Go Green 2022

Go Green op Vaderdag

  • 19 June 2022
  • 0 reacties
  • 19 Bekeken
Go Green op Vaderdag
Reputatie 7
Badge +9

Het is Vaderdag. Een dag om je lieve papa in het zonnetje te zetten! Met dit warme weer kun je veel groens opzoeken en je dag een stralend kleurtje geven. Hieronder geef ik wat tips om deze dag nog leuker te maken!

 

Walk the walk

Hou jij ook zo van wandelen in een mooie groene omgeving waar je heerlijk tot rust kan komen? Nodig je papa dan uit voor een gezellige wandeling en diepe gesprekken. Family bonding time is belangrijk en helemaal op zo’n dag.

Cook together, stay together

Trakteer je papa op een gezonde maaltijd. Een heerlijke salade of een uitgebreide (groene) brunch. Samen het recept doornemen en lekker koken zorgt gegarandeerd voor een gezellige dag en ik denk dat je papa daar stiekem heel blij mee maakt. Check onze foodtopic voor heerlijke recepten.

Social media expert in the making

Vraagt je vader zich ook altijd af wat je de hele dag op je telefoon doet? Geef hem dan een mini smartpone workshop en laat je favoriete apps zien. Maak gelijk een tiktok account voor hem aan zodat hij lachend de avonden door kan komen. (Scherm je vader wel af voor je weekend posts waarin je groene shots naar binnen werkt! 😊)

 

Music lovers united

Deel je favoriete muziek met je vader door een leuke playlist te maken op elkaars telefoon. Ontdek samen elkaars smaak en wie weet raak je wel geïnspireerd? Beetje Rolling Stones van papa en wat hippe muziek van nu. (Ja sorry, ik heb denk ik je papa’s smaak en dus geen verstand van wat nu in is.🤓)

Capture family moments

Zo’n gezellig dag wil je natuurlijk wel vastleggen zodat je er met veel plezier naar terug kan kijken. Maak spontane foto’s of bedenk leuke poses die je kan uitvoeren voor de camera. Maak ze bijvoorbeeld ook met Snapchat dan krijg je ieder jaar weer een herinnering van je gezellige Vaderdag.

 

Ga jij wat doen met deze tips? Mocht je zelf nog een leuke planning hebben, deel het vooral met ons. We kunnen allemaal wel inspiratie gebruiken. Bij deze willen wij alle papa’s een hele fijne Vaderdag wensen! 


0 reacties

Geen reactie

Reageer