[Topic Tuesday] Dé nieuwste trend deze zomer: boeken bingen!

  • 3 August 2021
  • 0 reacties
  • 51 Bekeken
[Topic Tuesday] Dé nieuwste trend deze zomer: boeken bingen!
Reputatie 6

Waar vroeger de chicklits niet aan te slepen waren bij mij, verslind ik nu vooral thrillers. Mijn boekenkast staat vol met titels van M.J. Arlidge, B.A. Paris en Karin Slaughter en bij twee van de drie schrijvers kun je écht bingelezen, I love it!

 

B.A. Paris heeft zes mooie boeken op haar naam staan die niet tot een serie behoren. Er hoeft geen volgorde aangehouden te worden met lezen.  Er zit voldoende spanning in, maar is niet bloederig. Voor de medium thriller fans dus uitermate geschikt! Toch houdt Paris je tot het einde in spanning over het plot, geen schrijver waarbij het eind te voorspellen is!

Check hier alle boeken van B.A. Paris

 

Achter gesloten deuren

Breng me terug

De therapeut

De understudy

Gebroken

Het dilemma

 

M.J. Arlidge, by far mijn favoriete schrijver! Hij heeft in acht jaar tijd maar liefst tien boeken uit één serie geschreven, daarnaast nog twee korte verhalen én een losstaand boek. De boeken zijn zo gedetailleerd, je kunt letterlijk elk hoofdstuk in je hoofd afspelen. Arlidge heeft meegewerkt en geschreven aan een aantal Britse crime series, wat aan de beleving zeker meehelpt! Alle boeken zijn al door mij verslonden, ik wacht nu met smart op het volgende boek in de serie. Laat je vooral niet van de wijs brengen door de kinderlijke namen! 

Check hier alle boeken van M.J. Arlidge

Losse boeken

Kom je spelen?

Wat jij niet ziet

 

Helen Grace serie

Ieme miene mutte

Piep zei de muis

Pluk een roos

Klikspaan

Naar bed, naar bed

Wie niet weg is

Klein klein kleutertje

In de maneschijn

Nog lange niet

Niemand zeggen

 

Helen Grace extra

Alles in de wind

Schuitje varen

 

 

Karin Slaughter is één van de bekendste thriller auteurs, zij heeft dan ook heel wat boeken op haar naam staan. Ook hier is het gruwelgehalte hoog, wat vooral door de details in het verhaal worden versterkt. Met dertien boeken in de Will Trent serie, zes boeken in de Grant County serie, zes losse boeken en een ruim aanbod aan korte verhalen, kun je behoorlijk bingen! Omdat alle boeken van bovenstaande auteurs al door mij verslonden zijn, zet ik mijn zinnen deze zomer op Slaughter. Ik ben nu in deel d̶r̶i̶e̶  v̶i̶e̶r̶  vijf bezig, dikke kans dat de teller aan het eind van de zomer een stuk hoger staat! 😜

Check hier alle boeken van Karin Slaughter

Losse boeken

Gespleten

Mooie meisjes

Onbegrepen

Ongezien

Valse getuige

Veroordeeld

 

Grant County

Nachtschade

Zoenoffer

Een lichte koude huivering

Onzichtbaar

Trouweloos

Onaantastbaar

 

Will Trent

Triptiek

Versplinterd

Genesis

Verbroken

Gevallen

Kwijt

Genadeloos

Gepakt

Stille zonde

Verborgen

Laatste weduwe

Schoon goud

Verzwegen

 

Omdat ik bang ben dat ik door al mijn boeken heen ben aan het eind van de zomer, hoop ik dat jullie tips voor mij hebben voor volgende schrijvers en boeken. Wat mag niet in mijn boekenkast ontbreken volgens jullie? Let me know! ⬇


0 reacties

Geen reactie

Reageer