Beantwoord

[Music Monday] Community playlist deel en win!



Toon eerste reactie

133 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen meelezers en geïnteresseerder, iedereen kan meedoen wees niet verlegen!🎶😂


Ik ga deze week voor ‘Tijdloze classiekers’ (alle talen welkom)


Benny Neyman 

 Een vrijgezel gaat pas slapen

https://youtu.be/RYqX6LyG9LQ

 

Rob de Nijs

https://youtu.be/0jqBGpQJfEY

Zachtjes tik de regen tegen het zolder raam


Ramses Shaffy 

Laat me

https://youtu.be/fyTvY_7ws30

 

 

Wat is jouw top 3 van de week? Deel het in dit topic en geef ons een seintje als je ze hebt toegevoegd aan de playlist. :heart_eyes:

Reputatie 4

Love it!

 

  1. Sheryl Lee Ralph - In The Evening
  1. Mark Morrison - Return of the Mack 
  1. Rockwell - Somebody's Watching Me
Reputatie 7
Badge +9

Oehhhh i love me some classics!

Frank Sinatra - My Way

Cyndi Lauper - Girls just wanna have fun

Gloria Gaynor - I will survive

Alle 3 nummers waar ik altijd naar kan luisteren. :heart_eyes:

Reputatie 7
Badge +4

Classics… yummie!

  1. The Doors - The End
  2. Queen - Bohemian Rhapsody
  3. Led Zeppelin - Stairway to heaven. 
Reputatie 7
Badge +14

Er zijn zoveel Tijdloze classiekers’ 

Kom op leden anders ga ik ze voor jullie zingen en dat wil je echt niet.🙈

Hoe te zoeken? Kijk op YouTube en vul de naam muziekstijl genre in. 🎶  simpel toch? 

Reputatie 7
Badge +14

Wat is jouw top 3 van de week? Deel het in dit topic en geef ons een seintje als je ze hebt toegevoegd aan de playlist. :heart_eyes:

Reputatie 7
Badge +4

Love it! Zit gelijk weer in de films.

  • Gladiator - The Battle
  • Black Hawk Down - Hunger
  • Pirates of the Caribbean - de tune der tunes. ;)

Waarom? Omdat dit stuk voor stuk magische films zijn, met kippenvelmuziek. In een paar noten weet je om welke film het gaat.

Reputatie 7
Badge +9

Hey allemaal,

Deze week hebben we een speciaal thema, namelijk: Hans Zimmer muziek! Ik heb de Music Monday van deze week geclaimd, omdat ik echt fan ben. Ik ben in 2019 naar Hans Zimmer in Concert geweest en ik heb al kaartjes voor de volgende show in het Ziggo Dome. Het is nog even wachten, want hij is een jaar uitgesteld naar maart 2022, maar geloof me, het zal het helemaal waard zijn! :heart_eyes::raised_hands_tone2:

Voor mij een hele moeilijke top 3, want elke film heeft zoveel goede composities. Daar gaat ie!

 

#1 Captain Jack Sparrow - Pirates of the Caribbean

#2 Oogway Ascends – Kung Fu Panda

#3 Time - Inception

 

Wat zijn jouw favorieten die je gaat toevoegen aan de T-Community playlist?

Reputatie 7
Badge +14

Hey allemaal,

Deze week hebben we een speciaal thema, namelijk: Hans Zimmer muziek! Ik heb de Music Monday van deze week geclaimd, omdat ik echt fan ben. Ik ben in 2019 naar Hans Zimmer in Concert geweest en ik heb al kaartjes voor de volgende show in het Ziggo Dome. Het is nog even wachten, want hij is een jaar uitgesteld naar maart 2022, maar geloof me, het zal het helemaal waard zijn! :heart_eyes::raised_hands_tone2:

Voor mij een hele moeilijke top 3, want elke film heeft zoveel goede composities. Daar gaat ie!

 

#1 Captain Jack Sparrow - Pirates of the Caribbean

#2 Oogway Ascends – Kung Fu Panda

#3 Time - Inception

 

Wat zijn jouw favorieten die je gaat toevoegen aan de T-Community playlist?

Ik begin te begrijpen waarom je fan bent! Ik ga verder luisteren. Hartelijk dank voor dit lesje 🎶 muziek! 
 

Reputatie 7
Badge +9

Hans Zimmer is a genius!

Mijn top 2:

Gladiator

The Dark Knight

 

Reputatie 7

Hey @Marciano,

Ik moet zeggen dat deze keuzes niet te maken zijn! :heart_eyes: Hans Zimmer heeft, zoals je terecht zegt, zoveel mooie composities gemaakt en zo’n enorme impact gehad met zijn soundtracks, hoe moet ik daar ooit een top 3 uit kiezen?! :smile: Here goes nothing!

  1. Planet Earth II - Suite 
  2. Interstellar - Stay
  3. The Dark Knight Rises - Rise

Eervolle vermeldingen voor Gladiator, Blade Runner 2049, Dunkirk, Pearl Harbor, Sherlock, Inception, The Lion King en many, many more! :raised_hands:

 

PS: Ik ben echt maar een heel klein beetje jaloers op je tickets… :rolling_eyes::grin:

Reputatie 7
Badge +4

Oeh… Planet Earth heeft inderdaad een prachtige score. En natuurlijk prachtige beelden vermengd met een iconische stem.

Reputatie 7
Badge +14

Hier komt ie dan……tatatata…. En de winnaar van  de 3 maanden gratis DEEZER in de maand juni is………. @TAVL  veel plezier ermee Tavl ik hoor graag of je genoten hebt van de gratis 🎶🎶🎶🎶
 

Zo nu staan alle deuren weer open voor iedereen. Ok 3 maanden DEEZER winnen? Doe dan gratis mee! 

Reputatie 7
Badge +14

Wat is jouw top 3 van de week? Deel het in dit topic en geef ons een seintje als je ze hebt toegevoegd aan de playlist. :heart_eyes:

Deze week gaan we voor “Summer vibes”

 

M’as M’as M’as Rolf Sanchez
https://youtu.be/su5mSoREoso gezellig nummer en meezinger.

 

Kensington 

Uncharted

https://youtu.be/950wh1TvJEk 

Dit nummer hoort even bij mijn zomer omdat ik het elke dag even beluisterd als herinnering aan 2 Corona slachtoffers. 

 

The Shorts [1983]

Come on sava

https://youtu.be/wcYVLS0E1GE hoe leuk was dit nummer .

Het nummer is uit de ijskast gehaald in een TV reclame, en wil niet meer uit mijn hoofd.!

 

Met vriendelijke groet, 

Cristien

Reputatie 7
Badge +9

Hier komt ie dan……tatatata…. En de winnaar van  de 3 maanden gratis DEEZER in de maand juni is………. @TAVL  veel plezier ermee Tavl ik hoor graag of je genoten hebt van de gratis 🎶🎶🎶🎶
 

Zo nu staan alle deuren weer open voor iedereen. Ok 3 maanden DEEZER winnen? Doe dan gratis mee! 

Yeahh congrats @TAVL Who’s next? Deel je leukste liedjes en maak kans op gratis Deezer!

Reputatie 7
Badge +16

Gefeliciteerd @TAVL! 😁

Summer vibes, dat is zeer toepasselijk nu het deze week qua temperaturen/zon weer iets omhoog lijkt te gaan! Deze keer geen hardrock of metal, maar gewoon kickass klassiekers die je zo op vakantie brengen.

 

Sugar - Robin Schulz (feat. Francesco Yates)
Een heerlijk zomerse track met een verslavend gitaar riedeltje waar ik stikjaloers op ben haha. Brengt je echt perfect in die optimale zomerse sferen. Genieten in de zon, cocktail erbij, goed gezelschap: perfect!

 

Summer Jam - The Underdog Project

Deze oorwurm uit 2003 moet op elk summer vibes lijstje komen. Alles om een geweldige zomervakantie tegemoet te gaan zit erin. Van de fluitjes, de clip en de lyrics (“Bronze skin and cinnamon tans”). 

 

Fireball - Pitbull feat. John Ryan

In 2018 ging ik met drie vrienden naar Kroatië en deze stond vrijwel continu aan in de auto op de heenweg. Gewoon chill, vrolijk en extreem catchy. Een absolute zomertopper! 

Reputatie 7
Badge +14

Dit is DE plek waar we iedere maandag onze top 3 songs gaan delen met iedereen zodat we aan het einde van het jaar samen een T-Mobile playlist kunnen maken en iedereen laten genieten van onze/jullie geweldige muzieksmaak. 


Goedemorgen, deze zonnige week gaan we voor de jaren 90 muziek!

Je kan gebruik maken van YouTube Als je niet helemaal meer weet welke Muziek toen hot was! 😂
 

Ik trap af met 

Nothing compares – Sinead O’Connor 2U 


WIL NIET DAT JE WEGGAAT

clouseau


LIVING ON MY OWN

freddie mercury

 

Wat is jouw top 3 van de week? Deel het in dit topic:heart_eyes:

 

 

Reputatie 7
Badge +9

As a 90s kid I sure love the 90s!

Mijn top 3:

Spice girls-Wannabe

No doubt- Don’t speak

Coolio- Gangsta’s Paradise

 

 

Reputatie 3

Hallo lieve luisteraars,

Deze week is het thema Beste Rappers / HipHop! :sunglasses: Dit thema is mij op het lijf geschreven, lekker bouncen op de beat. Toen ik jong was kwam ik dankzij mijn broer in aanraking met hiphop. Ik hoorde deze muziek voor het eerst bij ons thuis door zijn boxen ‘’dreunen’’. Mijn ouders waren er minder blij mee maar ik vond die bass en rap helemaal top. De teksten verstond ik toen nog niet goed, soms maar beter ook.. Wu-Tang forever (1997) was een van de eerste hiphop albums die ik thuis luisterde. 

Deze onderstaande nummers zijn mij altijd bij gebleven en daarom is dit mijn top 3:

Dr. Dre – Still Dre

 

2Pac – California love
 

 

Wu-Tang Clan – C.R.E.A.M.


Wat zijn jouw favorieten die je gaat toevoegen aan de T-Community playlist:grin:

Reputatie 7

Héél herkenbaar, die oudere broer met z'n albums. Dat was ook hier het geval. Ik geniet regelmatig van de volgende platen;

  1.  Guru (Jazzmatazz project) - Loungin’ Een zomerse plaat waar je, de titel zegt het al, kan loungen. Heerlijke old school rap.
  2. Dizzee Rascal - I Luv U Grime muziek. Grimmige rap van de straten van Engeland. Korte spits over een breakbeat, zo’n 130-140 beats per minuut. M’n lievelingsgenre als we HipHop bespreken.
  3. Kano - This is England. Ook een grime-artiest, maar enorm veelzijdig. In dit nummer een ode aan Engeland in een meer traditionele manier. 

Enjoy!

Reputatie 7
Badge +9

Voor mij is Eminem absoluut de nummer 1 dus hieronder mijn top 3 van beste hiphop tracks/rappers of alltime.

Eminem- Stan

One of the best written songs!

Eminem- Lose yourself

Love the movie and love this track. Dit is mijn gymsong (wanneer ik ga...)

2Pac- Changes

2Pac is na Eminem de beste rapper. Zijn sound en lyrics zijn legendary. 

Reputatie 7
Badge +16

Hiphop is altijd één van mijn favoriete genres geweest, er zitten zoveel superchille en catchy beats en bass drops in. Dikke propz naar Mr. Mechanic a.k.a. Dr. Dre! 

-Alles van Bone Thugs N Harmony is kickass, maar vooral deze klassieker: Crossroads

Dat gospel/bluesy intro is geweldig en brengt je zo terug naar de roots van waar deze flowende stijl vandaan komt.

 

-Outkast - Ms. Jackson

Hoe ziek vaak ik deze niet destijds op MTV en The Box voorbij heb zien komen, direct hooked! Wat een awesome nummer en de eerste kennismaking met de eindbazen van Outkast. Ik heb jarenlang gedacht dat ze zongen: “I'm sorry Ms. Jackson” omdat het een soort ode/excuusbrief aan Janet Jackson was, maar goed ik was jong en onnozel.

 

-Jay Z & Linkin Park - Points Of Authority/99 Problems/One Step Closer

Technisch gezien niet 100 procent hiphop, neigt meer naar raprock, maar goed de nuance daarin is vrij minimaal en in principe behoort rap tot een sub van hiphop als je het zo bekijkt. Dit was voor mij destijds de ultieme combi van mijn twee favoriete genres toen: hardrock/metal en hiphop. Iedereen kent de klassieker van Jay Z, maar deze combi is echt enorm gaaf. Het hele project is trouwens fantastisch; staan veel mooie gems tussen die je bij het zien van de titel wellicht niet meteen verwacht.

 

Reputatie 3

@Boris @Jason @Hajar 

Lekkere nummers! Vooral Bonethugs, dizzee rascal en Guru :sunglasses:

 

De Music Monday staat vandaag voor Soul classics!

 

Wij zullen ons even voorstellen: Martijn Smit en Sebas Krijgsman van Talent Acquisition bij T-Mobile. Al eens gedacht om voor T-Mobile te komen werken? Alle collega’s hebben de Challenger Mindset. Jij ook? Kijk op www.teammagenta.nl voor al onze vacatures, een virtuele rondleiding door onze CEO Søren Abildgaard en o.a. de T-Mobile Talent Show.

 

Deze 3 Soul Classics geven je extra inspiratie!

 

McFadden & Whitehead – Ain’t No Stoppin’ Us Now

https://deezer.page.link/8YMYZsCY6jGCBaiZ6

 

Hot Chocolate – Everyone’s A Winner

https://deezer.page.link/8YMYZsCY6jGCBaiZ6

 

Bill Withers - Lean On Me

https://deezer.page.link/aXkbX3L2Zo1oxXVe8

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @sebaskrijgsman en @Martijn, welkom op de Community!

Soul is toch zo heerlijk! Als ik aan soul muziek denk schieten drie namen me direct te binnen: Otis Redding, Aretha Franklin en Marvin Gaye. 

The King of Soul a.k.a. Otis Redding: (Sittin’ on) the Dock of the Bay

The Queen of Soul a.k.a. Aretha Franklin: Respect

The Prince of Soul a.k.a. Marvin Gaye: I heard it through the Grapevine

Heel veel beter dan deze drie geweldenaars gaat het niet worden. Wat een passie en muzikaal talent, echt om je vingers bij af te likken. Alle drie veel te vroeg heengegaan, vooral Otis en Marvin. Gelukkig wel vereeuwigd in onze harten dankzij hun prachtige muzikale legacy!

Reageer