Via link betaald maar nog blokkade

  • 19 January 2023
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Na meerdere herrinderingen (per ongeluk over het hoofd gezien, vanwege privé redenen thuis) stond er 144,92 open. Het bedrag is opgemaakt uit het maandelijkse termijn (toestel + abbonement) en een betalingsregeling. Nu is mijn abbonement geblokkeerd, ik kan niet meer bellen (sms) en geen internet buiten de wifi. Ik heb de betaling voldaan. En na een uur kan ik nog steeds niks. Hoe kan dat? Ik heb betaald via de link wat ik kreeg in de sms van T-mobile.


2 reacties

 

Reputatie 6
Badge +6

Na meerdere herrinderingen (per ongeluk over het hoofd gezien, vanwege privé redenen thuis) stond er 144,92 open. Het bedrag is opgemaakt uit het maandelijkse termijn (toestel + abbonement) en een betalingsregeling. Nu is mijn abbonement geblokkeerd, ik kan niet meer bellen (sms) en geen internet buiten de wifi. Ik heb de betaling voldaan. En na een uur kan ik nog steeds niks. Hoe kan dat? Ik heb betaald via de link wat ik kreeg in de sms van T-mobile.

Hi Daphne, allereest bedankt voor je betaling! De status hiervan zoek ik graag voor je uit. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee in je account en kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer