Beantwoord

5 dagen gratis …….. cadeau! kijk in je mail


Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen, Wat een leuke zomer actie van T-mobile!

Ben er reuze blij mee, hartelijk dank! 😂👏🏻🤩📮📥
Nu kan ik extra lang van mijn muziek genieten!

 

#AmyWinehouse 

Amy Winehouse

icon

Beste antwoord door Anonymous 5 August 2021, 21:40

Bekijk origineel

10 reacties

Ik vond deze actie ook super en ik wilde hem wat later gaan inzetten, alleen kan ik nu de mail nergens meer vinden :disappointed_relieved:

Reputatie 7

Hoi @Snoekie25,

Aii, jammer dat je deze niet meer kan vinden in de mailbox. We kunnen de e-mail niet opnieuw versturen, maar hopelijk kunnen we je helpen de mail terug te vinden!

Heb je misschien meerdere e-mailadressen waar je gebruik van maakt en is deze bij een ander e-mailadres binnengekomen? Of is de mail misschien in de spambox terechtgekomen? Misschien lukt het als je zoekt op ‘Unlimited summer memories’? We hebben ook een aantal klanten via SMS geïnformeerd, wellicht heb je die ontvangen?

Hopelijk vind je de e-mail of SMS nog terug! :fingers_crossed:

Goede smaak @CrisTien Ik kan ook uren van haar muziek genieten, het gevoel van de pijn die je in haar muziek voelt is ongekend, helaas is ze veel te vroeg van deze aarde afgestapt.:sob:

Geld deze actie ook buiten Nederland in Europa ?

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Desi1986 welkom terug bij de community.

Deze 5 dagen gratis data is alleen bruikbaar binnen Nederland.

Hoi @Desi1986 welkom terug bij de community.

Deze 5 dagen gratis data is alleen bruikbaar binnen Nederland.

Ow jammer zeg, bedankt voor je antwoord 😊👍🏻

Kan ik zelf uitkiezen wannneer ik die 5dagen wil inlaten gaan?

Reputatie 7
Badge +14

Het is een “Summer” actie. Ik heb er zelf niet aan meegedaan, maar als je de email wel ontvangen hebt staan daar de voorwaarden bij, en ook vast hoe en tot wanneer je dit kan aanzetten.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb de mail niet ontvangen, of er overheen gekeken… Jammer :joy:

Ah… ik las net even de overige reacties, maar maak al al gebruik van T-Mobile unlimited…. Mijn vrouw zou wel gebruik kunnen maken van de extra data, maar ook daar geen mailtje gespot. 

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb de mail niet ontvangen, of er overheen gekeken… Jammer :joy:

Ah… ik las net even de overige reacties, maar maak al al gebruik van T-Mobile unlimited…. 

Dat zou kunnen verklaren waarom ik ook geen mail heb gehad. Ik kan al 30 dagen per maand unlimited naar muziek luisteren...Goeie @Seccie !

 

Reageer