Beantwoord

Redactie presenteert: Secret Santa, wij delen uit!

  • 18 November 2021
  • 11 reacties
  • 191 Bekeken

Reputatie 7
Badge +8

Hoe kunnen we de Holiday Spirit maand beter aftrappen dan met de introductie van Secret Santa? Ja ja, it’s time voor cadeautjes en verrassingen!:gift:

 

Wie is Secret Santa?:santa:

Jullie hebben vast weleens gehoord van de Kerstman en wat voor toffe dingen hij allemaal meebrengt. Dit doet hij uiteraard niet in zijn eentje en daarom heeft hij zijn partner in crime ingeschakeld, namelijk de Secret Santa! In deze feestmaand staat wellicht Secret Santa dan ook bij jou voor de deur met iets gaafs!

 

Wat moet ik hiervoor doen?

Geen zorgen, je hoeft geen speciale talenten te hebben om in de prijzen te vallen! Omdat het een feestelijke maand is, wilt Secret Santa graag iedereen de kans geven om juist iets moois voor elkaar te doen. Er is dus één regel en dat is dat je niet jezelf mag opgeven, maar je zet juist iemand anders in de spotlight die het verdient om verrast te worden.

 

Vertel ons in de comments waarom … de verrassing verdient en wie weet komt Secret Santa bij hem/haar langs! :christmas_tree:

 

Alleen voornaam is voldoende, (adres)gegevens zijn nog niet nodig. Wij contacteren de winnende inzending via een PM. 

 

 

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 10 January 2022, 15:09

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +14

 O dat is gaaf! Ik weet wel iemand!  Waar vul je dat in? Of moet dat openbaar?

Reputatie 7
Badge +8

@CrisTien Je mag het hier in de comments achterlaten!:grinning:

Reputatie 7
Badge +14

Ik wil Linda. K graag verrassen.  Een leuke meid met een gezellig gezin.
Ze heeft  een mega zwaar jaar achter de rug, 
Wat zou het top zijn om haar te laten glimlachen. 👍🏻🧑‍🎄 
 

Reputatie 7
Badge +1

Vind het een heel mooi initiatief, echter i.v.m. privacy en ook de wetgeving daar omtrent lijkt het me niet verstandig om namen op een openbaar platform te laten plaatsen.

Eventueel door middel van een prive post naar een van de moderatoren.?

Reputatie 7
Badge +14

Vind het een heel mooi initiatief, echter i.v.m. privacy en ook de wetgeving daar omtrent lijkt het me niet verstandig om namen op een openbaar platform te laten plaatsen.

Eventueel door middel van een prive post naar een van de moderatoren.?

Het is niet nodig om namen te noemen, bovendien kan je altijd een naam verzinnen. als iemand bij de gelukkige zit vragen de moderators vanzelf wel om een privé berichtje. 

Het is niet de bedoeling dat wij bijvoorbaat al PB’s gaan sturen.

Het komt vast wel goed, TM gaat altijd al heel voorzichtig met Privé gegevens om.
 @BeMu  kom maar op met je verhaal.🧑‍🎄

Reputatie 7
Badge +8

@BeMu Ik heb het iets aangepast! :grinning: Alleen een voornaam is voldoende of eventueel een andere koosnaam, geen zorgen.

Reputatie 3

Onze schoonzus Marja verdient een verrassing omdat ze is wie ze is en er altijd is! 😂 en overheerlijke macaroni voor ons en boerenkool voor mij kookt. En dag en nacht letterlijk en figuurlijk voor iedereen klaar staat.  Kleine dingen die het doen tellen ook samen als een groot geluk. 
🎁

Reputatie 7
Badge +8

Vergeet zeker niet mee te doen aan de winactie, als jij ook wil dat wij een speciaal iemand komen verrassen. Je kan nog steeds meedoen!:heart:

Reputatie 7
Badge +8

De winnaar is bekend! Tromgeroffel... @Manes1 jij bent de winnaar van de Secret Santa winactie! Wil je mij voor donderdag 13 januari een privébericht sturen met de adresgegevens + volledige naam van jouw schoonzus Marja? Dan komt de prijs zo snel mogelijk haar kant op!:heart: 

 

Reputatie 7
Badge +9

Gefeliciteerd @Manes1  :grin:

Reputatie 3

Ooooo Grappig en blij voor #schoonzus ze zal opkijken. Verrassing.

Ik ga het nu sturen.  En dank u TM! 

Reageer