Magenta Must-Sees

Magenta Must-Sees

Toon eerste reactie

151 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb een paar reuze tips. Niet van mijzelf.

 Gewoon gepikt van T-mobile ☺️ Nieuwsgierig?😎 Klik hier je krijg er geen spijt van. 
En o ja de titel ‘films voor senioren’ moet je gewoon vergeten want dit zijn films voor allemaal en iedereen! 
Zucht ‘Films voor senioren’🙈🕺😏 🥶😡

Veel kijk plezier! 

Senioren??? Is letterlijk een overzicht van al mijn favoriete films! Dit zijn de beste feel good films die ik regelmatig kijk. The Hundred Foot journey is een heerlijke film over eten, verschillende culturen en liefde. :heart_eyes: The Best Exotic Marigold Hotel met de geweldige Judie Dench gaat over relaties en jezelf opnieuw ontdekken. Something’s gotta give met Jack Nickelson en Diane Keaton gaat over het openstaan voor nieuwe dingen en mensen. The Intern met Robert Deniro is lief en doet mij erg denken aan mijn eigen vader die nu met pensioen is en nog steeds bezig wilt zijn. And de list goes on and on. I love senioren films! :grin:

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Applaus voor @Hajar Jij hebt deze week de prijs gewonnen! 😎🤪😂🙋‍♀️

Reputatie 7
Badge +14

Aanleiding om deze film te promoten is een artikel in de Telegraaf.

Anno 2020 passen er in RUSSELL CROWE met gemak wel DRIE ’gladiators’! Twintig jaar geleden maakte hij - o, ironie - als Maximus furore in hitfilm Gladiator, toen nog strak afgetraind als een jonge hond. Twee decennia en een kilootje of zestig later is er van die Adonis weinig meer over... 

 

De film is nog steeds te zien op #Netflix  i
Hij was een mooie man, daar is baar weinig van over. Gelukkig zal hij in de film niet veranderen. 🤪😅👍🏻 Veel kijk plezier de film is de moeite waard!

 

Reputatie 7
Badge +9

Als we documentaires of music legends gaan delen dan kan de documentaire van Frank Sinatra niet ontbreken. Ik heb gelachen en gehuild, maar vooral heel erg genoten van zijn levensverhaal. They don't make 'em like that anymore, the most charming performer who truly did it His way! 

I present to you Sinatra’All or Nothing at all nu te zien op Netflix! :heart_eyes:

 

Dank die ga ik zeker kijken. 

Krijg nu weer kippenvel bij het zien van de trailer. Je gaat genieten @CrisTien:blush:

Reputatie 7

Undone [Prime Video]

Dit weekend deze mini-serie gebingewatched. “Undone is een indrukwekkende animatieserie voor volwassenen waarin een jonge vrouw de dood van haar vader ongedaan probeert te maken. De Nederlandse animator en schilder Hisko Hulsing deed de regie.” De serie is prachtig vormgegeven in een olieverf/schilderachtige setting en bestaat uit acht korte afleveringen die ongeveer 20 minuten duren. Aanrader!

 

Reputatie 7
Badge +9

Aanleiding om deze film te promoten is een artikel in de Telegraaf.

Anno 2020 passen er in RUSSELL CROWE met gemak wel DRIE ’gladiators’! Twintig jaar geleden maakte hij - o, ironie - als Maximus furore in hitfilm Gladiator, toen nog strak afgetraind als een jonge hond. Twee decennia en een kilootje of zestig later is er van die Adonis weinig meer over... 

 

De film is nog steeds te zien op #Netflix  i
Hij was een mooie man, daar is baar weinig van over. Gelukkig zal hij in de film niet veranderen. 🤪😅👍🏻 Veel kijk plezier de film is de moeite waard!

 

 Mijn favoriete film is The Godfather maarrrrrrr Gladiator is absoluut mijn nummer 2! Ik luister nog regelmatig naar de soundtracks van de film. Vind de scène mooi wanneer ze op het eind zegt’ He was a soldier of Rome, honor him!’’ Het is btw @Mitch zijn favoriete film! We hebben die samen 2 jaar geleden in de bios gekeken toen je bij Pathé ook klassiekers kon bekijken. :heart_eyes:

Reputatie 7
Badge +14

Nu op #Netflix  Als je even niets te doen hebt💨🌫💨

'Into the storm'

In één dag wordt het stadje Silverton verwoest door een serie tornado’s. De bevolking is overgeleverd aan de genade van de onvoorspelbare en dodelijke cyclonen, terwijl stormjagers waarschuwen dat het ergste nog moet komen. De meeste mensen zoeken een schuilplaats, maar sommigen gaan juist naar de tornado toe, voor dat ene, unieke shot.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Als groot fan van Queen mag dit niet ontbreken.

“The Show Must Go On”


Was vanavond te zien op NPO 3) Herkansing op Netflix

Het deed mij echt iets om Queen zonder Freddie Mercury te zien, maar deze documentaire moet je gezien hebben om Queen weer in je Muziek-hart te sluiten en deze keer met de fantastische zanger Adam Lambert  Queenonline.👍🏻

In mei 2021 komen ze naar NL helaas uitverkocht 🙈 

 

 

I looooove Queen! Ik bekijk hun Live Aid optreden nog zo vaak op Youtube. Ga dit ook zeker checken! 

Reputatie 7
Badge +9

Wie houdt er niet van een goede rechtbankdrama? De Magenta Must-see van deze week is de dramaserie For Life, gebaseerd op het waargebeurde verhaal van Isaac Wright Jr., die gevangen werd gezet voor een misdaad die hij niet pleegde. Sounds interesting to us! 

Deze tip komt van @CrisTien en de serie is nu te zien op Videoland. Gefeliciteerd met je tip! Jij hebt een schitterende prijs gewonnen!:heart_eyes: Wij nemen daarvoor contact met je op.

Reputatie 7
Badge +9

©️Videoland:

Kim Kardashian met een kritische documentaire die ze maakte in Amerikaanse gevangenissen. In de twee uur durende docu legt de realityster juridische misstanden bloot en laat ze zien dat een aantal gevangen onterecht of buiten proportioneel lang vastzit. 
The Justice Project

Twee jaar geleden verleende de Amerikaanse president Donald Trump een gevangene gratie na een gesprek met Kim. De vrijlating van Alice Marie Johnson,

Alice zat al sinds 1993 gevangen voor betrokkenheid bij een cocaïne deal “Life without Voorwaardelijke invrijheidstelling“

 

 

Ik ben geen Kardashian fan. Moet ik het echt een kans geven?

Reputatie 7
Badge +14

Dank u beleefd 😍 wie volgt en heeft nog een leuke tip?

Reputatie 7
Badge +14

Uiteraard mag de serie “The Good Doctor” niet ontbreken in deze lijst. 
te zien op RTL8 elke maandagavond en Videoland.

Amerikaanse dramaserie over de jonge chirurg Shaun Murphy die van het platteland naar de grote stad verhuist om te gaan werken in een prestigieus ziekenhuis. De briljante Murphy lijdt aan een autistische stoornis, waardoor hij nauwelijks in staat is om contact te leggen met de mensen om zich heen. Zijn gebrek aan sociale vaardigheden compenseert hij met zijn buitengewone medische gave.

veel kijk plezier

 

Reputatie 7
Badge +14

Peter Rabbit  (pathe-thuis).

Nee ik ben niet gek geworden (geloof ik) Peter Rabbit is zo’n gezellige leuke familiefilm dat ik hem gewoon even moest melden. 


Peter en zijn buurman zijn grote rivalen. Die rivaliteit is ontstaan wanneer Peter op zoek is naar een feestmaal van groentes in de moestuin van Mr. Macgregor, terwijl deze zijn tuin vrij van konijnen probeert te houden.

Trailer    ⬅️

 

Reputatie 7
Badge +14

Als jullie zin hebben in een spannende Actie/ Triller 

Pathé Thuis! €4,99

‘The ICE Road’ Kan ik aanbevelen!

 

Pathé Thuis te huur.

Reputatie 7
Badge +14

Ik ben zeker ook geen KardashianFan. Zeker niet!

maar of je haar nu mag of niet “ze heeft een punt,(en geld)  en doet daar iets mee’  

En hé er is altijd een groep mensen die achter deze families aanhobbelen 🤣🙈📺

Ook die kijkers tellen mee!

Reputatie 6

@Hajar 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Mr Robot - Amazon Prime

Om een beetje in Queen sfeer te blijven, raad ik Mr Robot aan. De link? Rami Malek, die Freddy speelde in Bohemiam Rhapsody. In Mr Robot speelt Malek de security enginieur Elliot, die in de avonduren hackt. Tot hij in contact komt met Mr Robot, die hem bij zijn FSociety hackersgroep wil hebben. Sociale contacten zijn niet Elliot zijn sterkste punt. Sterker nog; hij worstelt en zoekt daarom juist zijn heil in het hacken. Een knap script met een oog op hoe hacks daadwerkelijk opgezet worden, sociale en politieke impact en de struggle van Elliot om zijn heden en verleden het hoofd te bieden. 

Reputatie 7
Badge +15

Fan (2016) 🎬🎬🎬

Deze film gaat over Gaurav Chandna die een ontzettend grote fan is van filmster Aaryan Khanna (Shah Rukh Khan), Gaurav gaat langs in Bombay om zijn idool één keer te ontmoeten en hij vraagt maar 5 minuten van zijn tijd die hij helaas niet krijgt. Vanaf dit moment heeft Gaurav nog maar één doel en dat is om Aaryan Khanna zijn carrière te beëindigen, Aaryan Khanna zijn gezicht lijkt precies op die van Gaurav en zo wilt Gaurav als imposter allemaal slechte daden plegen met de naam van Aaryan Khanna zodat de hele wereld anders over hem gaat denken. Om te zien hoe dit precies verloopt raad ik je zeker aan om eens een kijkje te nemen 😄😃

 

Reputatie 7
Badge +14

Netflix:

 The Crown 

 De serie werd gemaakt met een budget van € 110 miljoen per seizoen en was daarmee op dat moment de duurste ooit op Netflix.Seizoen twee werd op 8 december 2017 op Netflix gepubliceerd. Seizoen 3 kwam in Nederland online op 17 november 2019. Seizoen 4 wordt eind 2020 op Netflix gezet. In totaal worden er 6 seizoenen gemaakt.

Volgens anonieme bronnen heeft Elizabeth zelf in elk geval het eerste seizoen van de serie gezien, samen met prins Edward. Naar verluid vond ze het een mooie serie, maar waren sommige scènes wel érg gedramatiseerd. 
Bron: Veronica

 

Reputatie 7
Badge +9

Een non die kan vechten? Dat willen we wel zien! De Magenta Must-see van deze week is de fantasiedrama Warrior Nun, die volgens onze tipgever @Emmaatje verrassend goed en grappig is! De serie is nu te zien op Netflix! Thanks @Emmaatje voor de tip! Jij hebt een schitterende prijs gewonnen!:heart_eyes: Wij nemen daarvoor contact met je op.

Reputatie 7
Badge +9

We hebben allemaal genoten van Narcos, maar Nederland heeft ook zijn eigen Pablo Escobar. In de spannende misdaad serie Undercover zien we hoe de harde drugscrimineel Ferry Bouman, één van de grootste xtc-producenten ter wereld, door 2 undercover agenten wordt geïnfiltreerd. De Magenta Must-see van de week is Undercover en seizoen 1 van de serie is te zien op Netflix en je kan ook weer iedere week genieten van nieuwe afleveringen van seizoen 2! Thanks @TAVL voor de tip! Jij hebt een schitterende prijs gewonnen!:heart_eyes: Wij nemen daarvoor contact met je op.

Reputatie 7
Badge +14


 

A California Christmas is een Amerikaanse kerstfilm uit 2020 geschreven door Lauren Swickard, die samen met haar man Josh de hoofdrol speelde.

Netflix
Joseph Van Aston is een knappe erfgenaam en een echte rokkenjager. Op een dag vraagt zijn moeder, die een groot bedrijf runt om naar een boerderij te gaan om de mensen te overtuigen aan hen te verkopen. Joseph gaat naar de ranch in de hoop met zijn charme de eigenares te verleiden om te verkopen, maar als hij daar aan komt wordt hij verward met de nieuwe knecht Manny en helpt hij al meteen een kalf ter wereld. Hij beseft dat geld niet belangrijk is voor Callie en gooit het over een andere boeg. Als Manny blijft hij op de ranch werken om zo het vertrouwen van Callie te winnen zodat hij haar kan overtuigen te verkopen. Maar hij hield er geen rekening mee dat hij ook verliefd zou worden op haar.

 

Reputatie 7
Badge +14

London Has Fallen (2016) nu op Veronica maar ook op Netflix te zien! 
Aanrader doe er je voordeel mee!👍🏻


In Londen is de Britse premier onder mysterieuze omstandigheden overleden. Zijn begrafenis is een niet te missen evenement voor de leiders van de westerse wereld. Maar wat begint als het meest beveiligde evenement op aarde, verandert in een dodelijk complot om 's werelds meest machtige leiders te doden en elke bekende bezienswaardigheid in de Britse hoofdstad te vernietigen. Slechts drie mensen hebben enige hoop het te stoppen: de Amerikaanse president, zijn hoofd van de geheime dienst en een Engelse MI-6 agent.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Super leuk topic! Ga alle tips checken. Mijn huidige favoriet is Queen of the South 😍 Een serie over powervrouwen die overleven in een mannenwereld. De serie heeft 4 seizoenen op Netflix dus zo kom je wel de tijd door.  Ik ben helaas al klaar dus ga nu jullie tips checken.

 

OMG! I LOVE THERESA AND POTE! :heart_eyes: Haha heb 2 seizoenen in paar dagen gebingd en nu bezig met seizoen 4, echt een toffe serie!

Reputatie 7
Badge +9

Ook benieuwd hoe een vrouwelijke Pablo Escobar zou opereren? Meet Theresa Mendoza a.k.a. de Queen of the South! Ze is niet bang te om te krijgen wat ze wilt, ze is iedereen altijd slimmer af en oja ook nog eens bloedmooi! De Magenta Must-See van deze week is de spannende serie Queen of the South Deze tip komt van @KaoutarH en de serie is nu te zien op Netflix. Congrats met je win! Jij hebt een schitterende prijs gewonnen!:heart_eyes: Wij nemen daarvoor contact met je op.

Reageer