T-Mobile BARS

Jij bepaalt de koers van onze BARS!

  • 6 October 2021
  • 7 reacties
  • 288 Bekeken
Jij bepaalt de koers van onze BARS!
Reputatie 7
Badge +9

Houd jij van schrijven, dichten, spoken word, song writing, freestyling en/of bars? Dan is dit dé plek voor jou! Samen met jullie zetten we hier op een creatieve en uitdagende manier een mooie verzameling op van geschreven teksten.

 

Dit is de plek voor jong en oud, voor iedereen die van schrijven houdt! See what I did there? Rijmen is uiteraard geen must, maar ligt dit wel in jouw straatje? Rijm er dan lekker op los. Houd je van de mooie gedichten en voordrachten van Jules Deelder? Of word jij geïnspireerd door de sick improvs van Harrie Mack op Youtube? Bij ons kan het allemaal!
 


 

Daag jezelf uit en schrijf jouw eigen BARS

Hoe werkt het? Voor het eind van het jaar willen we zoveel mogelijk mooie, diepe, grappige, betekenisvolle teksten verzamelen. Wij willen jou zo creatief mogelijk laten zijn. Daarom hebben wij ervoor gekozen om er uitdagende elementen aan toe te voegen. Houd dit topic goed in de gaten, want elke maand zullen wij dit topic updaten met 3 nieuwe woorden die in jouw tekst verwerkt moeten worden. Je bent helemaal vrij om ze te gebruiken op de manier die jij wil. Ook bepaal jij hoelang jouw BARS worden!

Write & Win
Natuurlijk willen we jou belonen, voor het meeschrijven in dit topic en het bijwonen. Meedoen is veel belangrijker dan winnen, dus geef ons nog even de tijd om de perfecte prijs te verzinnen!
 

Check hieronder de eerste BARS van Hajar. Gaaf toch? Dus, waar wacht je nog op? Open Word, Kladblok of pak desnoods pen en papier en begin te schrijven! De 3 woorden die we in de eerste BARS willen zien zijn: ‘Join Us’, ‘Vrijheid en ‘Vroeger.


7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Join us, nu is de tijd om elkaar te supporten.

In deze wereld hebben we de vrijheid nodig om te zijn wie we willen zijn.

Kijk niet alleen maar achterom naar vroeger, maar let op de toekomst want daar ligt onze kracht. 

Reputatie 7
Badge +9

Join us in dit nieuwe avontuur waarin wij de vrijheid krijgen om alle creativiteit los te laten. Laat het creatieve kind in je los. Laten we het hebben over onze herinneringen van vroeger toen alles zorgelozer leek. Toen we als kinderen alleen dachten aan samen komen, buiten spelen en creatief zijn. Creatieve spellen bedenken waarbij iedereen welkom was om te joinen. Vroeger, toen alles beter was?

Reputatie 7
Badge +14

Vroeger 
Toen was alles beter! Vroeger kon je de kroeg ingaan zonder dwang QR code en domme armbandjes.
Werd Sinterklaas onthaald door zwart en blank zonder QR-code dwang.

Nu zijn in Utrecht kindjes alleen welkom als ouders een prikkie hebben gehad😢

Was het gezellig in ons stadion en omhelsden wij elkaar als FC-Utrecht Ajax een pak slaag gaf

Vroeger kon je nog in alle vrijheid roepen ‘Join us’ zonder anderhalve meter afstand van elkaar! 
zal het ooit weer vroeger worden? 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hee! Doen jullie mee? We gaan een potje Fortnite spelen en ik heb snacks mee dus join us gezellig.

Vroeger vóór de update was het spel toch veel leuker?

Je had toen meer vrijheid en iedereen had zijn eigen bunker 🤣

Reputatie 7
Badge +7

Vroeger:

Vroeger was het beter(anders),toe kon je in vrijheid overal binnen lopen. Bij de bakker, in de kroeg, discotheek of waar dan ook.

Vrijheid: 

We leven gelukkig in vrijheid, al voelt dat de laatste tijd niet altijd zo. Maar toch, we leven in vrijheid.

Join us:

Join us, in de poging om er  samen en met respect voor elkaar, er voor te zorgen dat we deze rare tijden doorkomen. Spreek je vooral uit, maar luister ook naar een ander. Maar bovenal respecteer elkaars opvatting.

Reputatie 7
Badge +8

Vroeger toen ik nog geen katten had, merkte ik dat ik meer vrijheid had. Of het toen beter was? Dat zeg ik niet… Maar geen zorgen als je mij even niet ziet. Ze zorgen voor de extra knuffels en gezelligheid. Met die schattige kopjes hebben ze mij compleet verleid. Van het weekend komen er weer nieuwe dierenvriendjes bij. Twee dwergpapegaaitjes, oh oh wat ben ik blij. Join us in the family. Jullie zijn meer dan welkom!

Reputatie 6

Denken jullie ook nog vaak terug aan vroeger? Aan een tijd met open restaurants, bars, en kroegen. Toen je nog naar binnen kon zonder dat ze je vroegen om een QR-code te tonen om wat vrijheid te proeven.

Wel wonen we in 419.000 euro dure verblijven. Zo'n enorme luxe, het is haast niet te beschrijven. Dit is slechts een vraag, ik kan het niet bewijzen, maar kan het zijn dat we misschien wat overdrijven?

Mensen roepen vaak, "Vroeger was alles beter. We leefden toen in vrijheid, dat was pas een zegen." Toch vraag ik me af of de meesten weten dat we in de meest vreedzame maatschappij allertijden leven.

Natuurlijk kan het beter. Nog beter dan het was. Meer dan 200.000 jongeren die in eenzaamheid leven, ik wist niet wat ik las. Dat zou toch echt niet mogen, dat is écht ongepast. Des te meer respect voor Stichting Join Us.

De meesten van ons houden onze pijn verborgen. En we willen allemaal een leven zonder zorgen. Maar vasthouden aan het verleden gaat dat niet verzorgen. Dus laten we samenwerken aan een nog betere morgen.

Een morgen waar je kunt zijn wie je bent. Een morgen waar je iedereen kunt knuffelen die je kent. Een morgen vol met liefde, gelijkheid, en respect. Gewoon een betere morgen, in ieder aspect.

✌️

Ps. Groetjes uit Portugal ☀️

Reageer