Verwerken betaling

  • 4 January 2023
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

Goedemorgen,

Hoe lang duurt het voordat een betaling verwerkt wordt, 19 december heb ik bericht ontvangen dat mijn betaling (welke betaald was) verwerkt zou worden. Dit is tot op heden niet gebeurd en krijg nu incassokosten berekend. Aantal keren gemaild, maar helaas geen antwoord ontvangen. 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Maris15 

ik wil dit graag voor je controleren. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik checken of je betaling is verwerkt. 

Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om mij een bericht te sturen. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Goedemiddag, 

ik had een achterstand van 108 euro die ik moest betalen en ik heb 109 euro vandaag betaald bij jullie handig matige via jullie rekening is het mogelijk dat jullie mij simkaart weer deblokkeren? Ik heb ook een bewijs dat ik heb betaald. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @whitje6, goed dat je de betaling hebt gedaan! Ik zie hem wel binnenkomen, maar hij is nog niet verwerkt. Ik heb wel alvast de blokkade opgeheven. Over 30 minuten zou alles weer moeten werken. Zo niet, start dan je toestel even opnieuw op. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Reageer