[Topic Tuesday] Don’t be shy, show your pets!

  • 11 May 2021
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Reputatie 7
Badge +8

Beestjes, bewegende schepsels, gezelschapsmormels oftewel: huisdieren. Graag zet ik mijn monsters in de spotlight. Ik heb twee katten genaamd Lizzy (3 jaar) en Lara (1,5 jaar). Ze maken een werkdag thuis nooit saai. Vaak komen ze even buurten in de werkkamer om even een kopje te geven of springen ze in mijn nek om zo vervolgens bovenop de kast te komen. Naast de gekkigheid, is dit toch een bijdrage aan een positieve werkdag en zit ik niet de hele dag helemaal alleen in mijn kamer. Ik show jullie graag wat kiekjes van wat ik zoal te zien krijg op een dag!

 

Lara

Mijn kleine lieve aandachtzoekertje. Het leuke aan Lara is dat zij altijd om aandacht vraagt. Maar wanneer je dan eindelijk geen nee tegen dat schattige koppie kan zeggen en de drang voelt om haar aandacht te geven, dan is ze ‘high class’ en mag je haar niet aanraken. Écht een vrouwtje!

 

 

Lizzy

Mijn draakje. Laat je niet verleiden door die grote schattige ogen. Deze man, jaaa het is een mannetje, is de grootste onruststoker van de twee. Van het slopen van de bank en het verslinden van plastic tassen tot aan het in mijn nek springen om op de kast te komen. Daarnaast houdt hij er ook van om vertroeteld te worden, vooral over zijn buikje. 

 

 

Maak je geen zorgen dat er niet gewerkt wordt, deze twee mormels houden mij ook dagelijks goed in de gaten!

 

Niet te vergeten, maar Anton de meeuw houdt mij ook nauwlettend in de gaten, je voelt je spontaan onder druk gezet! Goed teken of niet? 

 

Ook ben ik reuze benieuwd naar jullie huisdieren, share de leukste foto’s en verhalen hieronder in de comments!


3 reacties

Reputatie 4

Meet Nugget - Bengaal / vrouw / 5 jaar

 

Verlegen, eigenwijs én super nieuwsgierig. Dat is Nugget, ook wel Nuggy. Nugget kan alleen zichzelf zijn wanneer de twee baasjes er zijn. Dan kan ze de hele dag door praten. Ja echt... praten! Komt een gast erbij? Dan is de kat uit de boom kijken erg toepasselijk. In de avond slaapt ze het allerliefst. Wanneer we van de bank naar bed verhuizen, wilt ze ingestopt worden onder een dekentje op de bank - omdat ze het vaak koud heeft. In de ochtend zien we haar altijd in dezelfde positie liggen. Cute! 😻

 

 

Reputatie 7
Badge +8

Meet Nugget - Bengaal / vrouw / 5 jaar

 

Verlegen, eigenwijs én super nieuwsgierig. Dat is Nugget. Nugget kan alleen zichzelf zijn wanneer de twee baasjes er zijn. Dan kan ze de hele dag door praten. Ja echt... praten! Komt een gast erbij? Dan is de kat uit de boom kijken erg toepasselijk. In de avond slaapt ze het allerliefst. Wanneer we van de bank naar bed verhuizen, wilt ze ingestopt worden onder een dekentje op de bank - omdat ze het vaak koud heeft. In de ochtend zien we haar altijd in dezelfde positie liggen. Cute! 😻

 

 

Te leuk! Love de naam Nugget!

Reputatie 6

Oke, hebben jullie even? 😜 Met trots stel ik de beestenbende aan jullie voor:

 

Beertje

11 jaar en de grote baas in huis. Ze ligt het liefst de hele dag te (p)ronken op haar paleistorentje, zo kan ze haar medebewoners goed in de gaten houden. Vooral of de hondjes haar brokjes en speeltjes niet pikken, want dan krijgen ze gewoon een mep van haar.

Beertje
​​​​​​

 

 

Binky

Deze 11-jarige Bink is de bangepoepert in huis. Bij elk geluidje of bij elke beweging vindt ‘ie een nieuwe verstopplek. Zijn grote vrienden zijn de hondjes, daar voelt hij zich heerlijk veilig!

Binky
 
Puk, Binky & Sammy

Lily

Met haar drie jaar is dit de brutaalste aap in huis. Ze is voor niets of niemand bang en drentelt het liefst de hele dag in het bos rond en als ze de kans krijgt, wandelt ze lekker met haar hondenvriendjes mee.

Lily
Sammy, Lily & Puk

 

Sammy

Sammy, een vijfjarige Golden Doodle, is de grootste knuffelkont op aarde: waar jij gaat, gaat zij. Geen uitzondering. 

Sammy

Puk

Puk, de driejarige Labradoodle/Golden Doodle, is de kleine, zwarte versie van haar moeder. Het lijkt alsof ze geen eigen wil heeft, want wat Sammy doet, doet zij ook. Voornamelijk knuffelen dus!

Puk

Anton

Ik moet eerlijk zeggen: ik ben hem liever kwijt dan rijk. Maar Anton de huisspin hoort er toch een beetje bij. (leeftijd onbekend)

Anton

 

Reageer