SUMMERVIBES 2022

Top 5 Onmisbare gadgets tijdens je vakantie

  • 16 August 2022
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken
Top 5 Onmisbare gadgets tijdens je vakantie
Reputatie 7
Badge +8

Wanneer ik op vakantie ga, kunnen een aantal gadgets niet ontbreken. In dit topic laat ik jullie weten welke top 5 gadgets ik altijd meeneem! 🌞

 


#1 Smartphone

Mijn smartphone mag zeker niet ontbreken. Ik gebruik mijn smartphone voor verschillende dingen op vakantie. Denk hierbij aan de navigatie voor in het buitenland, online instapkaarten voor op het vliegveld, Apple Pay om te betalen zonder betaalpas of om gewoon bereikbaar te zijn voor noodgevallen. Daarnaast wordt er ook veelvuldig gebruik gemaakt van Spotify en de camera voor de leukste vakantie kiekjes!

 

#2 Airpods

Wanneer ik aan het zwembad of op het strand lig, vind ik het ook heerlijk om muziek te luisteren en in slaap te vallen. Om niet iedereen mee te hoeven laten genieten van mijn muziek, neem ik natuurlijk ook mijn Airpods mee!

 

#3 Powerbank

Wanneer je op roadtrip bent en je veel gebruiik maakt van je smartphone of urenlang je airpods in hebt aan het zwembad, dan gaat de batterij ook snel leeg. Ik neem voor noodgevallen dan ook altijd een powerbank mee.

 

#4 Wereldstekker

Mocht je een verre reis maken, dan is een wereldstekker/universele adapter ook super handig om mee te nemen! Anders kan je nog je powerbank en opladers meenemen, maar als je het nergens kan inpluggen, dan heb je er niets aan. De wereldstekker is dan ook zeker een must have voor als je een verre reis maakt!

 

#5 Mini ventilator

Deze kleine gadget neem ik altijd mee op vakantie. Niet eens per se alleen op vakantie, maar ook gewoon hier in Nederland als ik bijvoorbeeld naar het strand ga. Een mini ventilator zorgt voor verkoeling, tijdens een hete zomerdag. Ik heb er eentje die geschikt is voor mijn smartphone. Ik kan deze dan in mijn telefoon inpluggen en dan gaat de ventilator vanzelf aan. De ventilator verbruikt wel veel batterij, dus zorg ook zeker dat je een powerbank bij de hand hebt! 

 

 

Welke gadgets mogen bij jou niet ontbreken op je reis/vakantie? Laat het ons weten in de comments! 💖

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Alles staat er eigenlijk al! 
Google nest (voor NL radio)

Tasje met naaigerei (je zal maar uit je broek scheuren) 😂

Mijn Smart Watch 🍎

 

 

 

Reageer