1 April, kikker in je ...

  • 1 April 2022
  • 8 reacties
  • 164 Bekeken
1 April, kikker in je ...
Reputatie 7
Badge +8

Deze dag is natuurlijk perfect om iedereen in de maling te nemen. Deze keer zijn niet de klanten de dupe van mijn grappen, maar mijn allerleukste collega’s! Perfecte timing om op kantoor te zijn. Wil jij weten wat ik heb uitgespookt? Lees dan snel verder!

 

Lockscreen aanpassen

Wat is er nou leuker dan het lockscreen van je collega’s stiekem aan te passen, naar een scherm waar ze van schrikken? Uiteraard moest ik hiervoor de prachtige creatie van @TAVL gebruiken van onze Magenta T3. Herken jij welke collega's hierop staan?

 

Achtergrond aanpassen

Alleen het lockscreen aanpassen is natuurlijk niet het enige wat ik heb uitgehaald. Ik heb uiteraard ook de achtergrond bij collega’s aangepast toen ze even niet aan het opletten waren. Ze probeerden na de fantastische T3 foto dan ook in te loggen en kregen het volgende te zien. Net alsof ze het T3 virus te pakken hadden!

 

Redactie vooruitblik

Ook zijn we met redactie begonnen met de voorbereidingen voor de nieuwe themamaand. Op een dag als vandaag, kan dat natuurlijk niet zonder grappen en grollen. We hebben alle collega’s in het kantoor met verbazing achtergelaten en warm gemaakt met de sneak preview van wat er komende maand gaat komen. Ben jij nu ook nieuwsgierig? Houd dan maandag de fun-sectie goed in de gaten!

 

Heb jij ook nog grappen uitgehaald of heb je een hele goede mop die té goed is om niet te delen? Laat het vooral weten in de comments!


8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hahahahahahahaahahha geweldige grap @Demi 🙈😅🤣

Reputatie 7
Badge +4

Proest….. whahahahahaha… ik moet voorzichtiger zijn met het delen van mijn creaties. lol.

Mijn grap was @CrisTien opgeven voor een review van een nieuwe telefoon. Ik weet dat ze reviewen helemaal niets vindt en de stress gelijk door het dak gaat, dus had ik met @David geregeld dat ze een telefoon zou mogen reviewen. Sorry lieve Cristien. Je reactie was goud. lol ;)

Ook wat vrienden wijs gemaakt dat het Rammstein concert verplaatst was van Goffaert naar Tivoli en 013.

 

Reputatie 7
Badge +14

Proest….. whahahahahaha… ik moet voorzichtiger zijn met het delen van mijn creaties. lol.

Mijn grap was @CrisTien opgeven voor een review van een nieuwe telefoon. Ik weet dat ze reviewen helemaal niets vindt en de stress gelijk door het dak gaat, dus had ik met @David geregeld dat ze een telefoon zou mogen reviewen. Sorry lieve Cristien. Je reactie was goud. lol ;)

Ook wat vrienden wijs gemaakt dat het Rammstein concert verplaatst was van Goffaert naar Tivoli en 013.

 

Schreeuwt het uit van BLIJSCHAP hahaha. Zag het al weer gebeuren en had niet door dat dit een grap was. Echt goed aangekomen 🤬❤️🙋‍♀️ Was al aan het kijken hoe die foon te beschrijven hahahahah 

EIKEL😂

Reputatie 7
Badge +4

Whahahaha… ik dacht dat je het al lang door had. LOL! Ik lig hier op de grond van het lachen.

 

Edit: Eentje die ik dankbaar gedeeld heb vanaf LinkedIn; Het bericht dat in de AVG een nieuwe grondslag toegevoegd zou zijn om gegevensverwerking mogelijk te maken; “We hebben het altijd zo gedaan". Deze moest ik natuurlijk naar wat collega's doorzetten.

 

Reputatie 7
Badge +14

 

Reputatie 7
Badge +16

“ Ook wat vrienden wijs gemaakt dat het Rammstein concert verplaatst was van Goffaert naar Tivoli en 013.” → Ik moet zeggen dat ik er bijna ingetrapt ben, maar gelukkig was het 1 april! 😂😂😂

Reputatie 6
Badge +3

Hahah, de lockscreen van mijn laptop heeft er nog nooit zo vrolijk uitgezien, @Demi! Wellicht kunnen de collega’s die erop staan een echt bandje beginnen? 👀

Reputatie 7
Badge +4

Je hebt hem er toch nog wel op staan @Johrick ? By the beard of @Jason you must!

Reageer