Na meerdere herrinderingen (per ongeluk over het hoofd gezien, vanwege privé redenen thuis) stond er 144,92 open. Het bedrag is opgemaakt uit het maandelijkse termijn (toestel + abbonement) en een betalingsregeling. Nu is mijn abbonement geblokkeerd, ik kan niet meer bellen (sms) en geen internet buiten de wifi. Ik heb de betaling voldaan. En na een uur kan ik nog steeds niks. Hoe kan dat? Ik heb betaald via de link wat ik kreeg in de sms van T-mobile.
Na meerdere herrinderingen (per ongeluk over het hoofd gezien, vanwege privé redenen thuis) stond er 144,92 open. Het bedrag is opgemaakt uit het maandelijkse termijn (toestel + abbonement) en een betalingsregeling. Nu is mijn abbonement geblokkeerd, ik kan niet meer bellen (sms) en geen internet buiten de wifi. Ik heb de betaling voldaan. En na een uur kan ik nog steeds niks. Hoe kan dat? Ik heb betaald via de link wat ik kreeg in de sms van T-mobile.
Hi Daphne, allereest bedankt voor je betaling! De status hiervan zoek ik graag voor je uit. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee in je account en kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid!
Groetjes,
Pharwin
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen (T-Mobile Klant 06- en 097-nummer) Inloggen (T-Mobile Klant, 06- en 097- nummer)
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.