All about People 2022

Cadeautips voor internationale broers-en zussendag!

  • 31 May 2022
  • 0 reacties
  • 34 Bekeken
Cadeautips voor internationale broers-en zussendag!
Reputatie 7
Badge +9

Het is vandaag internationale broers-en zussendag en dus het ideale moment om stil te staan te staan bij familie. Mijn zus is mijn bestie en alles wat zij doet vind ik cool. Dus toen zij binnenliep met haar iPhone 13 Pro Goud was ik gelijk verkocht en wist ik dat ik ook snel de 13 moest kopen. De Pro was een tikkeltje duurder en dus ben ik voor de iPhone 13 Groen gegaan en oh boy wat is dit een mooi toestel!

 

Bij een splinternieuw toestel horen natuurlijke ook accessoires. Het enige wat je meekrijgt tegenwoordig is een USB‑C-naar-Lightning-kabel en de rest moet je zelf aanschaffen. Denk aan een phonecase, airpods etc. Nu is het natuurlijk leuker om dat soort dingen cadeau te krijgen! Dus mocht je een zus of broer hebben die je lief kan aankijken dan heb ik hier een paar cadeautips die je kan volgen.

Apple Airpods (3e generatie)

Om optimaal te kunnen genieten van de verbeterde sounds van de iPhone 13 heb je natuurlijk nieuwe airpods nodig. Deze airpods hebben een langere batterijduur dat goed is voor een luistertijd tot 6 uur. En je kan ze draadloos opladen met MagSafe. Mocht je een goedkopere variant willen dan kun je ook voor de 2e generatie gaan. Denk ook aan de portemonnee van je broer/zus.

Incase Woolenex-case voor AirPods (3e generatie)

Wil je een veilige opbergplek voor de draadloze oplaadcase die je AirPods beschermt en oplaadt? Dan is de Woolenex-case ideaal voor jou! En plus het komt in een leuk kleurtje. (Lees: ROZE)

Incase Woolenex-case voor AirPods (3e generatie)

Apple AirTag

Ben jij ook iemand die snel zijn spullen kwijtraakt? Say no more! Met de AirTag hoef jij je daar geen zorgen meer over te maken. De AirTag is een klein accessoire van Apple. Het is een soort muntje van circa 3,2 cm groot en 8 mm dik. Je kunt het bijvoorbeeld in je portemonnee stoppen of aan je sleutelbos hangen, zodat je het snel kunt terugvinden als je het kwijt bent. Via de Zoek Mijn iPhone-app kun je de precieze locatie van de AirTag achterhalen en zo kun je verloren spullen terugvinden. Ideaal toch? Deze zijn ook niet zo duur en dus een leuk cadeau om te krijgen of geven aan iPhone gebruikers.

iPhone case

And last but definitely not the least; een mooie hoesje om je telefoon te beschermen. Op onze accessoires pagina heb je genoeg betaalbare keuzes dus pick away!

Ik ga mijn zus verrassen met een van deze cadeaus en hopelijk zal ze er heel blij mee zijn! Ik wens jullie een fijne broers-en zussendag en hoop dat jullie er het beste van gaan maken!

 

PS: Als jullie tips hebben voor andere brand toestellen, deel ze vooral! 


0 reacties

Geen reactie

Reageer