Recap van het veranderen van ons gedrag

  • 28 March 2022
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken
Recap van het veranderen van ons gedrag
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 5731 reacties

We zijn precies een maand verder nadat wij jullie hebben opgetrommeld om jezelf meer uit te dagen en bewust te worden van je gedrag. Jullie hebben hier erg leuk aan mee gedaan en hieronder zetten wij dan ook de highlights op een rijtje. 

 

Sponsorloop

Om te beginnen is iedereen hartstikke benieuwd of het @TAVL gelukt is om 100 kilometer te rennen. En hoe? Het is maar liefst 102,94 kilometer geworden. In zijn topic kun je nog alle ins en outs teruglezen van deze loop. Het was pittig, maar he did it. Wij zijn dan ook hartstikke trots op deze topper! Wat ook onwijs gaaf is, is dat er een heel mooi bedrag is opgehaald voor Join Us. Er is maar liefst € 650 binnengekomen. Hier zijn wij iedereen heel erg dankbaar voor!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Haalbare doelen

Ook @Seccie@CrisTien en wij zelf zijn aan de slag gegaan met onze doelen. Het toffe was dat iedereen zijn doelen heel erg van elkaar verschilden. Zo was @Maurice aan het oefenen om 202 kilometer te fietsen, waren @CrisTien en ikzelf volop aan het wandelen geslagen, wilde @Marciano nóg fitter worden dan hij al is en wilt @Seccie een gave bergrace realiseren dit najaar. Jullie enthousiasme werkte aanstekelijk en heeft ons gemotiveerd om lekker door te blijven gaan met onze doelen.  
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Het was echt onwijs leuk om te zien hoe iedereen elkaar motiveerde en hoe lekker wij er allemaal in zaten. Heel erg bedankt allemaal voor het delen van jullie doelen. Wat ons betreft is deze challenge zeker geslaagd. 
 

Ga jij zelf nou nog aan de slag met vette doelen en kan jij wel een duwtje in de rug gebruiken voor wat extra motivatie? Maak dan een eigen topic aan in onze FUN-sectie en dan gaan wij jou daar volop bij helpen! 🔥


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Trots op jullie! @TAVL @Seccie @CrisTien @Maurice @Lisa 

Ik ben erg benieuwd naar het totaal opgehaalde bedrag. Wat ik laatst hoorde vond ik al mooi, dus dat kan alleen nog maar mooier zijn geworden!

Ik denk dat ik de laatste week in april en de laatste week in mei weer zo’n weekje met uitdagingen inplan. Nog even goed fit worden voor de zomer. Ik hoop dat er dan ook weer iemand meedoet! 💪🏻

Reputatie 7
Badge +14

Beste allemaal, ik loop nog steeds.

Soms iets minder maar wel elke dag. 

Geef niet op! 

Reageer