[GAMING] Download Pokémon Unite nu gratis voor Nintendo Switch!

  • 21 July 2021
  • 0 reacties
  • 193 Bekeken
[GAMING] Download Pokémon Unite nu gratis voor Nintendo Switch!
Reputatie 7
Badge +9

Pokémon GO Fest 2021 zit er nog maar net op, maar de hype is nog lang niet voorbij! Vandaag is het eindelijk zover. Pokémon Unite is NU gratis te downloaden voor de Nintendo Switch!

 

Nieuwe gameplay

Pokémon Unite bied een hele nieuwe gameplay dan we gewend zijn. In deze moba-game (multiplayer online battle arena), draait het om 5v5-gevechten en exploreren we een nieuw eiland, genaamd Aeos.

De Pokes (zo noem ik ze) zijn verdeeld in 5 battle types:

  • Attacker
  • Speedster
  • All-rounder
  • Supporter
  • Defender

Op dit moment zijn er 20 Pokes aangekondigd in deze game, maar ik hoop dat ze er steeds meer nieuwe aan toe zullen voegen. Elke Poke heeft z’n eigen stats, dus stel je team goed samen. Elke Poke begint op level 1 en zal tijdens het gevecht sterker worden, evolueren en nieuwe aanvallen leren. Hiervoor zul je zowel tegen wilde Pokémon (die in de arena rondlopen) als de tegenpartij moeten vechten. Wil je meer informatie over alle battle types en bijhorende Pokes? Neem dan een kijkje op de officiële website, nadat je dit topic helemaal hebt gelezen natuurlijk. :heart:

Talonflame: Evolueer tijdens het gevecht

Ontvang direct een zeldzame Pokémon

Als je voor 31 augustus 2021 inlogt op Pokémon Unite, ontvang je direct de Mythical Pokémon: Zeraora! Deze zeldzame Elektrische Pokémon is fast as lightning, en valt daarmee onder de rol van Speedster. Wees er snel bij, want deze wil je niet missen! :heart_eyes:

Mythical Pokémon: Zeraora

Ik heb geen Switch, maar deze game lijkt me tof!

Geen zorgen, in September komt Pokemon Unite naar mobiele apparaten! De ontwikkelaars werken nog aan een cross-platform functie, zodat Switch- en mobiele spelers tegen elkaar kunnen strijden. Of deze functie in september gelijk uitkomt, weten we nog niet. Om je data gemakkelijk te kunnen overzetten tussen je apparaten, hoef je alleen maar in te loggen met je Pokémon Trainer Club- of Nintendo account. Ik zou in ieder geval alvast ruimte vrij maken om deze game binnenkort te downloaden. :calling:

Hey Mars, ik daag je uit voor een gevecht!

Heb jij een Switch en ben je van plan deze game te downloaden? Stuur me dan gerust een privébericht en laten we elkaar toevoegen. Zoals ze back in the day zongen: ‘’You’ll never see us run away from a fight. To be a master is my dream. All I’ve got to do is believe!’’ :musical_note:

Ben jij net zo hyped over deze game als ik? En welke starter kies jij: Pikachu, Talonflame, Snorlax, Charizard of Eldegoss? Let me know and let’s talk about it! :point_down_tone2::point_down_tone2:

 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer