Spring Flings 2022

T-Mobile en Tele2 presenteren: Spring Flings 2022

T-Mobile en Tele2 presenteren: Spring Flings 2022
Reputatie 7
Badge +9

Klaar voor Ei-zersterke woordgrappen en Egg-ceptionele content? Bereid je voor op chocolade, de Paashaas en leuke winacties op onze Community!

 

Verstop je weegschaal snel in de kast, want het is tijd voor chocoladepaashaasjes, Paasontbijtjes, gourmetten en paaseieren – om te eten, maar ook om te zoeken. Het wordt weer een gezellige maand hier op de Community, want het is bijna Pasen en dat wordt Egg-citing! Ben jij ook klaar voor een nieuw avontuur? Bereid je dan voor, want het is tijd voor Spring Flings 2022🐣


Vanaf vandaag tot en met vrijdag 29 april staat de T-Mobile Community in het teken van Pasen of hoe wij het noemen: Spring Flings! Wat kun je verwachten? Uiteraard dé Easter Egg Hunt, een extra toffe winactie en nog veel meer!

Alle Egg-cellente topics op een rijtje

Kom regelmatig terug in dit topic, want hier zullen we alle topics voor je op een rijtje zetten, zodra ze live gaan. Zo mis je er geen één! 

 


Samen maken we er iets moois van. Bekijk allereerst onderstaande video en bekijk wat je te wachten staat! :point_down_tone2:

 

 


10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hahahahahahahahahhahahahah mafkezen 

Reputatie 7
Badge +4

Hahahaha… lol. Die paashaas wordt vast vastgebonden met een rol ducttape. Of paashaasje prik. Dat zal hem leren om met chocolade te gooien.

Reputatie 7
Badge +16

Geweldig: ei-ndeloos genieten! 😂😂😂👍

Reputatie 7

Haha leukste paashaas die ik ken! 💖

Reputatie 6
Badge +3

Daar is een paashaas stiekem toch voor, @TAVL? Om met paaseieren te gooien? 😜

Reputatie 7
Badge +4

Ik dacht om te vullen met chocolade paaseitjes?!?! Eitje toch?

 

Reputatie 7
Badge +8

@Johrick Het ei-nde is het beste, ik kon ei-ndelijk jou ook terugpakken en bekogelen!😆

Reputatie 7
Badge +14

Hé jullie daar , jullie zijn er als de kippen bij maar als ik jullie was zou ik maar eieren voor jullie geld gaan kiezen want deze keer ga ik mijn stinkende best doen om iets te winnen al is het maar een 🍳 gebakken ei.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zijn jullie nog fanatiek op zoek? Vergeet de nieuwe topics ook niet zoals deze geweldige foto winactie

Reputatie 7
Badge +15

Jazeker! We doen ons best 💪

Reageer