Puppies!

  • 23 March 2021
  • 8 reacties
  • 95 Bekeken

Reputatie 6

De titel zegt genoeg, puppies! Het is vandaag namelijk National Puppy Day in de US of A.

Oké, dat geldt dan niet voor ons, maar wat mij betreft mag het elke dag puppy-dag zijn. Overal! Ik heb zelf al, zo lang als ik me kan herinneren, de wens om voor een hond te zorgen. Maar je weet hoe die dingen gaan. Je partner wilt dat niet, dus je sluit een compromis en er komt geen hond. Wat mijn vriendin waarschijnlijk nog niet snapt, honden zijn de fysieke manifestatie van liefde! :heart:

Voor iedereen die dat wel begrijpt, enjoy (ik ben even 8 minuten afgeleid)! 

Op wie hier mag ik ‘jaloers’ zijn, wie heeft een hond?


8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hahaha wat een schatjes. 
Huisdieren kosten veel geld en energie maar zijn geweldig eerlijk gezelschap 

Reputatie 6

Het is inderdaad een hele verantwoordelijkheid, tegelijkertijd (voor mij) meer dan waard!

Reputatie 7
Badge +16

Honden zijn niet voor niets onze beste vrienden en meest trouwe kompanen! 😍

Dankzij mijn wederhelft mag ik me gelukkig prijzen met twee schatten van viervoeters: doodles. Een goldendoodle en een labradoodle. 

Dit zijn de schatjes:

 

Reputatie 7
Badge +4

Ze lijken sprekend op hun baasje @Jason. 

Onze pup wordt alweer grooit. Een echte Duck toller retriever. Eentje met een aardig handleiding, maar ook gelijk een stok achter de deur om vaak op pad te zijn. ;)

Reputatie 6

@Jason Wat zijn ze blij!! :heart_eyes:

Reputatie 7
Badge +4

Ik ben toch iets meer van de katten, maar gun natuurlijk iedereen geweldig (huis) gezelschap:blush:

 

Reputatie 6

Ik ben toch iets meer van de katten, maar gun natuurlijk iedereen geweldig (huis) gezelschap:blush:

 

@Seccie, Ik love diertjes in general, tegelijkertijd was er blijkbaar gisteren een kat bij ons naar binnen gesneakt, even gekotst op de grond, en weer het raam uitgesprongen. Geen kopje, geen pettings. Niets! :rolling_eyes:

https://media.giphy.com/media/XqqT5DT89YpUs/giphy.gif

 

Reputatie 7
Badge +4

 

Ik ben toch iets meer van de katten, maar gun natuurlijk iedereen geweldig (huis) gezelschap:blush:

 

@Seccie, Ik love diertjes in general, tegelijkertijd was er blijkbaar gisteren een kat bij ons naar binnen gesneakt, even gekotst op de grond, en weer het raam uitgesprongen. Geen kopje, geen pettings. Niets! :rolling_eyes:

https://media.giphy.com/media/XqqT5DT89YpUs/giphy.gif

 

He bah… dat is nog eens stank voor dank… of in dit geval viezigheid op de grond.
Wij hebben hier ook een buurtkater (middenin) die regelmatig langskomt om de restjes voer van onze eigen katten op te snoepen. Soms schuilt / overnacht hij bij ons bij slecht weer. 

(ik wilde ook een foto toevoegen, maar die werd helaas niet zichtbaar) 

 

Reageer