Leukste series om met je Valentijn te kijken!

  • 14 February 2023
  • 0 reacties
  • 40 Bekeken
Leukste series om met je Valentijn te kijken!
Reputatie 7
Badge +9

Het is Valentijn en dus het ideale moment om samen met je partner lekker een cozy avondje op de bank te houden met de leukste series! Ben jij single en wordt het een solo binge-avond? Geen zorgen, i got you! Deze top 5 series gaan jou zo entertainen dat je niemand anders nodig hebt. Warning: er zitten een paar serieuze tearjerkers tussen dus zorg dat je tissues klaarliggen.

 

1) Crash landing on you (Netflix)

Crash Landing On You, een van de meest bekeken k-drama's aller tijden, volgt Se-ri, een Zuid-Koreaanse erfgename die per ongeluk in Noord-Korea belandt. Als ze wordt gevonden door Kapitein Ri, moeten de twee samenwerken om haar het land uit te krijgen.

Ik ben sinds Squid Game echt verslaafd aan Koreaanse series. Een nieuwe wereld van entertainment is voor mij open gegaan. Ik binge makkelijk series met 16 afleveringen, omdat de verhaallijnen zo goed zijn. Zo heb ik echt genoten van deze romantische serie die gaat over onmogelijke liefde. Het is een verhaal over vriendschap en liefde en ik kan je ook wat lach momenten garanderen dus check it out!

2) Business proposal (Netflix)

Gearrangeerde blind dates komen nog best vaak voor onder de rijke families in Zuid-Korea, maar Jin Young-Seo ziet dit gewoon niet zo zitten. Daarom vraagt ze haar beste vriendin Shin Ha-Ri of zij voor haar op blind date wil gaan. Ha-Ri gaat hiermee akkoord en doet er alles aan om afgewezen te worden. Uiteindelijk blijkt haar date de knappe Kang Tae-Moon te zijn, CEO van Go Food - het bedrijf waar Ha-Ri werkt. Hoe gaat Ha-Ri hier onderuit komen?

Deze serie kijkt zo lekker weg! Het is romantisch, maar vooral ook heel erg grappig. De ideale romcom om je partner of jezelf te introduceren in de wereld van Kdrama’s.

3) From Scratch (Netflix)

Amy Wheeler, een jonge Amerikaanse vrouw, besluit om in het buitenland te gaan studeren. Haar op het eerste zicht geweldige ervaring en reis wordt al snel behoorlijk wat ingewikkelder wanneer ze kennis maakt met de Siciliaanse chef-kok Lino.

Ik had jullie al gewaarschuwd dat er wat tearjerkers tussen zitten en dit is er absoluut een van. Ik heb zelf echt genoten van de prachtige shoot locaties in Italië en het hartverwarmende verhaal over echte liefde.

The White Lotus seizoen 2

4) The White Lotus seizoen 2  (HBO)

De serie volgt de vakanties van verschillende hotelgasten, terwijl ze ontspannen en bijkomen in het paradijs. Maar met elke dag die voorbijgaat, komt er een duistere kant aan het licht bij deze, op het eerste gezicht, perfecte reizigers.

Na heel veel buzz over The White Lotus besloot ik eindelijk de serie te kijken. Ik vond seizoen 1 nogal tegenvallen, maar was zo onder de indruk van Tanya, gespeeld door Jennifer Coolidge, dat ik besloot het tweede seizoen ook te kijken en o wat ik heb ik daarvan genoten. The White Lotus seizoen 2 is een meesterlijke tragikomedie die geen moment verveelt. Er gebeurt zoveel en iedere personage heeft een interessant verhaal. Ik wil niet teveel weggeven, want het is ook een spannend verhaal en dus is mijn enige advies; CHECK IT OUT!

5) Friends (HBO)

Friends gaat over het dagelijks leven van zes vrienden in New York. Monica is de nette en georganiseerde zus van paleontoloog Ross. De mooie Rachel is de prinses van het stel en brengt het hoofd van Ross telkens weer op hol. Chandler is een oud-studiegenoot van Ross, Phoebe is een excentriekeling en Joey wil heel graag een beroemd acteur worden.

Dit is mijn alltime favorite serie die ik graag kijk met mijn man. Iedere avond kijken wij een paar afleveringen samen en lachen wij ons rot om Joey en Ross, onze favoriete personages. Ik weet dat ik een mooi lijstje heb gemaakt, maar mijn man kennende gaan we op Valentijnsdag weer lekker bankhangen en Friends opzetten. Altijd gezellig!

 

Wil jij lekker eten tijdens het bingen? Check dan dit topic geschreven door onze eigen Marciano. En mocht jij nog leuke series in gedachte hebben die wij niet kunnen missen? Deel ze dan met ons in dit topic!


0 reacties

Geen reactie

Reageer