SUMMERVIBES 2022

Hoe gebruik ik mijn toestel in het buitenland?

  • 20 July 2022
  • 0 reacties
  • 241 Bekeken
Hoe gebruik ik mijn toestel in het buitenland?
Reputatie 7
Badge +9

Ga jij deze zomer lekker op reis naar het buitenland? Ga dan zorgeloos op vakantie met onze tips!

 

Eyes on the prijs

Ben jij ook benieuwd naar de tarieven in het buitenland? We got you! Bij T-Mobile kun je ten alle tijden de tarieven controleren die gelden voor jouw abonnement. Deze zie je terug in de My T-Mobile app, maar ook met een gratis sms. Als je in Nederland bent dan kun je gratis een sms sturen met bijvoorbeeld PRIJS SPANJE naar 5545. We sturen je een sms terug met jouw persoonlijke tarieven voor dat land. Easy peasy!

Carefree Summervibes

Ga je lekker op reis binnen de EU? No worries, met je T-Mobile abonnement of PrePaid kun je je bel-, sms- en internetbundels ook gebruiken in de EU, IJsland en Noorwegen. Zonder extra kosten! (Erg belangrijk of course want je vakantie hoeft niet nog duurder te worden.)

Pak je een wat langere vlucht en vlieg je de EU voorbij? Ook aan jou hebben we gedacht! Met de Travel & Surf pas kun je overal verbonden zijn in de wereld! Wil je ook lekker genieten van een goede playlist op vakantie? Check dan onze Summerhits 2022

 

Phone ready

Is je toestel ook klaar voor je avontuur in het buitenland? Je kan in de EU zorgeloos gebruik maken van je bundels, maar toch is het handig om te checken of de instellingen op je toestel wel goed staan. Zorg er daarom voor dat je dataroaming aan staat. Met deze instelling geef je je telefoon toestemming om een buitenlands mobiel netwerk te gebruiken om te internetten.

Zo zet je dataroaming aan op de iPhone:

  • Open de ‘Instellingen’-app.
  • Druk op ‘Mobiel netwerk’.
  • Tik op ‘Opties mobiele data’.
  • Schuif de slider naast ‘Dataroaming’ naar rechts.

 

Zo zet je dataroaming aan op Android-telefoons:

  • Open het instellingenmenu.
  • Druk op ‘Verbindingen’.
  • Ga naar ‘Mobiele netwerken’.
  • Schuif de slider naast ‘Roaming’ naar rechts.

 

Oh no data?!

Ben je in het buitenland en heb je geen verbinding ondanks dat je dataroaming aan staat? Controleer dan of je toestel verbinding heeft gemaakt met een buitenlands netwerk. Is dat niet het geval? Maak dan handmatig een verbinding met een buitenlands netwerk. Op onze buitenland pagina kun je het land selecteren waar je bent en zien met welke providers je de beste dekking hebt. Zo kun je weer zorgeloos genieten van je verbinding op vakantie.

Wij wensen je in ieder geval veel plezier op vakantie! En als er vragen zijn, kun je altijd bij ons terecht. Bon voyage! 


0 reacties

Geen reactie

Reageer