Het aftellen kan beginnen, doe jij mee met de T-Mobile Adventskalender?

  • 24 November 2022
  • 32 reacties
  • 11100 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

Na de Magenta Mystery Game hebben we iets nieuws voor je, namelijk de T-Mobile Adventskalender! 24 dagen lang geven wij 20 telefoons weg en 4 keer een speaker. Wie weet ben jij een gelukkige winnaar 🎉. 

 

Hoe gaat dit in zijn werk? 

Ben je een PrePaid klant dan krijg je op 1 december een sms van ons. Hier hoef je niets voor te doen, deze krijg je automatisch. De sms stuurt je door naar de adventskalender! 🎁

 

P.s. Wist je dat je nadien je bent aangemeld voor de Actie je 10 extra loten krijgt om mee te doen aan de trekkingen zodra je PrePaid Surprise speelt? 

 

FAQ

Wanneer doe ik mee met de Actie?

Iedere PrePaid klant van T-Mobile krijgt op 1 december een sms met daarin de informatie om mee te doen aan de T-Mobile Adventskalender. Klik op de link, ga akkoord met de voorwaarden, vul je gegevens in en je ziet vanzelf de bevestiging en welke prijs er die dag verloot wordt.

 

Ik heb de sms niet ontvangen, wat nu?

Ben je aangemeld om commerciele smsjes te ontvangen? Zo niet, stuur dan een sms met de tekst: AANMELDEN naar 1616. Je krijgt dan de “reminder” sms enkele dagen later om mee te doen. De reminder sms wordt gestuurd op 9, 16 en 23 december.

 

Wat is het prijzenpakket?

Het prijzenpakket van de actie bestaat in totaal uit 20 (twintig) Samsung A53 smartphones t.w.v. €365,- per stuk en 4 (vier) JBL Flip 5 speakers t.w.v. €102,- per stuk. In totaal worden er dus op onafhankelijke wijze 24 winnaars uit de deelnemers getrokken.

 

Op welke prijs maak ik kans om te winnen?

Zodra je bent aangemeld voor de Actie, vanaf die dag doe je mee met de Adventskalender trekkingen. Iedere dag wordt er of een Samsung A53 telefoon verloot of een JBL Flip 5 speaker. Je doet dus iedere dag mee om kans te maken op een prijs. Ook kun je je kans vergroten doordat je 10 extra loten krijgt bij idere keer dat je PrePaid Surprise speelt.

 

Hoe krijg ik de 10 extra loten?

Iedere keer als je je tegoed opwaardeert en het spel PrePaid Surprise speelt, krijg je 10 extra loten. Hoe meer je opwaardeert en hoe vaker je PrePaid Surprise speelt tijdens de actie, hoe meer loten je krijgt en kans maakt op het winnen van een prijs. Voor meer informatie over PrePaid Surprise, check de website.

 

Hoe krijg ik bericht of ik gewonnen heb?

De prijswinnaar wordt telefonisch benadert. T-Mobile kan al eerder contact opnemen met de Winnaar en na verstrekken persoonlijke gegevens zal de “achternaam + woonplaats” van de Winnaar vermeld worden op de T-Mobile Community in deze post. Indien T-Mobile de Winnaar telefonisch niet te pakken krijgt op 2 verschillende tijdstippen dan wordt er een nieuwe winnaar getrokken en vervalt het recht op de prijs voor die Winnaar.

 

Wat zijn de voorwaarden?

Je kunt de voorwaarden om mee te doen vinden op onze website.

 

Heel veel plezier met de trekkingen, we houden je op de hoogte in dit topic! 

 

Johrick van Odido 1 jaar geleden

Met de laatste winnaars zojuist bekend gemaakt zijn we tot het einde gekomen van de T-Mobile Adventskalender. Ik wil jullie allemaal bedanken voor het meedoen en voor de winnaars, gefeliciteerd en heel veel plezier met jullie prijs! 

Mocht je de winnaars hebben gemist, hier heb ik ze allemaal nog op een rijtje voor jullie: 

 

1 december Van der Kaap uit Roden 
2 december Ansink uit Aalten 
3 december Van der Kamp uit Helmond 
4 december Kidane uit Didam 

5 decemeber van den Hoofdakker uit Roden​​​​​​

6 decemeber Gort uit Zoutelanden

7 december van Nuijen uit Sassenheim

8 december Boumezou uit Aalsmeer

9 december Verheij uit Amsterdam

10 december Ramirez Restrepo uit Zaandam

11 december Van der Heiden uit Zijderveld

12 december Kostman uit Borssele

13 december Nelissen uit Gemert

14 december Koerntjes uit Dinxperlo 

15 december de Graaf uit Utrecht

16 december Wever uit Den Haag 

17 december Hokke uit Dordrecht

18 december Vlastuin uit Veenedaal 

19 december Heidanus uit Rotterdam

20 december Ruizendaal uit Bunschoten-Spakenburg

21 december Kalangu uit Amsterdam

22 december Vrede uit Rotterdam

23 december Galant uit Rotterdam

24 december Elzinga uit Zwagerbosch

 

Nogmaals, gefeliciteerd allemaal! Heb je niet gewonnen? Niet getreurd, houdt de Community heel goed in de gaten, want wellicht hebben we volgende keer weer een Suprise voor jullie! 🎉 

Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 1

Wanneer wordt de prijs opgestuurd

Reputatie 1

Ik heb bericht van post.nl . Bedankt voor deze mooie prijs

Vriendelijk bedankt voor de mooie nieuwe telefoon die ik gewonnen heb met de T-mobile adventskalender. Groetjes.

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Vlastuin @Marjoem, graag gedaan! Ik wens jullie veel plezier met jullie nieuwe pareltje en mooie feestdagen toegewenst! 😊

 

Groetjes, 

Pharwin 

Nog 5 onbekenden?

Reputatie 6
Badge +3

Het is eindelijk zover, ik mag de laatste 5 winnaars bekend maken! 

 

20 december Ruizendaal uit Bunschoten-Spakenburg

21 december Kalangu uit Amsterdam

22 december Vrede uit Rotterdam

23 december Galant uit Rotterdam

24 december Elzinga uit Zwagerbosch​​​​​​

 

Allemaal van harte gefeliciteerd! 🎉 

Reputatie 6
Badge +3

Met de laatste winnaars zojuist bekend gemaakt zijn we tot het einde gekomen van de T-Mobile Adventskalender. Ik wil jullie allemaal bedanken voor het meedoen en voor de winnaars, gefeliciteerd en heel veel plezier met jullie prijs! 

Mocht je de winnaars hebben gemist, hier heb ik ze allemaal nog op een rijtje voor jullie: 

 

1 december Van der Kaap uit Roden 
2 december Ansink uit Aalten 
3 december Van der Kamp uit Helmond 
4 december Kidane uit Didam 

5 decemeber van den Hoofdakker uit Roden​​​​​​

6 decemeber Gort uit Zoutelanden

7 december van Nuijen uit Sassenheim

8 december Boumezou uit Aalsmeer

9 december Verheij uit Amsterdam

10 december Ramirez Restrepo uit Zaandam

11 december Van der Heiden uit Zijderveld

12 december Kostman uit Borssele

13 december Nelissen uit Gemert

14 december Koerntjes uit Dinxperlo 

15 december de Graaf uit Utrecht

16 december Wever uit Den Haag 

17 december Hokke uit Dordrecht

18 december Vlastuin uit Veenedaal 

19 december Heidanus uit Rotterdam

20 december Ruizendaal uit Bunschoten-Spakenburg

21 december Kalangu uit Amsterdam

22 december Vrede uit Rotterdam

23 december Galant uit Rotterdam

24 december Elzinga uit Zwagerbosch

 

Nogmaals, gefeliciteerd allemaal! Heb je niet gewonnen? Niet getreurd, houdt de Community heel goed in de gaten, want wellicht hebben we volgende keer weer een Suprise voor jullie! 🎉 

Reageer