[FUN] Wie is... de Mol? (2022)

  • 30 August 2021
  • 7 reacties
  • 150 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Al decennia lang is ‘WIe is de Mol?’ niet weg te slaan van de Nederlandse (en Vlaamse) televisie. Dat zal niet anders zijn voor het komende seizoen in 2022. Maarrrr… dat seizoen is al begonnen, want afgelopen zaterdag was er een onverwachte live stream, waarbij de kijker mee kon doen met een opdracht van de eerste aflevering. Daarmee zijn ook de kandidaten voor het nieuwe seizoen bekend gemaakt. Helaas blijft de locatie nog even geheim. In dit topic kunnen we discussieren op die ene vraag; wie is… de Mol?

De opdracht waarbij de mee mochten doen ging over het verdienen van 2 vrijstellingen, waarmee de kandidaten (en de Mol) mee dongen om niet in die beruchte uitzending eruit hoefden. Wat volgde was een betoog waarom geen van de kandidaten en de Mol de Mol waren. Voor nu is de vraag; wie verdenk jij? En waarom?

Edit: mee doen met de onofficiëke T-Mobile community pool van het Wie is de Mol spel in de officiële app? Laat het dan zeker in dit topic weten. 

TAVL 2 jaar geleden

Hahaha… dan raad ik je dit topic af. Wel goed om zoveel mogelijk te spolertaggen. Al is een pooltje (in de Mol-app) wel een leuk idee. Wil je tzt mee doen, laat dan zeker een berichtje in dit topic achter.

Belgische versie al gekeken? Die is zoooooo ontzettend goed. Veel beter nog dan de Nederlandse versie. Al is het maar vanwege deze clip:

https://www.wieisdemol.be/video/161/videoclip-der-maulwurf

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik binge meestal… en kijk dus pas aan het einde van het seizoen :blush: 
No spoilers please :laughing:

Reputatie 7
Badge +4

Hahaha… dan raad ik je dit topic af. Wel goed om zoveel mogelijk te spolertaggen. Al is een pooltje (in de Mol-app) wel een leuk idee. Wil je tzt mee doen, laat dan zeker een berichtje in dit topic achter.

Belgische versie al gekeken? Die is zoooooo ontzettend goed. Veel beter nog dan de Nederlandse versie. Al is het maar vanwege deze clip:

https://www.wieisdemol.be/video/161/videoclip-der-maulwurf

Reputatie 7
Badge +4

Belgische versie al gekeken? Die is zoooooo ontzettend goed. Veel beter nog dan de Nederlandse versie. Al is het maar vanwege deze clip:

https://www.wieisdemol.be/video/161/videoclip-der-maulwurf

Dat is een goede suggestie. Binnenkort maar eens kijken dan merci! :grin:

 

Reputatie 7
Badge +4

De Belgische versie kijk je gratis via de officiële de Mol site. In afgelopen seizoen 3x Rammstein nummers, dus dat maakte het nog beter. ;) Maar bovenal; briljante mol, supertoffe intelligente vage spellen en leuk om naar niet bekende mensen te kijken. Bizarre plotwendingen, maar dat maakt het zoveel beter. Ook afgelopen seizoenen zijn aanradertjes.

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb nog nooit gekeken. Heb totaal niets met BN’ers die kunstjes uitvoeren🤪

Reputatie 7
Badge +4

Dan zou de Vlaamse versie wat voor je kunnen zijn. Die is met onbekende Vlamingen. Bovendien zit daar veel meer spanning en humor in. CarPool Karaoke it is!

Reputatie 7
Badge +16

Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik nog nooit gekeken heb en tot heel recent dacht dat dit een soort van reisprogramma was - vraag me niet waarom. Maar jouw topic heeft me geëngageerd en ik denk dat ik dit seizoen zeker een kijkje ga wagen! 😁

Reageer