Love is in the air

De leukste Valentijnsdag ideeën

  • 11 February 2022
  • 5 reacties
  • 103 Bekeken
De leukste Valentijnsdag ideeën
Reputatie 7
Badge +9

Deze maand staat in het teken van de liefde. We hebben allemaal zo onze ideeën over Valentijnsdag, de een vindt het een commercieel gedoe en de ander gelooft er heilig in. Voor mij is iedere dag een mooie dag om je liefde te delen met een ander en of course om cadeaus te krijgen. Dit topic is dan ook bedoeld voor alle lovebirds out there die nog geen plannen hebben voor Valentijnsdag. Check mijn top 5 en maak er het beste van! #loveisintheair :two_hearts:

 


 

1) All you need is food

Liefde gaat door de maag! Dat is voor mij zeker waar. Een heerlijk gerecht kan mij zo happy maken en wat is leuker dan samen met je geliefde een geweldige maaltijd klaarzetten. Doe lekker fancy en ga voor een 3-gangen menu. Easy recepten natuurlijk! Door samen in de keuken te staan, begint je date night al lekker vroeg en kun je nog meer met elkaar verbinden. Maybe zelfs een kleine foodfight houden in de keuken? Check dit topic voor heerlijke recepten!

2) 10 things I love about you

In deze tijd van Whatsapp en korte berichten is het soms ook gewoon leuk om even een lang bericht te ontvangen. Het liefst handgeschreven op geparfumeerd magenta papier. Mmm, smells like a love letter! Uit je gevoelens voor elkaar op papier en geef elkaar weer vlinders met zoete woorden. Cheesy and cringy, maar oh zo cute!

3) Quiz masters

Wil je elkaar nog beter leren kennen? Of wil je een leuk of misschien zelfs spannend gesprek op gang brengen? Doe dan deze quiz voor koppels! Er staan zoveel leuke vragen tussen die jouw avond gegarandeerd een succes gaan maken.

4) Massage for two

Did anyone order a massage? Een massage in een salon nemen is natuurlijk heerlijk, maar deze valentijnsdag tover jij je eigen kamer om tot een cozy salon. Doe de lampen uit en zet de (geur)kaarsjes aan en geniet van een heerlijke massage van je partner, terwijl je luistert naar relaxte jazz muziek. #unlimitedgenieten

5) Couples who plan together, stay together

Maak samen een lijstje met alle dingen die je nog samen wilt doen. Staat die vakantie naar Thailand on hold vanwege de Corona maatregelen? Maak dan nieuwe plannen over wat je wel allemaal kunt doen in deze tijd. Maak alvast concrete plannen, zodat je samen ergens naar uit kan kijken.

Maken deze tips jouw Valentijnsdag ook een stuk leuker? Of heb je zelf nog leukere tips? Laat het ons weten in de comments! 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Fijne Valentijnsdag allemaal!

❤️🥂🌟

Reputatie 7
Badge +9

Fijne Valentijnsdag allemaal!

❤️🥂🌟

Fijne Valentijnsdag lieve @CrisTien Ga jij nog wat leuks doen? Heb je wat aan mijn tips of heb je ook wat tips voor ons? :heart_eyes:

Reputatie 6

Jij ook een heel fijne Valentijnsdag, @CrisTien! En aan iedereen!:heart:

“And you get some love, AND YOU, AND YOU, AND YOU!” 

 

Reputatie 7
Badge +14

Fijne Valentijnsdag allemaal!

❤️🥂🌟

Fijne Valentijnsdag lieve @CrisTien Ga jij nog wat leuks doen? Heb je wat aan mijn tips of heb je ook wat tips voor ons? :heart_eyes:

@Hajar Ik ga thuis uit eten! 🌟 romantische kan het niet🙈😅 Zeker hebben wij iets aan je tips.  
All you need is food en Quiz masters is erg leuk! 

Reputatie 6

Zeker romantisch! Kaarsjes aan, deze klassieker op de achtergrond…:heart_eyes:

 

Reageer