Beantwoord

Upgrade van 4G naar 5G nu mijn voordeel kwijt

  • 28 November 2021
  • 6 reacties
  • 71 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

vandaag 5g aangezet maar ben nu mijn 2,50 korting kwijt  en mij gratis  2g internet extra is ook weg.

Klopt dit? Het staat namelijk nergens dat als je van 4g naar 5g gaat je deze extra dingen kwijt ben ik heb 2 mobiele abonnementen en internet en tv thuis.  

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 29 November 2021, 15:06

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @corhil 

Heb je enkel 5G aangezet bij extra opties of betreft het een verlenging?

Wil je ook eens controleren of je abonnement nog aangemeld staat voor klantvoordeel met hetzelfde adres als de andere abonnementen?

alleen 5g aangezet staat niet meer aangemeld maar als ik hem opnieuw wil aan melden krijg ik de melding dat ie al aangemeld is. 

Reputatie 7
Badge +15

Zou je eens de overige 2 abonnementen ook kunnen afmelden voor klantvoordeel? Vervolgens kan je ze gezamenlijk aanmelden via deze link :.

https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren

Reputatie 7
Badge +9

Hi @corhil 

Ik ben direct voor je gaan kijken en als je nu op My T-Mobile kijkt dan zie je dat je voor je 2 mobiele abonnement die eindigen op 02 en 34 wel Klantvoordeel krijgt. Je €2,50 korting en 2GB extra per abonnement. Gaat het soms om een ander nummer? Zo ja, zou je mij een privebericht kunnen sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan zoek ik het graag voor je uit!

Hoi Hajar,

 

klopt ik zie nu dat het weer geactiveerd is ik krijg net 2 e-mails van T Mobile.

Reputatie 7
Badge +9

Super! Mocht je in de toekomst weer vragen hebben, laat het ons weten!