2021 Top 2000

  • 27 November 2021
  • 10 reacties
  • 182 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14


Ik heb dit jaar 2 lijsten gemaakt.

Zoals veel mensen misschien weten neemt Eloi Youssef afscheid van de band Kensington.

Daarom ook een lijst Kensington als dank voor alles!👌🏻
Kensington.  
 

Welke platen mogen dit jaar niet ontbreken in jouw lijst der lijsten?

Je kan Hier weer stemmen.

Dat wordt weer een hele week genieten op NPO2 TV en Radio.

Veel plezier 

 


10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Aaah ABBA dancing queen voor de good vibes!

Reputatie 7

 

Hierbij mijn inzendingen voor de Top 2000 van 2021! :tada: 

Ik heb het topic van vorig jaar er net even bij gezocht en ik zie dat ik een aantal herkozen heb (logisch, blijven supersongs!), maar ook flink wat nieuwe keuzes heb gemaakt. Dit keer heb ik ook wat meer gekeken naar verschil aanbrengen in genres. :notes:

Net als vorig jaar heb ik wel gelijk weer het gevoel van “Oh ja, die is ook zo mooi en die en die en die..”, ook als ik naar m'n stemmen van vorig jaar kijk, maar er is dan ook zoveel goede muziek gelukkig! :heart_eyes:

Benieuwd naar andere inzendingen! 

Reputatie 7
Badge +4

Tuurlijk doe ik mee aan de lijst der lijsten (al is de KINK 1500 dat misschien ook wel).

Reputatie 7
Badge +16

Wat een prachtige lijsten weer dit jaar! 😁 Ik doe altijd supergraag mee en vind het een echte traditie om hiermee het jaar af te sluiten.

Bij mij staan the usual suspects er weer tussen, maar ik zie wel een hoop andere songs dan die ik vorig jaar gekozen heb, er zit altijd veel variatie in.

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen, prettige kerstdagen allemaal!

Kerst zonder de top 2000 is voor mij geen kerst☺️ 
Een hele week genieten van jullie en mijn muziek! 
Groetjes en wees lief voor elkaar💋🧑‍🎄🎅🏼

Reputatie 7
Badge +16

We zijn al aangekomen bij de top 350, het gaat nu hard en de nummers worden steeds langer (en stiekem ook beter)! 😁👍👍

Reputatie 7
Badge +14

Dit uur 4 x Abba..... Lekker dan :(

Reputatie 7
Badge +16

Haha dat is dan weer minder! 😜 Ik kijk uit naar de metal en hardrock songs die de revue passeren. Zijn er dit jaar overigens enorm veel dus wat mij betreft stemt Nederland weer eens uitstekend! 😁

Nu bah elbo, daarna word het beter met Green Day en een Iron Maiden zit er ook aan te komen.

Reputatie 7
Badge +16

4 keer Maiden, 11 keer Metallica, 1 keer Slayer en 2 keer Alice In Chains. Ik ben een gelukkig mens met de Top2000 dit jaar! 🤘😎

Reageer