[Topic Tuesday] Camera Dag - WINACTIE


Reputatie 4
  • Voormalig T-Mobile Medewerker
  • 9 reacties

Iedereen schiet wel eens een plaatje met zijn of haar mobiele camera. Super makkelijk eigenlijk, je kan uit je broekzak gewoon een professionele foto maken als je wilt. Geen Cannon of Nikon voor nodig dus. Foto’s zijn altijd uniek en zeggen veel over de dag of plek waar je het beeld hebt geschoten. Het eindresultaat houden we voor ons zelf, zetten we op Instagram of versturen het naar onze vrienden of lover(s)! 😉

 

Challenge time!
Vandaag is het ‘Camera Dag’ en laten we nou erg benieuwd zijn wat voor toffe foto’s jullie kunnen maken met een mobiele camera. Alle toestellen zijn welkom. We dagen jullie uit om dé beste foto te schieten. Ga vandaag nog op pad om foto’s te maken en deel jouw mooiste foto hier in de comments! Thema? Laat de zomer je inspireren! Laat ook gelijk het merk + type toestel achter dat je hebt gebruikt. Deze winactie loopt tot 13 juli. 

 

 

WIN
We maken het nóg een stukje leuker, want met jouw foto kan je in de prijzen vallen. YES!

  1. Magenta goodies + Magenta Tony Chocolonly
  2. T-portable oplader + Magenta Tony Chocolonly
  3. Magenta Tony Chocolonly

 

Easy peasy toch? Let’s goooooo! May the odds be ever in your favor.

 

PS: meer te weten komen over de laatste toestellen met de beste camera’s? Wij hebben ze op een rijtje gezet voor je. Check hier het T-Mobile Blog.

Demi van Odido 2 jaar geleden

WINNER ANNOUNCEMENT!

Super tof om al jullie zelfgeschoten zomerplaatjes te zien!:heart_eyes: Het was dan ook lastig om een top 3 te kiezen. Na lang sparren, zijn we dan ook tot de volgende top 3 gekomen met de allermooiste zomerkiekjes:

  1. @leroy98ecker

Wauw Wauw Wauw! Deze foto is prachtig. Erg scherp, goede focus en mooie belichting door de zomerse zonsondergang. Super hoe je het ook voor mekaar kreeg dat de vogel voor je bleef poseren! Een welverdiende eerste plaats!:first_place:

  1. @Waqqas

Super mooie foto van deze zomerse golden hour! Geweldige kleuren en prachtig licht. Je voelt de warmte van de zon en we kijken uit naar dit soort prachtige avonden! Jouw foto zou ook een perfect zijn voor een ansichtkaart. Ook een welverdiende tweede plaats!:second_place:

  1. @TAVL

Wat een gave foto! Prachtig contrast van de bloemetjes, geweldige hoek om te fotograferen. De boom op de achtergrond deed ons stiekem ook een klein beetje denken aan een zomerse palmboom! Vandaar ook deze mooie derde plaats!:third_place:

 

Willen de winnaars mij een privéberichtje sturen met jouw naam en volledig adres? Dan komen de prijzen zo snel mogelijk jullie kant op!:blush:

 

@Manes1 Heel erg bedankt voor jouw deelname met de prachtige kleurijke zomerse foto met de hollandse nieuwe en dat je met dit mooie kiekje jouw eerste post op de Community wilde inleiden!:muscle: Ook @CrisTien bedankt voor je deelname met de prachtige T-Mobile zomerse stadsfoto! (p.s door jouw andere foto's heb ik gelijk zin in donuts!:grinning:).

 

Niet getreurd er komen in het vervolg nog veel meer leuke winacties aan! :raised_hands:

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Emmaatje 

Tof dat je deze Challenge begint, ik heb niet echt de nieuwste telefoon om foto's mee te maken maar er zal spoedig een upgrade voor mij komen.

Voorlopig doe ik het met de Samsung Galaxy S9 👍

 

#Zeeland

Reputatie 4

Hallo @Emmaatje 

Tof dat je deze Challenge begint, ik heb niet echt de nieuwste telefoon om foto's mee te maken maar er zal spoedig een upgrade voor mij komen.

Voorlopig doe ik het met de Samsung Galaxy S9 👍

 

#Zeeland

 

Nice, wat een mooie eerste foto! Die donkere wolken op de achtergrond lijken net bergen. 🏔️ Thanks voor het insturen! 

Reputatie 4

Leuke challenge, zoals je zegt, foto’s blijven op de telefoon of Instagram. Tijd om mijn beste ‘zomer’ foto online te plaatsen. Wel wat ouder ondertussen, maar het is mij ondanks vele andere mooie foto’s nog niet gelukt om deze te overtreffen. Wat was ik onwijs blij met het resultaat nadat ik de foto later terugkeek! 
 

Merk: Apple

Model: iPhone XS Max

Wat metadata voor de geïnteresseerden:

6mm, f/2.4, ISO 20, 1/122s, 4032 x 3024 pixels (12.2 MP), portrait


 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Emmaatje wat een leuk onderwerp!  Foto genomen in Maastricht met een iPhone 12proMax

 

Stad in beweging

29-062021 

 

 

Reputatie 3

@Emmaatje iphone 8 plus

Of Corona nooit heeft bestaan! 
 

 

Reputatie 7
Badge +4

Gemaakt met de OnePlus 7 Pro. Kan enorm genieten van natuur en zeker van dit soort veldbloemen.  Prachtig. 

Reputatie 4

 IK KIJK MIJN OGEN UIT. Blijf posten! 😍

Reputatie 7
Badge +4

(OnePlus 7 Pro)

(Oppo Reno 2)

 

Zoveel mooie plekjes @Emmaatje 

Reputatie 7
Badge +15

@TAVL 

Dat is valsspelen!

1 foto, de beste 😉

Reputatie 7
Badge +4

Nee hoor. Ik heb 1 foto expliciet geplaatst voor de wedstrijd. Dat is mijn eerste. Maar keuze is moeilijk, omdat er zo veel mooie plekjes zijn die ik tegen kom. Heerlijk om in de natuur te vertoeven. Krijg zin om mijn sportschoenen aan te trekken. :)

Reputatie 7
Badge +15

Je lijkt wel een professionele fotograaf haha 🙉

Reputatie 7
Badge +4

Thanks! Waardeer ik zeer. Vind het leuk om met compositie van de foto bezig te zijn en daar iets spannends/moois uit te halen. Zeker met de foto's voor mijn reviews. Je wil niet weten hoeveel foto's het niet halen. 😉 Maar we kijken zoveel, maar zien zo weinig echte schoonheid. :)

Zie hier ook veel andere mooie foto's in dit topic. 

Reputatie 7
Badge +14


 Onweer, bliksem, regen! 
 

Reputatie 7
Badge +14

nieuwe winkelcentrum. Je kijkt je ogen uit! Leidschendam 

Reputatie 7
Badge +14

Op verzoek 

 

Reputatie 7
Badge +4

Jammie...

Reputatie 7
Badge +8

WINNER ANNOUNCEMENT!

Super tof om al jullie zelfgeschoten zomerplaatjes te zien!:heart_eyes: Het was dan ook lastig om een top 3 te kiezen. Na lang sparren, zijn we dan ook tot de volgende top 3 gekomen met de allermooiste zomerkiekjes:

  1. @leroy98ecker

Wauw Wauw Wauw! Deze foto is prachtig. Erg scherp, goede focus en mooie belichting door de zomerse zonsondergang. Super hoe je het ook voor mekaar kreeg dat de vogel voor je bleef poseren! Een welverdiende eerste plaats!:first_place:

  1. @Waqqas

Super mooie foto van deze zomerse golden hour! Geweldige kleuren en prachtig licht. Je voelt de warmte van de zon en we kijken uit naar dit soort prachtige avonden! Jouw foto zou ook een perfect zijn voor een ansichtkaart. Ook een welverdiende tweede plaats!:second_place:

  1. @TAVL

Wat een gave foto! Prachtig contrast van de bloemetjes, geweldige hoek om te fotograferen. De boom op de achtergrond deed ons stiekem ook een klein beetje denken aan een zomerse palmboom! Vandaar ook deze mooie derde plaats!:third_place:

 

Willen de winnaars mij een privéberichtje sturen met jouw naam en volledig adres? Dan komen de prijzen zo snel mogelijk jullie kant op!:blush:

 

@Manes1 Heel erg bedankt voor jouw deelname met de prachtige kleurijke zomerse foto met de hollandse nieuwe en dat je met dit mooie kiekje jouw eerste post op de Community wilde inleiden!:muscle: Ook @CrisTien bedankt voor je deelname met de prachtige T-Mobile zomerse stadsfoto! (p.s door jouw andere foto's heb ik gelijk zin in donuts!:grinning:).

 

Niet getreurd er komen in het vervolg nog veel meer leuke winacties aan! :raised_hands:

Reputatie 7
Badge +4

Thanks! Heb genoten van al die mooie foto’s. Gefeliciteerd aan @Waqqas en @leroy98ecker !

 

Kan dit vaker georganiseerd worden?

Reputatie 7
Badge +15

Hey @Demi 

Ik vind het geweldig om met de Samsung Galaxy S9 op de tweede plaats te mogen eindigen!

Ook van harte aan @TAVL en @leroy98ecker ❤️

Reputatie 7
Badge +14

Gefeliciteerd allemaal!  Dat wordt smikkelen en smullen van de chocolade.

Reputatie 7
Badge +7

 

Van harte gefeliciteerd @leroy98ecker , @Waqqas en @TAVL.

Reputatie 7
Badge +9

Gefeliciteerd winnaars! :tada:

Reageer