Go Green 2022

Selfiedag - Beste smartphone camera

  • 21 June 2022
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken
Selfiedag - Beste smartphone camera
Reputatie 7
Badge +8

Vandaag, 21 juni, is het nationale selfiedag. Ik voel me dan ook geroepen om op deze dag een selfie te maken en daarmee ook de camera op mijn nieuwe smartphone te testen!

 

Ik heb na twee jaar eindelijk weer eens een nieuwe smartphone aangeschaft. Voorheen had ik de iPhone 11 en nu heb ik de iPhone 13 Pro. Deze heeft een iets betere ‘selfiecamera’ dan de iPhone 11 naar mijn idee. Of dit is wat ik mezelf indenk. Alhoewel beide smartphones een camera hebben aan de voorkant met 12 megapixels. Ik ga vandaag dan ook twee selfies met jullie delen uit dezelfde hoek, zonder bewerkingen, filters etc. (dus schrik niet!). 

 

iPhone 11
iPhone 13 Pro

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zien jullie verschil in de kwaliteit? Verder ben ik ook benieuwd welk toestel volgens jullie de beste smartphone camera heeft om dé perfecte selfie te maken. Show them selfies en laat weten in de comments met welke smartphone je deze gemaakt hebt!😍


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Ik ben niet zo’n selfie type…. 🤣  ik schiet wel regelmatig foto’s, maar dan gebruik ik niet de selfie functie behalve voor facetime meetings of iets dergelijks. Terugkomende op bovenstaande foto’s mijn keuze is gevallen op de tweede foto. (iPhone 13 dus) 

Reageer