[Info] AMONG US EVENT 1 APRIL (NO JOKE!)

[Info] AMONG US EVENT 1 APRIL (NO JOKE!)
Reputatie 7
Badge +16

Gamers! We zijn op zoek naar Crewmates die ons helpen om de Imposters te stoppen. Doen jullie mee?

 

Het eerste TM Online Gaming Event is upon us, maak je klaar voor Community Among Us. Donderdag 1 april aanstaande (echt waar!) spelen we samen een van de tofste spellen van nu. Meld je nu aan om, met z’n allen, gewoon wat lol te maken. Wij zijn aanwezig. Jullie ook? 

Gebruik onderstaande link, of klik op het event daaronder, om je aan te melden. The more, the merrier! Heb je vrienden, kennissen, collega's of familieleden die hier ook wel oor naar hebben? Awesome! Laat aan hen zien hoe ze een account aanmaken op de Community en stuur het event door. 

Wij hebben er onwijs veel zin in en kijken uit naar saboterende taferelen! 😉

Aanmeldlink: COMMUNITY AMONG US

 


13 reacties

Reputatie 3

Cool! 

Zin in :smiley:

Reputatie 7
Badge +14

Gamers! We zijn op zoek naar Crewmates die ons helpen om de Imposters te stoppen. Doen jullie mee?

 

Het eerste TM Online Gaming Event is upon us, maak je klaar voor Community Among Us. Donderdag 1 april aanstaande (echt waar!) spelen we samen een van de tofste spellen van nu. Meld je nu aan om, met z’n allen, gewoon wat lol te maken. Wij zijn aanwezig. Jullie ook? 

Gebruik onderstaande link, of klik op het event daaronder, om je aan te melden. The more, the merrier! Heb je vrienden, kennissen, collega's of familieleden die hier ook wel oor naar hebben? Awesome! Laat aan hen zien hoe ze een account aanmaken op de Community en stuur het event door. 

Wij hebben er onwijs veel zin in en kijken uit naar saboterende taferelen! 😉

Aanmeldlink: COMMUNITY AMONG US

 

Je hoef er niet de deur voor uit., geen mondkapjes verplicht en je eigen ijskast in de buurt voor een cola biertje of koffie.
Let op laat deze kans niet voorbij gaan.😂

Reputatie 6

Jaaa! En mocht je met @Jason in de lobby zitten:

  • Stap 1: Call emergency button
  • Stap 2: Get him out
  • Stap 3: GG EZ :heart:

#jasonisus

Reputatie 6

Voor wie wat inspiratie wil, check dit filmpje!
 

 

Reputatie 7
Badge +14

Sorry mensen deze keer moet ik overslaan. Hopelijk volgende keer beter! 
@Jason @Maurice 

Reputatie 6

Ik hoorde het net inderdaad. In gedachten ben je erbij @CrisTien, we denken aan je! :heart:

Reputatie 7
Badge +16

Hahaha dan moet ik wel eerst eindelijk een keer Impostor zijn → Crewmate 4LIFE!!!! 😍

Reputatie 7

Heel veel plezier allemaal! Ik ben er vanavond niet bij, ik ga me buiten in het zweet werken! :lifter::sweat_smile:

En onthoud: bij twijfel is @Jason sus! :lying_face:

Kan iemand mij even uitnodigen voor de discord server? De link die ik heb gekregen werkt niet.

Reputatie 3

Was gezellig! Gaan we dit vaker doen? :smiley:

Reputatie 6

Hahaha, is wel waar! Moet je de volgende keer ook zo'n halo uitkiezen bij je outfit. Onderdeel van de 100% crew kit. 😁

Reputatie 6

@Owen2000 Yes!

Reputatie 7
Badge +14


Gezellige mensen dan krijg je dat👏🏻

Wie heeft gewonnen? 

Reageer