Dit bericht is voor alle mannen (en vrouwen natuurlijk)

  • 8 March 2021
  • 7 reacties
  • 191 Bekeken

Reputatie 6

Vrouwen zijn er in alle kleuren, vormen en maten. Ze hebben lief. Ze zijn bezorgd. Ze waken. Ze staan altijd voor je klaar, voor diepgang of om gewoon bij te praten. Vrouwen, onmisbaar en toch vaak vergeten. Het is vergelijkbaar met de kosmos, de sterren en planeten, dat elke vrouw de basis is voor leven. Al is het soms maar voor even. Vrouwen vormen de kern van ons bestaan, maar ergens is dit ons ontgaan. 


Vandaag niet. Vandaag staan we extra goed stil bij hoe waardevol de vrouwen in ons leven (en daarbuiten) zijn. Neem vandaag meer tijd om je dankbaarheid te tonen. Be like Stevie en bel ze op, zeg ze dat je van ze houdt. 

Welke vrouwen verdienen volgens jullie die extra waardering en hoe zorgen we ervoor dat dit soort dagen in de toekomst niet meer nodig zijn? Wat denken jullie?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Mijn vrouw natuurlijk! Ik vertel haar (bijna) dagelijks hoeveel ik van haar hou :blush:
Daar hebben we niet zo’n ‘speciale’ dag voor nodig. 

 

Reputatie 7
Badge +14

@Maurice Vrouwendag  echt? 
Dit legt de nadruk op vrouwen waar geen nadruk op zou moeten liggen als mannen en vrouwen ECHT gelijk waren.

Vrouwen krijgen nog steeds te maken met geslacht discriminatie😓🤚

Kom met een ‘mannen wordt wakker dag’ want helaas hebben veel mannen dat nog nodig! 
Tijd dat wij gewoon gelijk behandeld worden, dan kunnen ze voorgoed stoppen met die speciale dagen.

Als mijn partner mij vandaag extra zou verwennen zou ik hem zeggen ‘ dat had je gisteren moeten doen’ 😂 (kattenkop)  Ik haat dit soort onzin. Sorry als ik iemand nu beledigd dat is niet mijn bedoeling. 
Mannen….. het is gewoon tijd voor WEDERZIJDS RESPECT om de mens wie wij zijn of jij of ik nu een broek of rok, hoofddoek draagt wij zouden allemaal gelijk moeten zijn.

 

Hopelijk geldt dit alles straks voor al de mensen op aarde!  
🌺⭐️

MVG. Cristien

 

Reputatie 7
Badge +9

@Maurice Vrouwendag  echt? 
Dit legt de nadruk op vrouwen waar geen nadruk op zou moeten liggen als mannen en vrouwen ECHT gelijk waren.

Vrouwen krijgen nog steeds te maken met geslacht discriminatie😓🤚

Kom met een ‘mannen wordt wakker dag’ want helaas hebben veel mannen dat nog nodig! 
Tijd dat wij gewoon gelijk behandeld worden, dan kunnen ze voorgoed stoppen met die speciale dagen.

Als mijn partner mij vandaag extra zou verwennen zou ik hem zeggen ‘ dat had je gisteren moeten doen’ 😂 (kattenkop)  Ik haat dit soort onzin. Sorry als ik iemand nu beledigd dat is niet mijn bedoeling. 
Mannen….. het is gewoon tijd voor WEDERZIJDS RESPECT om de mens wie wij zijn of jij of ik nu een broek of rok, hoofddoek draagt wij zouden allemaal gelijk moeten zijn.

 

Hopelijk geldt dit alles straks voor al de mensen op aarde!  
🌺⭐️

MVG. Cristien

 

Preach sis!! :raised_hands_tone3:

Reputatie 7
Badge +14

Lees en huiver. 


Polen lanceert nieuw televisiekanaal om huisvrouwen een glamoureus imago te geven.

Klik hier

Reputatie 3

Welke vrouwen verdienen volgens jullie die extra waardering en hoe zorgen we ervoor dat dit soort dagen in de toekomst niet meer nodig zijn? Wat denken jullie?

 

Persoonlijk dient iedereen altijd waardering te krijgen, daarom doe ik nooit aan Valentijnsdag of al deze dagen. Ik ben van mening dat je altijd iedereen moet waarderen en dat ook laten zien:grinning: .

 

 

Reputatie 6

@Maurice Vrouwendag  echt? 
Dit legt de nadruk op vrouwen waar geen nadruk op zou moeten liggen als mannen en vrouwen ECHT gelijk waren.

Vrouwen krijgen nog steeds te maken met geslacht discriminatie😓🤚

Kom met een ‘mannen wordt wakker dag’ want helaas hebben veel mannen dat nog nodig! 
Tijd dat wij gewoon gelijk behandeld worden, dan kunnen ze voorgoed stoppen met die speciale dagen.

Als mijn partner mij vandaag extra zou verwennen zou ik hem zeggen ‘ dat had je gisteren moeten doen’ 😂 (kattenkop)  Ik haat dit soort onzin. Sorry als ik iemand nu beledigd dat is niet mijn bedoeling. 
Mannen….. het is gewoon tijd voor WEDERZIJDS RESPECT om de mens wie wij zijn of jij of ik nu een broek of rok, hoofddoek draagt wij zouden allemaal gelijk moeten zijn.

 

Hopelijk geldt dit alles straks voor al de mensen op aarde!  
🌺⭐️

MVG. Cristien

 

Mannen krijgen ook zo’n dag, @CrisTien. Vrijdag 19 november. Equality! :grin:
Ben het overigens op persoonlijke titel helemaal met je eens! Dergelijke dagen zouden niet nodig moeten zijn wanneer iedereen de respect krijgt die zij verdienen. Helaas is het zo dat niet altijd het geval is, dus vooralsnog zijn dit soort dagen ‘nodig’. Denk dat dit ook eigenlijk de ‘mannen-word-wakker-dag’ is. :wink:

Reputatie 6

Lijkt er wel op dat daar iets minder lekker gaat, Durf er verder niet veel over te zeggen, weet niet voldoende van het project af. Tegelijkertijd ziet dit er in de geest van wat ‘we’ willen bereiken niet best uit @CrisTien

 

Reageer