[FUN] T-community - jouw nummer van de dag (Deezer playlist)


Reputatie 7
Badge +4

Heb jij dat ook wel eens? Je hoort een nummer voorbij komen dat een herinnering oproept. Of het nu mooi, verdrietig of een speciaal moment voor je is. Het is dat nummer dat de dag helemaal goed kan maken. Of gewoon een nummer dat past bij jouw mood. Heerlijk toch? Laten we die nummers verzamelen en delen in deze Deezer playlist. Je mag het nummer zelf toevoegen aan de playlist of in dit topic plaatsen. Het kan vanalles zijn; kindermuziek, opera, rock of de laatste nieuwe van jouw favo band! 

In dit topic kun je jouw keuze motiveren. Van communityleden voor communityleden. Krijg je geen genoeg van muziek? Check ook het T-community topic voor meer playlists eens en geef jouw themalijst op!

 

Mijn aftrap?
P.O.D. met Youth of the nation. Waarom? Een heerlijk nummer dat ik alweer vergeten was, maar gewoonweg een gaaf nummer is. Een heerlijke tijd, waarin ik mijn huisgenoten gek kreeg met mijn gevonden muzieksmaak (en wansmaak).


10 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Wat een gaaf concept! 😄

Mooie keuze trouwens, Youth of the Nation → ik zat toen net op de middelbare school en weet nog dat ik deze grijs draaide op mijn discman, heerlijke song!

Mijn keuze: 

I Disappear - Metallica → Eigenlijk hetzelfde qua motivering als bovenstaande, maar deze brengt speciale herinneringen met zich mee omdat ik destijds van een periode waarin ik nagenoeg alleen maar RAP, R&B en Techno luisterde, naar een overgang tot Rock en Metal ging. Metallica is bij uitstek mijn favoriete band en toen ik deze song bij de Mission Impossible soundtrack tegenkwam, had ik werkelijk geen idee dat dit Metallica was. Zeker niet één van hun sterkere songs, maar wel een lekkere groove en heerlijke energie. Het mooie is dat ik hiervoor al jarenlang gek gemaakt werd met Rock en Metal dankzij een oudere zus en twee ouders die ervan houden, alleen dat ik tot in de eerste klas eigenlijk niets daarmee te maken wilde hebben. Sindsdien is mijn muzikale leven zeer positief veranderd en kan ik van elk genre genieten. 

Zeker een aanradertje voor als je in de auto zit of aan het vlammen bent tijdens een (home-)workout! 😎

Reputatie 7
Badge +14

Gisteren werd ik aangesproken over mijn keus voor TM via sociaal media. Aangesproken door een oude man. 
toen ik hem om uitleg vroeg wees hij op de unlimited reclame gezongen door o.a. De vrolijke #Typhoon  Begreep er eerst niets van maar langzaam viel het kwartje. De oude man heeft een hekel aan een ander huidskleur.  #ziek 

🤢👇 daarom vandaag dit nummer

imagine there's no heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people
Living for today

Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people
Living life in peace

You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will be as one

Imagine no possessions
I wonder if you can
No need for greed or hunger
A brotherhood of man
Imagine all the people
Sharing all the world

You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will be as one

        John Lennon

Reputatie 7
Badge +4

ja, na alle hits neigde ik ook meer van pop, beats naar rock. Zeker ingeluid met Rammstein, maar ook Muse, Tool, After Forever, Nightwish, Within Temptation. Al kan ik classic rock, zoals Queen of de LSD sounds van the Doors goed waarderen. Heerlijk. 

Jullie nummers zijn toegevoegd aan de lijst.

Reputatie 7
Badge +4

Voor vandaag kies ik Guitar, flute & string van Moby. In alle hectiek van alledag toe aan rust en daarnaast past het ook bij het wat grijze, grauwe weer van vandaag. Zonder gelijk deprimerend te worden. ;)

Reputatie 7
Badge +16

Gezien de grillige weersomstandigheden buiten, is het belangrijk om vandaag lekker op een melancholische toon de dag door te komen. Mijn keuze valt vandaag op Flying Whales van Gojira. Deze Franse experimentele metalformatie heeft een aantal machtige songs gemaakt en deze is echt enorm gaaf. Van het melodische, atmosferische intro naar de monster riff die daarna wordt gespeeld en een bridge en einde die je doen trillen op de grond: het is een mastodont van een nummer en niet voor “the faint of heart” → Tipje: als je niet tegen harde muziek kunt, zet ‘em na 2:28 af want dan breekt de hel los. 

 

Reputatie 7
Badge +14

Voor vandaag kies ik een heerlijk nummer wat ik de hele dag mee kan (blèren) In mijn oren heeft het nummer iets erotische. Geniet er van!

Lost Frequencies - Rise (Official Music Video) Rise!

Reputatie 7
Badge +14

https://nos.nl/l/2379682 dit is zeker mijn nummer van de dag! Hoe slim van ze! 
 

#Coldplay dikke 10 

Reputatie 2

Ik ga voor Phil Collins - In the air tonight (live) prachtig nummer met heerlijke drum. My all time favorite. Mijn eerste CD die ik gekregen heb toen ik nog heel jong was en dit nummer is “mijn” nummer.

Reputatie 7
Badge +9

Ik ga voor Phil Collins - In the air tonight (live) prachtig nummer met heerlijke drum. My all time favorite. Mijn eerste CD die ik gekregen heb toen ik nog heel jong was en dit nummer is “mijn” nummer.

Ooh dat is zeker een lekker nummer! Deel ook je favo’s in onze Music Munday topic en weet maak je kans op gratis Deezer! 

Reputatie 7
Badge +14

The V-Boys - Koud he?

Gewoon om vast te wennen aan de kou!😂

Reageer