Beantwoord

T-Mobile Mobiel + Thuis: Go Unlimited kost €25,01 ipv €25?

  • 5 December 2021
  • 12 reacties
  • 712 Bekeken

Sinds deze maand klant bij T-Mobile: T-Mobile Mobiel + Thuis, waarbij T-Mobile (Go) Unlimited belooft voor €25. Op mijn eerste factuur zie ik echter dat dit €25,01 kost. Nou is die ene cent wel te overzien, maar het voelt niet goed dat T-Mobile niet doet wat het belooft, want welke afspraken kan ik dan nog meer niet vertrouwen, mocht dit geen administratieve fout zijn?

Hebben meer mensen dit op hun eerste factuur (of zelfs alle facturen)?

Dit is de opbouw bij mij:

Go €0
Unlimited data & bellen €50
E15,00 korting Unlimited data & bellen -€15
Unlimited voor E25,00 -€9,99
Aansluitkosten €0,00

 

Totaal dus €25,01...

(mocht het uitmaken: ik heb ook nog Multisim voor Smartwatch €5, dus mijn totaal is €30,01)

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 6 December 2021, 11:05

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @sublimerote  Het blijft vreemd inderdaad maar er zal vast wel een redelijke uitleg voor zijn. 
Ik heb dat namelijk ook bij unlimited maar bij mij rekenen ze die cent nooit.

Bij mijn andere mobiel contract geen unlimited heb ik dat weer niet

Afwachten of iemand weet waarom dit is.

Ik heb dat namelijk ook bij unlimited maar bij mij rekenen ze die cent nooit.

Staat die ene cent dan wel/ook op je factuur, maar is het afgeschreven bedrag 1 cent lager dan de factuur, of hoe zit dat bij jou?

(ik heb de factuur al ontvangen, maar de afschrijving is pas over een week)

Reputatie 7
Badge +14

@sublimerote Ja staat wel op factuur bij mij. (Even gekeken) ook bij het andere abonnement zie ik nu. 
Kan dat eventueel met een inflatie verhoging te maken hebben? Ik heb die een cent nog nooit betaald.

En hè als TM een fout zou maken herstellen ze hem ook altijd. Dus ze zijn betrouwbaar 😂

Laat even weten hoe dit afloopt aub.

 

Ik heb die een cent nog nooit betaald.

Betaal jij zelf (en hou je die cent in) of via automatische incasso?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @sublimerote 

Volgens de website heb je bij unlimited 10 euro korting, wellicht helpt het om mobiel eens af te melden voor klantvoordeel en daarna weer aanmelden?

Reputatie 7
Badge +14

@sublimerote   automatische Incasso. Ze houden die cent nooit in bij mij!

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ik geef daar graag meer duidelijkheid over. Zoals je in het overzicht ook ziet krijg je -€9,99 korting en vandaar dat je bij het totaal bedrag ook -€25,01 ziet. Maar wij ronden dat bedrag mooi af naar -€10 zoals je ook op onze website kan zien. Geen zorgen dus en ik hoop dat het nu wat duidelijker is. 

Maar wij ronden dat bedrag mooi af naar -€10 zoals je ook op onze website kan zien. Geen zorgen dus en ik hoop dat het nu wat duidelijker is. 

Dank voor je bevestiging dat de prijs gewoon €25 is (zonder die ene cent).

Naar welke pagina op de T-Mobile website verwijs je trouwens?

Ik vind het nog steeds verwarrend; zeker voor nieuwe klanten, die de eerste factuur voor de eerste afschrijving ontvangen en dus later pas zullen zien dat die ene cent niet in rekening wordt gebracht.

Waarom kan er niet gewoon de beloofde €10 korting op de factuur staan?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @sublimerote 

Als je op onze website kijkt dan zie je de €10 korting wel staan en dan krijg je ook een totaal bedrag van €25 te zien. Ik begrijp je feedback zeer zeker en zal dit dan ook doorzetten. 

De aankondiging van de automatische incasso (volgende week) is al in de App van mijn bank verschenen.

T-Mobile gaat €30,01 afschrijven. Dus toch met die ene cent extra...:cry:

Reputatie 7

@sublimerote 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik nakijken wat er precies in rekening wordt gebracht en als dan blijkt dat we inderdaad een cent per maand te veel afschrijven, dan kan ik dat natuurlijk ook rechtzetten.

Ik zie jouw bericht vanzelf verschijnen! :thumbsup:

Ik heb hier inmiddels al telefonisch contact over gehad met T-Mobile Mobiel. Door “een fout in het systeem” kan de geadverteerde korting van €10 niet worden toegekend, maar slechts €9,99… Ik was de eerste die hier over belde?! Ik vind het bijzonder amateuristisch, maar het is voorlopig “opgelost”, omdat ik op de volgende factuur €1 korting krijg. Daarmee kunnen we 100 centen/maanden vooruit.. :joy:

(Tenzij ze bij T-Mobiel Thuis net zo’n administratie hebben; dan zou het wel eens de helft kunnen zijn… Ben nu wel nieuwsgierig naar de eerste factuur daar!)