Beantwoord

Toestel factuur ontvangen

  • 29 December 2021
  • 4 reacties
  • 703 Bekeken

Ik heb gisteren een nieuwe mobiel en verlenging van abonnement aangevraagd. Gisteren heb ik de betaling van mijn toestel gedaan. Wanneer kan ik de factuur voor deze aankoop (het toestel dus) verwachten?

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 29 December 2021, 11:54

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @LoenderslootN 

Als je in je My T-Mobile account kijkt onder facturen dan kan je onderaan kassabonnen van opgehaalde of bezorgde telefoons inzien en je kunt facturen met BTW specificatie opvragen.

Dank voor jullie reacties. Ik heb echter de factuur van mijn reeds betaalde toestel dit jaar nodig zodat ik deze kosten kan opvoeren in mijn bedrijfsadministratie. Ik heb de kosten gemaakt en verwacht dat ik daar een factuur tegenover kan zetten. Indien ik deze pas bij levering krijg zal ik die pas eind januari kunnen administreren en vallen deze kosten niet meer in 2021. Wat kan ik doen om de factuur van mijn reeds betaalde telefoon te ontvangen? (de factuur staat dus nog niet in het hiervoor genoemde scherm).

Reputatie 7
Badge +9

Hi @LoenderslootN 

Het is niet mogelijk om de factuur eerder op te sturen. Je ontvangt hem zodra je toestel is geleverd. Op je factuur staat ook je besteldatum van 2021 dus dat zou je kunnen gebruiken voor je administratie. Ik hoop dat je zo verder komt!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @LoenderslootN 

Gefeliciteerd met je bestelling!  De factuur van je toestel wordt een paar dagen na het bezorgen van het toestel verstuurd per e-mail. Dus houdt straks je mailbox goed in de gaten. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel en ook een fijne jaarwisseling!