Beantwoord

klacht contact zoeken

  • 27 May 2023
  • 3 reacties
  • 189 Bekeken

qwerty

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 27 May 2023, 18:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @lotteiseenvreselijkechatbot  Welkom in de klant helpt klant  community.

Je kan hier je probleem posten. Weten wij het antwoord niet krijg je hulp van de moderators.

Ik wil je wel verzoeken om niet meer te vloeken, het is tegen de regels en het veranderd niets aan je frustratie. (Ik heb ook een hekel aan die chatbots) 😂 

Als het om mobiel gaat kan je ook langs de shops gaan  Winkels T-Mobile  

Huisregels Community

https://www.t-mobile.nl/klantenservice#contact

 

Reputatie 7
Badge +14

De chstbot weet geen email adres te melden want er is geen email adres voor klantenservice. 

Je kunt bellen, tijdens openingstijden,  je vraag hier stellen of kijken of je het online via my-tmobile kunt oplossen.

Ik heb vandaag wederom gebeld over het feit dat ik een nota heb ontvangen van 70 euro over een Wifi-punt welke niet geretourneerd zou hebben. Dat is niet het geval, alles wat ik van jullie ooit heb gehad is geretourneerd, maar jullie hadden blijkbaar al een fout gemaakt in jullie

 

Ik heb vorige week hierover gebeld en toen heeft een medewerker van jullie a.d.h.v. het verzendbewijs dit opgezocht en gezegd dat hij het zou afmelden en dat het gecrediteerd zou worden. Sowieso stond een en al niet goed in jullie systeem en zou dat al eerder worden gecorrigeerd.

 

Nu wordt het bedrag toch afgeschreven, dus maar weer bellen met jullie. Krijg ik een medewerker die weer begint over het feit dat er een wifi-punt nog ingeleverd moet worden en dus heb ik weer het hele verhaal uitgelegd. Als antwoord kreeg ik te horen dat ik het verzendbewijs moest opsturen. Ik heb aangegeven dat dit belachelijk is omdat ik vorige week al met een andere medewerker dat had doorlopen en dat die het nummer had opgezocht en zou corrigeren…. Wat denk je…… hij beëindigde het gesprek en gooide de haak erop….  Ben je jaren lang vaste klant met 6 abonnementen…..

Reageer