Summervibes 2022

Top 5 beste vakantie apps

  • 26 July 2022
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken
Top 5 beste vakantie apps
Reputatie 7
Badge +9

Zijn je koffers al gepakt en is je toestel helemaal vakantieproof? Dan hoef je alleen nog maar je reis compleet te maken met de beste apps voor tijdens je vakantie!

 

Airbnb en Booking.com

Ben jij ook iemand die last minute een hotel of appartement boekt? Met Airbnb en Booking.com kun je de beste deals vinden. Ga je met een grotere groep? Dan is een appartement via Airbnb wel heel fijn. Dat is vaak mijn nummer één keuze als ik wat langer ergens verblijf. Ik ben ook echt gek op mooie en schone hotelkamers waar je gebruik kan maken van roomservice. Tot nu toe is mijn ervaring met Booking.com echt super geweest. De recensies helpen ook bij een keuze maken. Dus download deze apps en doe er lekker je voordeel mee! #notanadd #justatip

Deezer

Muziek mag natuurlijk niet ontbreken op je vakantie. Met Deezer kun je genieten van de leukste playlists. Ben je opzoek naar lekkere Summerhits? Say no more! Onze Cristien voorziet ons van de leukste Summerhits waar we de zomer wel mee doorkomen. Check haar Summerhits topic en als je tips hebt, deel ze vooral! #summerhits

Ebook en Netflix

Wil je lekker wegdromen met een heerlijk boek? Of wil je liever genieten van een filmavond op de beach? Met deze apps heb je genoeg entertainment om de zomeravonden door te komen. Enige wat je nog nodig hebt, is een heerlijk drankje en wat snacks en je bent klaar voor een perfect summernight! In ons blog vind je de laatste Netflix tips. 

 

Tripadvisor

Op vakantie heb je natuurlijk zo veel keus! Of het nou gaat om restaurants of de leukste bezienswaardigheden. Met Tripadvisor krijg je een goed beeld van wat je kan verwachten. Ik vind het zelf super handig dus hopelijk jij ook!

Google Maps

Ik denk dat deze app inmiddels zo belangrijk is geworden voor ons allemaal, we kunnen haast niet meer zonder! Met Google Maps weet je altijd zeker je bestemming te vinden. Of je nou met de auto, ov, fiets of te voet gaat. Google Maps got you!

Wij wensen iedereen die op vakantie gaat een hele fijne vakantie! Geniet ervan en veel succes en plezier met deze apps!


3 reacties

Bedankt voor het geweldige delen

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @gehlotsur graag gedaan! We hopen dat je er wat aan hebt tijdens je vakantie! 😊

 

Groetjes, 

Pharwin 

ja, bedankt voor je vriendelijke antwoord tellculvers com survey taco bell breakfast hours

Reageer