De enige echte top 2000

  • 2 December 2022
  • 21 reacties
  • 309 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14


Welke nummers mogen niet ontbreken in de lijst? Selecteer minimaal 5 en maximaal 35 nummers.

Stem hier 

Ik ben benieuwd wie de meest genoteerde artiesten zijn, maar hoop ook op een echte nieuwe nummer 1 (droom) 

 

De top 4000 van radio 10 is al bekend.🙈🎶

Top 4000 van 4 tot 24 december

De Top 4000 van 2022 gaat bijna van start op Radio 10! Van zondag 4 december om 12.00 uur tot en met zaterdag 24 december 19.00 uur kun je weer lekker meezingen met al jouw favoriete nummers in de grootste hitlijst aller tijden. Een lijst die helemaal is samengesteld door jou! 
 

1

  BOHEMIAN RHAPSODY

1975

QUEEN

2

  HOTEL CALIFORNIA😅

1977

EAGLES

3

  ROLLER COASTER

2019

DANNY VERA


praat mee en/of plaats jouw lijst in dit onderwerp.

Veel plezier 

 


21 reacties

Ik heb 15 nummers ingediend, geen enkele stond in de prefab lijst als mogelijke keuze, dus moest alles zelf met de hand invoeren hahaha;

  • Dekker - This Here Island
  • Nick Mulvey - Moment of Surrender
  • Kiruma Kataoshi - Softer Heaven
  • Monophonics, Kelly Finnigan - Let That Sink In
  • Future Islands - King of Sweden
  • Edward Sharp & The Magnetic Zeros - Truth
  • Eau Claire Memorial Jazz I, Justin Vernon - For Emma
  • Hamilton Leithauser, Rostam - In a Black Out
  • Blake Mills - Wintersong
  • Paul Desmond - Take Ten
  • Jessica Curry - All of My Birds
  • Khruangbin - Friday Morning
  • Makaya McCraven - Butterscotch
  • Ronnie Foster - Mystic Brew
  • Beastie Boys - Transitions
  • ABAY - Always Hardcore

Allemaal vrij chilled muziek, als je zin hebt om te luisteren heb ik er even snel een spotify playlist van gemaakt die je hier kunt vinden.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

 

Hm, ik had gisteren een uitgebreide reply getypt, maar die ging de moderator queue in en is er nooit meer uit gekomen….

Reputatie 7
Badge +14

Hm, ik had gisteren een uitgebreide reply getypt, maar die ging de moderator queue in en is er nooit meer uit gekomen….

Wat jammer. Heb je de replay ook niet gekopieerd of in je geschiedenis staan?

Nee ik bedoel hier in dit topic op het t-mobile forum. toen ik mijn reply gepost had stond er dat ik moest wachten op moderator goedkeuring totdat mijn reply hier zichtbaar zou worden. Ik weet niet of het hier nog steeds in de queue staat, of dat een moderator mijn reply om één of andere reden heeft afgekeurd. Ik heb ik geen idee waarom het in de moderator queue terecht kwam, stonden ook geen rare woorden in song titels die ik genoemd had in mijn reply of zo.

Reputatie 7
Badge +14

@Shilka Te snel achter elkaar iets gepost? 
Nu graag terug naar de Top 2000

Reputatie 7
Badge +16

Je reply werd als spam herkend, ik heb oprecht geen idee waarom, maar ik heb je reply nu zichtbaar gemaakt @Shilka. Gave lijsten tot zover allemaal! Ik post de mijne hieronder nadat ik gestemd heb! 😁

Reputatie 7
Badge +16

Dit is mijn Top 2000:

 

 

Ik heb een paar kleine veranderingen aangebracht in mijn “eeuwige” lijst omdat sommige songs dit jaar meer beluisterd zijn of ik simpelweg toch gaver vind dan bij de vorige editie.

Laat de hard rock en metal nummers maar weer hoog eindigen! 😎🤘

Dank je wel @Jason voor het tevoorschijn toveren van mijn post! Mooie lijst heb je ook, zitten zeker ook een aantal nummers bij die ik kan waarderen, maar mijn vrouw is helemaal fan van je keuzes! 👍🏼

Reputatie 7
Badge +4

Dit is mijn Top 2000:

 

 

Ik heb een paar kleine veranderingen aangebracht in mijn “eeuwige” lijst omdat sommige songs dit jaar meer beluisterd zijn of ik simpelweg toch gaver vind dan bij de vorige editie.

Laat de hard rock en metal nummers maar weer hoog eindigen! 😎🤘

Nu nog een mooie playlist ervan maken en dan heb ik wat lekkere muziek voor mijn Bruggenloop a.s. zondag 😎 

Reputatie 7

Toffe lijsten zeg, heel leuk om te zien! 😁 Ik was te laat met stemmen, woops haha. Blijf het elk jaar weer leuk vinden om de Top 2000 op de achtergrond aan te hebben staan. 

Reputatie 4

Goedemiddag allemaal!

 

@Jason zag mij vorige week woensdag op het laatste moment mijn stemlijstje voor de Top 2000 samenstellen en vroeg me om mijn lijst ook te delen in dit speciale Top 2000-topic. Nou, hierbij mijn stemlijstje voor 2022:

 

 

Volgens mij kunnen jullie wel raden van welke bands en artiesten ik een grote fan ben! 😉😂 Hoewel ik ieder jaar tegen mezelf zeg: "dit jaar maximaal 1 nummer per artiest!" lukt het me nooit om minder dan 3 liedjes van Queen, David Bowie en The Rolling Stones te kiezen. Deze nummers móeten er gewoon in! Wat vinden jullie van mijn lijstje?

 

Overigens wordt aanstaande donderdag 15 december de gehele lijst van dit jaar bekendgemaakt op Radio 2! Je kunt vanaf vandaag al op https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/ checken of jouw favoriete nummers dit jaar in de Top 2000 staan. Ik zou zeggen: neem vooral een kijkje!

Och, jongens, ik kan écht niet wáchten tot de Top 2000 op Radio 2 van start gaat. Ik vind dat ieder jaar echt een feestje. De kerstboom in huis, familie en vrienden op bezoek en dan op de achtergrond de Top 2000 op de radio of TV en al die evergreens door de kamer horen schallen; dát is voor mij echt ultieme kerstsfeer. Genieten! 😍

Reputatie 7
Badge +16

Supergave lijst @Jacob! 😁👍 Ik snap je heel goed wat betreft één nummer per artiest; ik heb exact hetzelfde issue in zoverre ik bij onder anderen Metallica, Queen en Iron Maiden echt zelden minder dan drie songs kies - afijn het is nu eenmaal op voorkeur toegespitst denk ik dan maar.

Kan eveneens niet wachten totdat de lijst der lijsten aanvangt: nog maar elf nachtjes slapen! 🤘😎

Reputatie 7
Badge +14

Het blijft de lijst der lijsten. Ik luister nu naar de top 4000 van 10 gold maar stem er nooit mee!

Laat maar snel beginnen die top 2000 het hoort bij de kerstboom 🎄 😂

Reputatie 6
Badge

Oeh helemaal gemist dat er een topic is! Hier dan ook mijn lijstje. Ondanks dat mijn “normale” muzieksmaak vooral bij hardstyle en edm ligt, vind ik de top2000 ook altijd heerlijk om naar te luisteren! Daarom deze stemmen; deze muziek is eigenlijk ook gewoon heerlijk en ik luister er eigenlijk te weinig naar, ook al is dat langzaam meer aan het worden nu mijn vinyl collectie langzaam aan steeds een klein beetje groter wordt!

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Haha Gotta Catch ‘em All! That brings back memories, leuk man! 😁 Ik stond vroeger bewust eerder op zodat ik FOX Kids aan kon zetten om Pokémon te kijken. Verder: een supermooie lijst, wat een heerlijke klassiekers! 👍👍

Reputatie 6
Badge

Sinds dat liedje de eerste keer als grap in de lijst is gekomen, stem ik er ieder jaar op! Heerlijk om op mee te blèren! haha

Reputatie 7
Badge +4

Ik… ben… het… vergeten. 😪

Maar het zal geen verrassing zijn dat ik nummer gekozen zou hebben als:

Metallica - One

Rammstein - Deutschland

Rammstein - Angst

Rammstein - Engel

Queen - Innuendo

Queen - Bohemian Rhapsody

Stromae - Santé

Stromae - Formidable

Elton John - Tiny Dancer

Led Zeppelin - Stairway to heaven

Doe maar - De Bom

Shaffy - Laat me

Shaffy en List - Pastorale

Muse -  Knights of Sedonia

Within Temptation - Ice Queen

Johnny Cash - Hurt

Moby - Porcelain

Massive Attack - Teardrop

Animals - House of the rising sun

The Doors - Riders of the storm

Jeffersons Airplain - White Rabbit

Rag'n’Bone Man - Wolves

Kaleo - Way down we go

Nick Cave and the bad seeds - Red Right Hand

Bonus:

Weird Al Yankovic - Amish Paradise

Van Eggelpoel - Ziet ‘m duun

 

Powered by iBanana & iCristien

Reputatie 7
Badge +14

We kunnen je nu dus ook vertellen welke nummers op jouw stemlijst het hebben gehaald en wanneer ze te horen zijn: 
 

 

Reputatie 7
Badge +14

Tja dat krijg je ervan als je niet zorgvuldig zoekt 🤪

Reputatie 7
Badge +14

 

Reageer