Magenta Must-Sees

Magenta Must-Sees

Toon eerste reactie

151 reacties

Reputatie 7
Badge +14

®️️ Netflix Trailer YouTube

Almost Christmas

Walter is het geliefde hoofd van een Afro-Amerikaanse familie. Hij vraagt aan zijn familieleden om een speciale gift tijdens de kerstdagen. Hij wil dat ze allemaal fatsoenlijk omgaan met elkaar en dat er geen ruzie zal zijn dit jaar. Als ze zijn wens doen uitkomen en vijf dagen zonder gesodemieter met elkaar onder een dak kunnen leven, zal het een waar wonder zijn.

 


Veel plezier. Wees lief voor elkaar.

Omarm het verleden, geloof in de toekomst en wij zullen elkaar ooit weer allemaal omarmen

Een zin uit een reclame en o zo actueel! 

Reputatie 7
Badge +16

Mooie suggesties @CrisTien

Ik ben recent weer opnieuw begonnen met Lucifer (ik was twee jaar geleden geëindigd in seizoen 4). Dat is ook echt een superleuke, grappige, spannende en boeiende serie! 

In een notendop: de duivel, beter bekend als Lucifer Morningstar (uitmuntend gespeeld door Tom Ellis), verveelt zich als koning van de hel en verhuist naar de aarde om in Los Angeles - de City of Angels, hoe ironisch - een nachtclub te openen en zich met het mensenrijk te mengen. In de pilot episode wordt een bekende van hem vermoord vlak voor zijn club en zo raakt hij per ongeluk betrokken bij een moordzaak waarin detective Chloe Decker (gespeeld door Lauren German) de boel onderzoekt. Ineens komt Lucifer erachter dat hij het helpen bij moordzaken toch wel erg leuk en avontuurlijk vindt en beginnen de twee steeds meer als partners allerlei zaken op te lossen. Niet minder dan eens is Lucifer zijdelings, al dan niet per abuis, bij een zaak betrokken waardoor hij met zijn duivelse ondervragingen en kennis van zaken iemand zo opspoort en de zaak samen met Decker oplost. 

Het klinkt wellicht een beetje sci-fi, maar dat valt enorm mee. Gaandeweg de serie komen er steeds meer karakters aan bod uit de hemelse verhalen, maar niet zodanig dat het één groot bijbelverhaal wordt. 

Er zit veel (donkere) humor in en ondanks de enigszins lichtvoetige aard van de vele karakters, zijn bepaalde situaties en zaken enorm luguber. Het boeit vanaf begin tot eind (alhoewel ik gelukkig nog niet in seizoen 6 beland ben dus die houden we nog tegoed)! 👹

Het meest bijzondere is dat de meeste side-characters lachwekkend slecht acteren, maar op de één of andere manier maakt dat het nog vermakelijker. Tom Ellis en Lauren German dragen deze serie samen, met sterke bijrollen van D.B. Woodside (in de serie speelt hij Lucifers oudere broer Amenadiel), Rachael Harris (dr. Angela Martin) en Lesley-Ann Brandt (demon-handlanger Mazikeen).

Echt een grote aanrader als je lekker 45 minuten op de bank wilt chillen met goed entertainment! 😁

 

Reputatie 7
Badge +14

®️️Netflix

The Christmas Chronicles Trailer 🎄

Het verhaal van een broer en zus, Teddy en Kate Pierce, die het plan hebben gevat om op kerstavond de Kerstman op te wachten en te filmen. Hun plan draait echter uit op een onverwachte reis waar de meeste kinderen alleen maar van kunnen dromen. Nadat ze de Kerstman hebben gespot, sluipen ze namelijk in zijn slee en beleven een bijzonder avontuur.

 

Reputatie 7
Badge +14

The Christmas Chronicles 2 nu op Netflix 

Trailer YouTube

In 2018 ging The Christmas Chronicles in première bij Netflix. In deze vrolijke familiefilm probeert een jong meisje de Kerstman stiekem vast te leggen op film. Samen met haar broer trekt ze er met kerstavond op uit. Als Santa de kinderen ontdekt, is dat het begin van een onvergetelijk avontuur! De kerstfilm was een hit en een vervolg werd snel aangekondigd. En dankzij deze teaser weten we nu ook wanneer NU! 🎄👍🏻 
 
Kate is inmiddels een tiener en niet blij met de nieuwe relatie van haar moeder. Ze loopt weg en belandt op de Noordpool, waar een ondeugende elf Kerstmis wil dwarsbomen.

En let op er is nu al spraken van een deel 3, maar daar moeten we nog lang op wachten.

Voor nu Veel kijk plezier

Reputatie 7
Badge +9

@JaimyR1 Jaimyyyy welcome back! We hebben je hier gemist! Welke kerstklassieker ga jij checken met de feestdagen? Mijn favoriet is en blijft Home Alone 2 Lost in New York!

Reputatie 7
Badge +4

@JaimyR1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nog een tip: Deze december zijn er vele vele vele muziek documentaires toegevoegd op zowel Netflix als Amazon Prime Video. Ik zie documentaires over Ray Charles, Metallica, Santana, etc. Ge-wel-dig voor musicale feestdagen en in aanloop naar de Top2000!

Reputatie 7
Badge +14

@JaimyR1 Welkom meer dan welkom wat leuk om je te lezen…… 💐🎄😍

Reputatie 7
Badge +9

@CrisTien Die film ziet er heel leuk uit! Ik houd ook echt van Franse films!:heart_eyes:

Reputatie 7
Badge +14

Netflix: a christmas prince kijken. Leuke film. 🤣😂
Nog even nagenieten tot volgende kerst!  Mierzoet maar ook een erg leuke film! 
 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Dit moet je weten voor dat je “Soul” kijkt.

Prachtig! Meer woorden heb ik niet! 
 

Soul trailer ⬅️

 

Reputatie 7
Badge +4

Thanks. Briljante serie

Reputatie 7
Badge +4

https://www.goplay.be/de-mol
Voor de liefhebbers; de Mol is weer begonnen. En die Vlaamse variant topt in ieder opzicht weer de Nederlandse. Waan-zin-nige plottwists tot de laatste seconde van de uitzending. Gratis te zien via goplay.

Reputatie 7
Badge +14

 

For Life

2020 ‧ Crime ‧ 1 seizoen Videoland 

For Life is door zender ABC verlengd met een tweede seizoen. Het rechtbankdrama werd in Nederland onlangs toegevoegd aan het aanbod van Videoland. For Life is losjes gebaseerd op het verhaal van Isaac Wright Jr, die onterecht veroordeeld werd voor een drugsmisdrijf, maar zich in de gevangenis omschoolde tot advocaat en zichzelf vrij wist te pleiten. In de tv-bewerking geeft Nicholas Pinnock gestalte aan een man in een gelijksoortige situatie: we zien hoe de door hem gespeelde Aaron Wallace in de gevangenis als advocaat elke week een medegevangene bijstaat, terwijl hij ondertussen zijn eigen onschuld probeert te bewijzen. For Life is een van de nieuwe tv-projecten van 50 Cent, die eerder succes had met het door hem geproduceerde Power.


 

 

Reputatie 7
Badge +14

Griezelfilms ik sla ze over! 
Ik zie gelijk overal spinnen en ratten JakkieBah 

Veel kijk plezier allemaal

Reputatie 7
Badge +9

@TAVL

Wat een top lijstje! The Grand Budapest hotel staat absoluut in mijn lijst van meest entertaining films. De sfeer die Anderson creëert is heel bijzonder. Ik heb ook heel erg genoten van Jojo Rabbit. De kinderen acteren zo goed en Taika als Hitler is hilarisch. Ik heb vooral zin om Coming 2 America te zien. Vanaf vrijdag te zijn op Prime Video. Ik heb deel 1 wel 20 keer gezien dus hoop dat deel 2 ook heel goed is. Fingers crossed!:fingers_crossed_tone2:

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb een paar reuze tips. Niet van mijzelf.

 Gewoon gepikt van T-mobile ☺️ Nieuwsgierig?😎 Klik hier je krijg er geen spijt van. 
En o ja de titel ‘films voor senioren’ moet je gewoon vergeten want dit zijn films voor allemaal en iedereen! 
Zucht ‘Films voor senioren’🙈🕺😏 🥶😡

Veel kijk plezier! 

Reputatie 7
Badge +4

Love it. Nu al zin in deze serie. Helemaal vibed na het zien van de teaser. Hou van middle earth!

Lord of the Rings: The Rings of Power

Amazon Prime Video original series. Coming soon!

 

https://www.youtube.com/watch?v=v7v1hIkYH24

Reputatie 7
Badge +14

Tips van Tmobile.

Doe er je voordeel mee! 
Zin in een avond bingewatchen? Met deze leuke series op Netflix ben je niet achter je beeldscherm weg te slaan. Ontdek ze snel! 👇

BINGEWATCH-ALERT! LEUKE SERIES OP NETFLIX

 

Reputatie 7
Badge +4

American History X - Netflix & Prime

In het kader van pareltjes uit het verleden; American History X. Deze harde film over het beteren van je leven en het willen voorkomen dat geliefde familieleden in dezelfde valkuil stappen. Een steengoede film, die iedere filmliefhebber gezien moet hebben. Ik weet zeker dat deze in de komende weken weer op mijn TV knalt.

Reputatie 7
Badge +14

Vanavond voor het eerst sinds Corona weer naar de bioscoop geweest. 
“De slag om de Schelde” 

Hou je van oorlogsfilm? Dan kan ik deze film aanbevelen.

Van het begin tot het eind Spannend.  Nu ook op Netflix

 

 

Reputatie 7
Badge +14

The Mountain Between Us 

The Mountain Between Us is op vrijdag 11 september om 20:30 te zien op Net 5.

Romantisch avonturendrama naar het gelijknamige boek van Charles Martin over twee vreemden (Elba en Winslet) die bij elkaar in een chartervliegtuigje stappen dat neerstort in het hooggebergte. Waarna de twee, samen met de hond van de overleden piloot, moeten zien te overleven in de vrieskou. Grote Hollywoodfilm was de beloning voor de twee Oscarnominaties die de Palestijnse regisseur Abu-Assad kreeg voor Paradise Now en Omar. 
 

Trailer

 

Reputatie 7
Badge +14

De feestdagen komen eraan, en we zijn nog steeds niet verlost van Corona en de regels

Daarom zou het leuk zijn om elkaar weer wat tips te geven om de avonden door te komen met een glimlach.

Ik begin met een familiefilm op Netflix 

Een jongen met de naam Kerstmis

Nikolas is een doodgewone jongen die op een buitengewoon avontuur vertrekt naar het besneeuwde noorden, op zoek naar zijn vader die op een zoektocht is naar het legendarische Elfen dorp, Elfhelm. Samen met het eigenwijze rendier Blitzen en een trouwe muis ontdekt Nikolas al snel zijn lotsbestemming in dit magische, komische en vertederende verhaal dat bewijst dat niets onmogelijk is.

 


Veel kijkplezier en schroom niet om jullie keus toe te voegen.

Reputatie 7
Badge +14

News Of The World 

 Prachtige film met Tom Hanks in de hoofdrol 

Vijf jaar na de burgeroorlog, begeleidt een veteraan een tienjarig meisje over de meedogenloze vlaktes van Texas. De lange reis verandert echter in een strijd om te overleven, aangezien ze voortdurend gevaar lopen.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Helaas de kerstfilms zijn weer voorbij, We gaan weer voor het echte werk 😀🧨

Vanavond  ‪@Netflix‬ “outside the wire” gekeken. 

 

 

Soms spannende film met verrassende afloop. 

 

 


 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Het is december dus een heerlijke maand voor kerstfilms! :heart_eyes: Welke kerstfilms heb jij al gezien?

Reageer