies afgesloten en kan het zo zijn dat die €45 inclusief klantvoordeel is?

Je hebt recht op klantvoordeel als er 2 of meer T-Mobile abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd staan en je moet je abonnementen natuurlijk aanmelden voor klantvooreeel indien dat nog niet is gedaan.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Waardeloos2023 ,

zoals Waqqas al aangeeft, welk abonnement heeft u afgesloten? Als het gaat om een mobiel abonnement kant het zijn dat er kosten buiten de bundel gemaakt zijn. Dit kan u nakijken op de factuur.
Dit kan eventueel ook via het T-Mobile account online.

Reageer