Deze vier apps zijn écht een MUST als je single bent!

  • 8 February 2022
  • 0 reacties
  • 91 Bekeken
Deze vier apps zijn écht een MUST als je single bent!
Reputatie 6
Badge +3

Tja, het redactieteam heeft besloten om een aantal weken te besteden aan het feit dat het binnenkort Valentijn is... Alleen is er een klein probleempje en dat is dat er ook mensen single zijn. Vandaar dat ik (ja ook ik ben single lieve mensen 😉) een artikel heb geschreven speciaal voor singles! En dit keer niets minder dan: “De top vier apps voor singles”.

 


 

#4 Breeze

Dit is een hele interessante app als je het mij vraagt. Het is namelijk een app waar je geen advertenties te zien krijgt, yaay! Dat vind ik persoonlijk erg fijn, maar naast dat je geen advertenties te zien krijgt, ga je ook niet eindeloos chatten met iemand, maar ga je gelijk op een date. Oké... daarvoor moet je wel betalen, maar als je eenmaal een match hebt, dan is een date gegarandeerd!
 

#3 Tinder

Een classic one. Wellicht hebben wij er allemaal weleens gebruik van gemaakt, tenzij je echt al jaren in een relatie zit. Maar Tinder... ja wie kent het niet? Links is not my type en rechts? I like! Oh en dan hebben we ook nog eens de super like! Old fashion swipen.

 

#2 Happn

Dan loop je op straat, zie je een knap iemand, maar je durft niet om zijn/haar nummer te vragen. Gemiste kans! Gelukkig hebben de makers van Happn daar iets op bedacht. Happn is namelijk dé app als het gaat om daten met iemand die zomaar langs je loopt. Het is wat mij betreft een app die goed heeft ingespeeld op de behoeftes van de singles!

 

#1 Bumble

Bumble is niet alleen een dating app, je kan er ook nog eens vrienden maken en ook nog eens netwerken! Als dit niet een app is die je niet zou downloaden, dan weet ik het ook niet meer! Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik zelf de netwerkfunctie nog niet heb gebruikt, maar de date functie werkt goed!


Dit waren mijn vier apps die wat mij betreft niet mogen ontbreken op de telefoon van een single. Heb jij nog een app die volgens jou niet mag missen in het lijstje? Let me know! Ik ben benieuwd en voorlopig ook nog beschikbaar. 😉
 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer