Beantwoord

Verkeerd bedrag wordt geïncasseerd

  • 9 September 2021
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi,

Ik zit mijn facturen te bekijken en ik kom erachter dat er continu een verkeerd bedrag geïncasseerd wordt m.b.t. het abonnement. Kunnen jullie mij verder helpen? 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 9 September 2021, 09:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @BramB15 

Ik heb je reactie verplaatst naar een nieuw topic zodat het kennis artikel overzichtelijk blijft. Ik wil graag met je meekijken. Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik je factuur inzien. 

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Hi @BramB15 

Ik heb je reactie verplaatst naar een nieuw topic zodat het kennis artikel overzichtelijk blijft. Ik wil graag met je meekijken. Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik je factuur inzien. 

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Zojuist gedaan!