Holland Scoort Weer een Goal - EK songs

  • 28 May 2021
  • 6 reacties
  • 123 Bekeken
Holland Scoort Weer een Goal - EK songs
Reputatie 7
Badge +16

Over precies twee weken start het Europees Kampioenschap voetbal. Een mooie gelegenheid om nu alvast lekker in de sfeer te geraken middels EK-songs en strijdliederen. 

 

Mijn band heeft zojuist een EK lied uitgebracht en we hopen dat dit de rockers, maar dat geldt eigenlijk voor elke muziek- en sportliefhebber, een beetje in de summer football vibe weet te krijgen. Ook een geweldig moment om een lekkere playlist samen te stellen vol nummers die ons oppompen en Oranje dat extra zetje meer geven om straks met die glorieuze beker huiswaarts te keren! 

Welke songs beluisteren jullie graag op weg naar het EK en wat gaat Holland doen? 😉

 

 

Wat vinden jullie trouwens van een EK-pool? Laat het even weten in de comments! ⚽


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heb niet zoveel met voetbal. Al laat ik de oranje snacks niet aan me voorbij gaan. ;)

 

 

Reputatie 2

Denk dat er meer T-mobile klanten op een bericht zitten te wachten van; goed nieuws! Wij hebben het voor jullie als klant van T-mobile toch weten te regelen!

Het EK is ook bij T-mobile in 4k en/of 1080p te bekijken. 🎉🎉🎉 Dan scoort niet alleen Holland maar T-mobile ook punten mee!

Reputatie 4

Denk dat er meer T-mobile klanten op een bericht zitten te wachten van; goed nieuws! Wij hebben het voor jullie als klant van T-mobile toch weten te regelen!

Het EK is ook bij T-mobile in 4k en/of 1080p te bekijken. 🎉🎉🎉 Dan scoort niet alleen Holland maar T-mobile ook punten mee!

 

Echt hè. Bijna alle providers zenden het EK uit in 4k en nog geen woord van T-mobile.

https://tweakers.net/nieuws/182396/diverse-kleine-nederlandse-providers-zenden-ek-voetbal-ook-uit-in-4k-met-hdr.html

Reputatie 3

Inderdaad, waar blijft de aankondiging dat het EK in 4K wordt uitgezonden? Als zelfs de piepkleine aanbieders dit al kunnen dan kan T-Mobile niet achterblijven. 

Reputatie 6

Off-topic
@WhySoSerious, @pvdh14, @SAM_024, Why so serious? De voetbalprestaties zullen er niet beter door worden. :wink:

Alle gekheid op een stokje, wanneer je een mega-tv hebt is superstrak beeld natuurlijk echt wel een veel betere beleving. 

Tegelijkertijd is dit een topic waarin iemand moeite heeft gedaan om iets tofs te creëren, op eigen initiatief. Zoals gebruikelijk in een community (net als on-topic blijven trouwens). Betekent overigens niet dat het geen goede/terechte vraag is, dat is het namelijk wel. Antwoord: We bieden het niet aan in 4K, en meer informatie heb ik er niet over. 

On-topic
Supertof dat je dit met je band hebt gemaakt, @Jason, en bedankt dat je dit met de community deelt!

Vind de EK song van de Speld geweldig! Zo heerlijk droog. :grin:

 

Reputatie 2

@Maurice Het is een gewoon een gemiste kans. Veel mensen zullen nu thuis moeten kijken of in een kleine gezelschap. Dan is je eigen thuis tv op dit moment je grote vriend. 

Als je dan leest en/of hoort dat een concurrent dit wel aanbied is dit wel een zure appel.

Ik heb getwijfeld tussen een abonnement bij T-mobile of een andere provider. Als je nu leest dat deze dit wel aanbied en T-mobile niet, dan begrijp je dus wel dat de keuze wat zuurder is uitgevallen in deze tijd.

Tevens is er op deze community door diverse personen gevraagd of er een mogelijkheid komt. Hier blijft het stil. Nu komt het antwoord; gaan we niet doen en meer weet ik niet. Dat klinkt in mijn oren of T-mobile niet eens geprobeerd heeft om dit te regelen. Had er gestaan wij hebben ons uiterste best gedaan, maar helaas is het niet gelukt. Klinkt al heel anders. 

Helaas geeft de tv box ook nog steeds veel kuren. Iedere keer zwart beeld en moet je het tv menu herstarten. Ook gemeld op dit forum, net zoals andere klanten. Helaas ook geen werkende oplossing gekregen. En je ziet bijna dagelijks andere klanten dit ook bij jullie melden.

Dus op dit moment is: 😄🤔☹️ geworden!

 

 

Reageer