Beantwoord

[Music Monday] Community playlist deel en win!


Reputatie 7
Badge +14

Daar issie dan, the soon to be legendary playlist to have ever existed. En hoe gaan we dat regelen? Samen met jullie!  

 

Dit is DE plek waar we iedere maandag onze top 3 songs gaan delen met iedereen zodat we aan het einde van het jaar samen een T-Mobile playlist kunnen maken en iedereen laten genieten van onze/jullie geweldige muzieksmaak. We kunnen iedere week een genre uitkiezen en daar muziek van delen. In de comments kun je jouw top 3 van de week delen en tevens maak je ook kans op gratis 3 maanden Deezer:heart_eyes: De 3 winnaars worden maandelijks random geselecteerd en mocht je al Deezer hebben dan mag je die ook cadeau geven aan een ander because we love to give! 

 

Zelf bezit ik een grote vinyl collectie, omdat plaatjes draaien toch mijn voorkeur geniet.
Maar hè laten wij eens kijken of ik van mening kan veranderen doormiddel van DE T-MOBILE PLAYLIST van het jaar!  Je kan je nummers zelf toevoegen aan de T-Community playlist. 

 

Hoe voeg je muziek toe aan de T-Community playlist?

Open T-Community playlist of zoek in Deezer de T-Community Users Faves playlist. Markeer T-Community Users Faves als favoriet en selecteer vervolgens de nummers die je wilt toevoegen aan de playlist. 

 

 

Wat is jouw top 3 van de week? Deel het in dit topic en geef ons een seintje als je ze hebt toegevoegd aan de playlist. :heart_eyes:

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 27 December 2021, 10:13

Bekijk origineel

133 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen, 

Waarmee kan je beter het jaar afsluiten dan aan een tafel met familie en vrienden, een goed glas wijn een gezellig gesprek met op de achtergrond dinner muziek.

Mijn keuze voor de laatste week van 2021

 

Best Blues Music | Beautilful Relaxing Blues Music

Frank Sinatra -Summer Wind (1966)

Laura Pausini - La Solitudine

Veel wegen leiden in 't nieuwe jaar
Kies enkel de beste
“Die van gezondheid en geluk” 

Cris

Reputatie 7
Badge +4

 

Stromae - Santé

https://www.youtube.com/watch?v=P3QS83ubhHE

Queen - I want to break free

https://www.youtube.com/watch?v=Z3w5gVM_4y8

Christine - House of Love, als ode aan Cristien. Ze heeft veel moeite voor dit topic gedaan en zonder haar was dit topic niet geworden wat het was. Een SU met een hart van goud.

https://www.youtube.com/watch?v=wIKpkjlptNY

 

Reputatie 7
Badge +16

Een prachtige manier om 2021 mee af te sluiten! 🎉💚💐🎁

ABBA - Happy New Year

 

Nat King Cole - Happy New Year

 

Alice in Chains - Down in a Hole

 

Drie heerlijke songs om dit jaar met pieken en dalen mee af te sluiten. Alvast aan iedereen: een gezonde, gezellige en gelukkige jaarwisseling toegewenst! Hopelijk wordt 2022 een jaar waarin we elkaar vaker kunnen bezoeken en omarmen! 🤗

Reputatie 7
Badge +9

Ik sluit het jaar af met nummers waar ik vrolijk van word! Toevallig allemaal van BTS :grin:

Butter van BTS maakt mij deze dagen heel blij. Je kan er lekker op viben en dansen. 

 

Een ander nummer dat niet mag ontbreken is My Universe- Coldplay ft BTS. Vind de boodschap vooral heel mooi. 

 

Laten we het jaar afsluiten met een dansje. We don’t need permission to dance so let’s go! 

 

Happy New Year allemaal. Ik wens jullie veel liefde, gezondheid en geluk in het nieuwe jaar. Laten we 2022 knallend in gaan! 

Reputatie 7

Woehoe zo leuk om al jullie nummers te zien, dus dan kan ik natuurlijk niet achterblijven! Ik ga swingend 2021 uit en dansend 2022 in met de volgende nummers:

CKay - Love Nwantiti Remix:

 

Busy Signal - Move To The Music:

Antoon & Big2 - Leuk

 

Alvast een fantastisch nieuwjaar allemaal! Maak er wat moois van ✨

Reputatie 7
Badge +14

Ik wil graag een ode brengen aan Henny Vrienten 😢

Helaas is hij vandaag overleden. 
Henny Vrienten interview

Herman Brood & Henny Vrienten & the Wild Romance:" Live in Paradiso 

Henny en Herman Brood
 

Is dit alles

Reputatie 7
Badge +14

Bron tekst : AD

Vrienten was sinds 1980 de frontman van Doe Maar. De band had hits met nummers als Sinds 1 Dag Of 2 (32 jaar)Is Dit Alles en Smoorverliefd. De groep ging oorspronkelijk in 1984 uit elkaar, maar kwam sinds een reünie in 2000 toch weer geregeld bij elkaar. Doe Maar zou afgelopen najaar beginnen aan een afscheidstournee, maar die werd afgezegd vanwege de ziekte van Vrienten. Ook maakte hij samen met George Kooijmans en Boudewijn de Groot deel uit van het trio Vreemde Kostgangers.

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik wil graag een ode brengen aan Henny Vrienten 😢

Helaas is hij vandaag overleden. 
Henny Vrienten interview

Herman Brood & Henny Vrienten & the Wild Romance:" Live in Paradiso 

Henny en Herman Brood
 

Is dit alles

Aaaahh May he rest in peace 💗

Reageer